Oon 40 ja näytän ihan mummolta
Tukka lässähtänyt, tyyli hukassa ja painoakin kertynyt. En osaa meikata kunnolla, kun silmäluomet roikkuu ja tosi jämähtänyt olo tyylillisesti muutenkin. Ennen olin jotenkin raikkaan näköinen, mutta nykyään
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Niinhän naiset 97-prosenttisesti näyttävät tuossa iässä. Ei pitäisi ihmetellä miksi miehet vaihtavat nuorempaan vuosikertaan tuossa vaiheessa viimeistään. Se oikeus suotakoon meille luomakunnan kruunuille. T Mies 48 ja täyttä terästä
Näinhän se on. Itse 49 ja kesällä lomailemaan kuuman 21 vuotiaan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän naiset 97-prosenttisesti näyttävät tuossa iässä. Ei pitäisi ihmetellä miksi miehet vaihtavat nuorempaan vuosikertaan tuossa vaiheessa viimeistään. Se oikeus suotakoon meille luomakunnan kruunuille. T Mies 48 ja täyttä terästä
Näinhän se on. Itse 49 ja kesällä lomailemaan kuuman 21 vuotiaan naisen kanssa.
Menet thaikkueskorttia tapaamaan? 😂
No joo nelikymppinen nainen näyttää mummolle ja nelikymppinen mies porsaalle. Et sentään vaihda lajia kuten miehet.
No ei se laihduttaminen apua tuo! Päinvastoin, itsellä pudonnut paino kuormittavan elämäntilanteen vuoksi ja joka ikinen surun ja stressin tuoma ryppy loistaa kilometrin päähän. Kun olin pyöreämpi, oli rypytkin tasasempia. Tukka on ihan kiva ja laitettuna varsinkin, naama sitten vanhentunut puolessavuodessa 10v. Että jotenkin hiukset ja pärstä on ihan eriparia nyt. Tissit on semmoset roikkuvat nahkapussit.
Pitäis varmaan hyväksyä kohtalonsa, leikata mummotukka ja alkaa pukeutua kun mummot. Opetella kutomaan sukkaa ja valmistautua kuolemaan yksinäisenä.
Että kohtalotovereita löytyy. Mä oon kyllä jo 42v.
En sano mitään, koska tähänhän ei saa vastata kuin tietyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vanhenee nopeammin kuin miehet.
Tutkimusten mukaan kylläkin päinvastoin. Samanikäisillä miehellä ja naisella voi olla jooa 20 vuoden ero kehon iässä, naisen hyväksi. Keskimäärin tuo ero on nelisen vuotta.
Ei ole pelkkä myytti, että naiset vanhentuvat miehiä nopeammin. Ikä näkyy naisten kasvoilla eniten 40-50 ikävuoden välissä.
- Siinä voi parin vuoden sisällä otetuissa valokuvissa olla aika iso ero.
Ulkonäön nopea vanheneminen voi osin johtua hormonaalisista muutoksista. Pakkasen mukaan miehillä vastaavaa nopeaa romahdusvaihetta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itseäni luultu 25 vuotiaaksi. Kysytty jopa papereita olutta ostaessani. Miehissä nyt ei vaan näy vanheneminen niinkuin naisissa. Ja jos näkyy niin positiiviseen suuntaan. Karua biologista faktaa johon ei auta edes raivokkaat alapeukut
M40
Vierailija kirjoitti:
En sano mitään, koska tähänhän ei saa vastata kuin tietyllä tavalla.
Ikäsi? :)))
Ei vaan, exäN kanssa meni välit poikki, aikoinaan. Täytin sitten "määrävuosia".
Hän lohdutti, minua suuressa surussani :) "Ikä on vaan numeroita!" Kuittasin: niin, siinä on viitonen ja nolla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kylläkin päinvastoin. Samanikäisillä miehellä ja naisella voi olla jooa 20 vuoden ero kehon iässä, naisen hyväksi. Keskimäärin tuo ero on nelisen vuotta.
Ei ole pelkkä myytti, että naiset vanhentuvat miehiä nopeammin. Ikä näkyy naisten kasvoilla eniten 40-50 ikävuoden välissä.
- Siinä voi parin vuoden sisällä otetuissa valokuvissa olla aika iso ero.
Ulkonäön nopea vanheneminen voi osin johtua hormonaalisista muutoksista. Pakkasen mukaan miehillä vastaavaa nopeaa romahdusvaihetta ei ole.
Kasvojen ulkonäön vanheneminen on eri asia kuin kehon vanheneminen.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajan leikkaama malli meni viime kerralla ihan pieleen. Kulmakarvat haaleat ja harottaa. Ehkä voisi laittaa kulmat ensin kuntoon ja pudottaa painoa. Painon pudotus voi kyllä vanhentaa, etenkin kasvoja. Katsoa yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet, muut pois. Ap
Painonpudotus ainakin nuorensi itseäni 10 vuodella. Ja jostain syystä kaulan ja rinnan ihon kurtut erottuvat huonommin hoikempana. Eri asia on jos vetää rasvat ihan nolliin ja ollaan jossain alipainon rajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän nämä tutkimukset mahtavat olla? :D Selittyykö tämä ero kenties elintavoilla eikä biologialla?
Kyllähän te itsekin varmasti tajuatte, että naisten vaihdevuodet tapahtuvat paljon nopeammassa tahdissa kuin miehillä, joten totta kai se näkyy myös ulkonäössä. Miehillä testosteronitasot laskevat keski-ikään tullessa noin yhden prosentin verran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
No ei se laihduttaminen apua tuo! Päinvastoin, itsellä pudonnut paino kuormittavan elämäntilanteen vuoksi ja joka ikinen surun ja stressin tuoma ryppy loistaa kilometrin päähän. Kun olin pyöreämpi, oli rypytkin tasasempia. Tukka on ihan kiva ja laitettuna varsinkin, naama sitten vanhentunut puolessavuodessa 10v. Että jotenkin hiukset ja pärstä on ihan eriparia nyt. Tissit on semmoset roikkuvat nahkapussit.
Pitäis varmaan hyväksyä kohtalonsa, leikata mummotukka ja alkaa pukeutua kun mummot. Opetella kutomaan sukkaa ja valmistautua kuolemaan yksinäisenä.Että kohtalotovereita löytyy. Mä oon kyllä jo 42v.
Veikkaan että sulla huono fiilis vanhentaa myös naaman. Usein kun suru poistuu niin olon parantuminen näkyy ulkonäössä. Ne rypyt häviävät melkein kuin itsestään. Vaikea uskoa, että 42 v näyttää kauhean vanhalta.
Ihoon retinolia ja pieni määrä estrogeenia jo käyttöön. Toimii.
Vierailija kirjoitti:
40 on nuori.
No ei ole vaan ihan reippaasti keski ikäinen. Kyllä sen huomaa vaikka miten yrittäisi pukeutua kuin olisi 20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itseäni luultu 25 vuotiaaksi. Kysytty jopa papereita olutta ostaessani. Miehissä nyt ei vaan näy vanheneminen niinkuin naisissa. Ja jos näkyy niin positiiviseen suuntaan. Karua biologista faktaa johon ei auta edes raivokkaat alapeukut
M40
Kyllä muakin luultiin 34-vuotiaana joskus jopa 20-vuotiaaksi. En nyt menisi silti ihan kaikkia juttuja aina uskomaan ja joo, on papereitakin kysytty. Voi olla terästä vaikka missä iässä vain mutta jokainen kuitenkin vanhenee. Tuntuu jotenkin noloilta aina aikuisten ihmisten hehkutukset ja ihmeellisiltä samalla nämä haukut naisten vanhenemista kohtaan. Jotenkin todella lapsellista, nelikymppinen on nelikymppinen. T. Nainen joka on huhtikuussa 37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 on nuori.
No ei ole vaan ihan reippaasti keski ikäinen. Kyllä sen huomaa vaikka miten yrittäisi pukeutua kuin olisi 20.
Tietynlainen käytöskin näyttää nololta. Joku pm:n snäppijutut esimerkiksi ovat jotain 20 vuotta nuoremmalta ymmärrettävää käytöstä.
Tänä vuonna tulee täyteen 40 ja voin sanoa että ihan näin parissa vuodessa on kyllä tullut jotenkin vanhan näköiseksi. Tämä onkin sitä ikää kun yleensä tajuaa ettei se iho ja kunto pysy enää samalla tavoin kuin 20v vaan ihan oikeesti pitää ruveta huolehtimaan itsestään. Alkoholia jos on nauttinut, se näkyy pahiten aamulla. turvotuksena. Nyt on oma tavoite saada kroppa ja mieli reippaammaksi ja liikuntaa enemmän mukaan arkeen.
Muummoikäinenhän ap jo onkin. jos on tehnyt lapsen 20- vuotiaana, ja tämä lapsi tekee lapsen kaksikymppisenä, niin 40-vuotias on silloin mummo/ ukki.
Ai, minua varhaisnelikymppistä vokottelee 45+ miehet. Ja todellakin näytän ikäiseltäni kasvoista, vartalo tosin hoikka.
Soluttautua kuin agentti. Vakoilla oikein?