Oon 40 ja näytän ihan mummolta
Tukka lässähtänyt, tyyli hukassa ja painoakin kertynyt. En osaa meikata kunnolla, kun silmäluomet roikkuu ja tosi jämähtänyt olo tyylillisesti muutenkin. Ennen olin jotenkin raikkaan näköinen, mutta nykyään
Kommentit (85)
Olen 43 ja voin sekä henkisesti että fyysisesti paremmin kuin 10 vuotta sitten. Vanhat tutut päivittelee sitä etten ole vanhentunut- tyyli on muuttunut kyllä aikuismaisemmaksi ja mukavammaksi mutta seuraan kyllä muotia. En juurikaan meikkaa enkä käytä aikaa peilin edessä muuten kuin yleisesti siistiytymiseen.
Uudet tuttavuudet luulevat nuoremmaksi ja treffikutsuja tulee nykyään useammin.
Kiinnitä huomiota kokonaisvaltaiseen hyvinvointiisi, hyvin nukutut yöt, säännöllinen liikunta, vedenjuonti ja terveellinen ruokavalio nuorentavat olemustasi. Säännöllinen kampaajakäynti ja kulmien siistiminen korostaa hyviä piirteitäsi
Olen 60, hoikka ja näytän 40 vuotiaalta
Olen itse nelikymppinen ja olen miettinyt, että mun ulkonäöllä pahin moka olisi nyt leikata hiukset lyhyiksi. Mulla oli nuorena pitkään lyhyet hiukset, niin nyt on onneksi ihan kivakin pitää pitkiä hiuksia. Jos leikkauttaisin ne lyhyiksi, näyttäisin heti huomattavasti vanhemmalta.
Myös tyyliä ja varsinkin meikkaustapaa pitää päivittää silloin tällöin, sillä tavalla pysyy ikäisensä näköisenä. Ei kannata jämähtää siihen nuoruuden tyyliin, se on jo auttamatta niin vanhanaikainen että jo vaatteet voi tehdä vanhan näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mummohiukset?
10 vuotta ja sitten alkaa jo mummotauti.
Ne perityt naamanpiirteetkin vaikuttavat tähän. Jos vanhemmat ovat ns. arkisen näköisiä, voi parikymppinenkin näyttää keski-ikäiseltä. Vaikka iho olisi rypytön ja painokin normaali tai jopa alhainen. Oman ikäiset kiertävät kaukaa, kun taas vanhemmat sedät ovat kiinnostuneita.