Oon 40 ja näytän ihan mummolta
Tukka lässähtänyt, tyyli hukassa ja painoakin kertynyt. En osaa meikata kunnolla, kun silmäluomet roikkuu ja tosi jämähtänyt olo tyylillisesti muutenkin. Ennen olin jotenkin raikkaan näköinen, mutta nykyään
Kommentit (85)
Olen 38v ja huomannut, että ikätovereissa näkyy todella iso vaihtelu jo tässä iässä. Jotkut on jo rupsahtaneet täysin.
Mä oon 52v. ja en näytä mummolta. Tee asialle jotakin jos se sua haittaa.
Rummoutuminen on kavala tapahtuma.
40 v olin vielä tosi nuoren näköinen.
Arvaa vaan mitä,tapahtuu viidessä vuodesssa? Nyt oon 45 ja 15 vuotta vanhentunut.
Seuraavia viittä en uskalla edes ajatella.
Luuletko, että tuosta nuorrut? Pahenee vaan..:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän naiset 97-prosenttisesti näyttävät tuossa iässä. Ei pitäisi ihmetellä miksi miehet vaihtavat nuorempaan vuosikertaan tuossa vaiheessa viimeistään. Se oikeus suotakoon meille luomakunnan kruunuille. T Mies 48 ja täyttä terästä
Tämä. Itseäni luultu 25 vuotiaaksi. Kysytty jopa papereita olutta ostaessani. Miehissä nyt ei vaan näy vanheneminen niinkuin naisissa. Ja jos näkyy niin positiiviseen suuntaan. Karua biologista faktaa johon ei auta edes raivokkaat alapeukut
M40
Kyllä muakin luultiin 34-vuotiaana joskus jopa 20-vuotiaaksi. En nyt menisi silti ihan kaikkia juttuja aina uskomaan ja joo, on papereitakin kysytty. Voi olla terästä vaikka missä iässä vain mutta jokainen kuitenkin vanhenee. Tuntuu jotenkin noloilta aina aikuisten ihmisten hehkutukset ja ihmeellisiltä samalla nämä haukut naisten vanhenemista kohtaan. Jotenkin todella lapsellista, nelikymppinen on nelikymppinen. T. Nainen joka on huhtikuussa 37
Mua on luultu useasti teini-ikäisen poikani tyttöystäväksi. Eikä taustalla ole ollut mitään tarkoitusta yrittää imarrella.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän naiset 97-prosenttisesti näyttävät tuossa iässä. Ei pitäisi ihmetellä miksi miehet vaihtavat nuorempaan vuosikertaan tuossa vaiheessa viimeistään. Se oikeus suotakoon meille luomakunnan kruunuille. T Mies 48 ja täyttä terästä
Tämä. Itseäni luultu 25 vuotiaaksi. Kysytty jopa papereita olutta ostaessani. Miehissä nyt ei vaan näy vanheneminen niinkuin naisissa. Ja jos näkyy niin positiiviseen suuntaan. Karua biologista faktaa johon ei auta edes raivokkaat alapeukut
M40
Kyllä muakin luultiin 34-vuotiaana joskus jopa 20-vuotiaaksi. En nyt menisi silti ihan kaikkia juttuja aina uskomaan ja joo, on papereitakin kysytty. Voi olla terästä vaikka missä iässä vain mutta jokainen kuitenkin vanhenee. Tuntuu jotenkin noloilta aina aikuisten ihmisten hehkutukset ja ihmeellisiltä samalla nämä haukut naisten vanhenemista kohtaan. Jotenkin todella lapsellista, nelikymppinen on nelikymppinen. T. Nainen joka on huhtikuussa 37
Mua on luultu useasti teini-ikäisen poikani tyttöystäväksi. Eikä taustalla ole ollut mitään tarkoitusta yrittää imarrella.
N42
Sulla täytyy olla tosi rupsun näköinen poika. Maistuuko hälle alko ja rööki?
Älä vaan sorru samaan kuin Madonna. Hän näyttää järkyttävältä. Ikääntykää naiset luonnollisesti.
Olispa vielä 40. Olen kohta 50v ja tuntuu että parissa viime vuodessa on naama valahtanut, hiukset ohentuneet jne. Onneksi kroppa on kuosissa sillä harrastan liikuntaa mm. tanssia, joogaa ja lihaskuntoharjoittelua. Mutta peiliin ei ole kiva katsoa, varsinkaan aamulla ilman meikkiä.
Toiset vaan vanhenee aiemmin, sopivalla vaatetyylillä ja meikillä voi näyttää kivemmalta, mutta vanhentunutta ihoa ei pelasta mikään. Ennaltaehkäisy ainoa , joka voi auttaa ja siinä tärkeimmät auringon ja tupakan välttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
N42
Sulla täytyy olla tosi rupsun näköinen poika. Maistuuko hälle alko ja rööki?
Ei maistu. On ihan ikäisensä näköinen, keskimääräistä pitempi tosin ja se saattaa antaa pari vuotta vanhemman vaikutelman.
N42
Vierailija kirjoitti:
40v nainen kyllä lähestyy mummoikää vauhdilla. Ainakin länsimaalainen nainen.
Suomessa oli vielä joitakin vuosikymmeniä sitten naisilla kohtelias tapa käyttää mummohuivia kun ikää alkoi olemaan 50 vuotta.
Juu ja miehille ostettiin 50v lahjaksi kävelykeppi. Ja 70v oli jo korkea elinikä. Niin ne ajat muuttuu.
Juokse, paastoa, juo paljon vettä, syö puhdasta ruokaa, käytä retinolia, kasvata pitkät hiukset, kevyt ehostus, ehkä kasvojen kohotus ja täyteaineita, leiki ja hassuttele. Ole onnellinen.
34-vuotiaan vielä helppo kehua kuinka papereita kysellään. Kuitenkin kymmenen vuoden päästä eivät enää kehu, joten. Ihan normia, että kysytään sen ikäisiltä .
Vierailija kirjoitti:
34-vuotiaan vielä helppo kehua kuinka papereita kysellään. Kuitenkin kymmenen vuoden päästä eivät enää kehu, joten. Ihan normia, että kysytään sen ikäisiltä .
Minulta kysyttiin viimeisen kerran 42v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 on nuori.
Ja sitten heräsit.
Olen kunnon ikämies, ja joku 40 on kyllä sakkolihaa mielestäni. Kyllä naisella pitäisi olla vaihdevuodet takana.
Kylä näi o
Se on iso sakko mitä joutuu 18 makselee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Naulan kantaan, bro!
M46 ja elämänsä kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Itse 49 ja kesällä lomailemaan kuuman 21 vuotiaan naisen kanssa.
Maksullisistahan niitä saa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Naulan kantaan, bro!
M46 ja elämänsä kuosissa.
Se, että matkii nuorison puhetyyliä jollakin bro-sanastolla ei kyllä tee kenestäkään nuorta eikä edes nuorekasta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tarkoitin viestissäni että niitä on edelleenkin kysytty kolmekutosena.
Papereita kysytään vaikka minkä näköisiltä ihan molemmista sukupuolista. Olen joskus oikein ihmetellyt tätä kun olen nähnyt kassajonossa näitä joilta kysytään papereita vaikka aivan selvästi näkee, ettei kyseessä mitenkään voi olla alaikäinen henkilö. Ilmeisesti kassat eivät katso siinä kiireessä kovin tarkasti ja usein kyseessä on ihminen, joka pukeutuu nuorison käyttämiin vaatteisiin.
Ja ihmiset sanovat toisilleen, että "näytät ikäistäsi nuoremmalta" ihan kohteliaisuudesta, ei se todellakaan automaattisesti tarkoita, että näyttää. On minullekin niin joskus sanottu, mutta en minä sitä usko, onhan minulla nyt herranjestas peili.