Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö leikata alaselkään yltävät hiukset olkapäämittaan?

Vierailija
11.02.2023 |

Vai alkaako kaduttaa?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirenhännästä harva tykkää.

Vierailija
42/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapaluihin yltävät. Varsinkin takaapäin nainen näyttää todella hyvältä, jos hiukset yltävät sinne asti. Alaselkä on jo vähän liian pitkä yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset lapaluiden alaosaan ulottuvat hiukset ovat mielestäni nätit aikuisellakin naisella, varsinkin, jos näyttävät terveiltä.

Sitä pidempi ja varsinkin elovenatyyppinen litteä suora ohut tukka ei imartele ollenkaan.

Riippuu siis ihan siitä, miltä ap näyttää, että millainen tukka sopii. Nuorentava tukkatyyli on minusta terve ja kiiltävä ja ei liian lyhyt, ei ainakaan kananperse tai perinteinen polkka ja tasapitkä otsatukka. Jos haluaa otsatukan, niin sitten portaittain leikattu verho-otsis.

Vierailija
44/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi. Hiuslaatu paranee kun lähtee kuivat pois pitemmältä matkalta. Ihan järkyttäviä hiirenlettejä näkee välillä ja ylpeinä heiluttelevat. Kampaajan silmät vuotaa verta.. Hyvin hoidetut hiukset ovat kauniit, muut ei. Ja miehillä kalju on seksikäs, ne muutamat haivenet ei imartele ketään.

Vierailija
45/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. Vai kasvattaisinko uuteen ennätyspituuteen, kun ei voi tietää, että kasvaako  hiukseni myöhemmin yli nykyisestä pituudesta, jos nyt lyhennän?

Joku kysyi, että mitä hyötyä extrapituudesta on. Mielestäni on se hyöty, että ihmiset päivittelevät, että miten voi olla pitkä tukka vielä minun iässä.  Kiusallanikin voisin kasvattaa nykyistä pidemmän?

n50v

Minulla oli 50v saakka pitkä tukka. Kampaaja leikkasi vastoin tahtoani 20 cm pois. Ei ole enää kasvanut niin hyvin uudestaan

Sanoisin että pidä pitkänä. Kaunis niin. Näitä miestukkaisia on ihan liikaa naisissa. Kun kampaajat aina leikkaavat enemmän kuin haluaa, vaikea saada lisää pituutta uudestaan

Kampaaja teki työtään ja leikkasi huonokuntoiset pois, ikä ja ravinto tekee että toisilla hiukset kasvaa hitaammin, ja lyhyessä se näkyy. Itselläni on todella lyhyet paksut hiukset, ja kasvavat yli sentin kk ja olen 60v. Hiuksia pitää hoitaa mm leikkaamalla ja hoitamalla, , ja syömäsi vitamiinit auttavat.

Vierailija
46/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kampaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. Vai kasvattaisinko uuteen ennätyspituuteen, kun ei voi tietää, että kasvaako  hiukseni myöhemmin yli nykyisestä pituudesta, jos nyt lyhennän?

Joku kysyi, että mitä hyötyä extrapituudesta on. Mielestäni on se hyöty, että ihmiset päivittelevät, että miten voi olla pitkä tukka vielä minun iässä.  Kiusallanikin voisin kasvattaa nykyistä pidemmän?

n50v

Minulla oli 50v saakka pitkä tukka. Kampaaja leikkasi vastoin tahtoani 20 cm pois. Ei ole enää kasvanut niin hyvin uudestaan

Sanoisin että pidä pitkänä. Kaunis niin. Näitä miestukkaisia on ihan liikaa naisissa. Kun kampaajat aina leikkaavat enemmän kuin haluaa, vaikea saada lisää pituutta uudestaan

Kampaaja teki työtään ja leikkasi huonokuntoiset pois, ikä ja ravinto tekee että toisilla hiukset kasvaa hitaammin, ja lyhyessä se näkyy. Itselläni on todella lyhyet paksut hiukset, ja kasvavat yli sentin kk ja olen 60v. Hiuksia pitää hoitaa mm leikkaamalla ja hoitamalla, , ja syömäsi vitamiinit auttavat.

Kampaajan pitäisi kuunnella asiakasta, millaisen pituuden hän haluaa. Juuri tuon takia en käy kampaajalla. Minä niiden hiusten kanssa elän, eikä se kampaaja.

Vierailija
47/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa

Vierailija
48/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kannattaa. Aika harvalla on oikeasti sen paksuinen ja kuntoinen tukka, että se näyttää hyvältä extrapitkänä.

Ihan samaa mieltä. Ei tulee mieleen ketään, jolla alle lapaluiden yltävät hiukset olisi hyvännäköiset.

Mulla tulee mieleen montakin.

Itsekin leikkautan tarvittavan määrän latvoista 6-8 kk välein. Yleensä se määrä on nelisen senttiä, kampaaja katsoo, että kuivuneet latvat otetaan pois.

Vierailija
49/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kampaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n50v

No huh! Se keskustellaan YHDESSÄ ja asiakas päättää.

Vierailija
50/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leikkaa!!

Vierailija
51/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on naiselliset ja niitä näkee ihan liian vähän nykyään. Älä leikkaa. Vähän latvoista pois, jos tarvis.

Vierailija
52/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alaselkään asti tulevat hiukset voivat olla todella viehättävät ja sensuellit tai sitten eivät ole. Riippuu niin paljon sopiiko pitkät hiukset kokonaisuuteen ja tyyliin vai näyttääkö vain kampaajia karttelevalta erakoituneelta keräilijältä. Noin pitkät hiukset kääntävät katseen, joten niiden pitää olla erityisen hyväkuntoiset ja hoidetut.

Missä tällainen sääntö lukee vai onko kenties kyse vain omasta mielipiteestäsi. Ihan normaali hiustenhoito riittää.

Missä tällainen sääntö lukee, että normaali hiustenhoito riittää? Mikä on muuten normaali hiustenhoito? Onko se juuri se mitä itse pidät normaalina?

Vierailija
53/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alaselkään asti tulevat hiukset voivat olla todella viehättävät ja sensuellit tai sitten eivät ole. Riippuu niin paljon sopiiko pitkät hiukset kokonaisuuteen ja tyyliin vai näyttääkö vain kampaajia karttelevalta erakoituneelta keräilijältä. Noin pitkät hiukset kääntävät katseen, joten niiden pitää olla erityisen hyväkuntoiset ja hoidetut.

Missä tällainen sääntö lukee vai onko kenties kyse vain omasta mielipiteestäsi. Ihan normaali hiustenhoito riittää.

Missä tällainen sääntö lukee, että normaali hiustenhoito riittää? Mikä on muuten normaali hiustenhoito? Onko se juuri se mitä itse pidät normaalina?

Jonkun normaali on Olaplexin useamman vaiheen tunnin hoitosessio ja toisen normaali voi olla Xz-shampoon ruiskaus päähän suoraan pullosta samalla kun seisoo suihkussa.

Vierailija
54/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkatulla plääh 👎

Vierailija
55/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimaannu ja leikkaa siiliksi. ota samalla töhryjä ja lävistyksiä.

Vierailija
56/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaa pimpsakarvat!

No eiköhän jokainen hygieniastaan välittävä tee sen ihan ilman eri käskyäkin.

Vierailija
57/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa täytyy leikata hiukset lyhyiksi, kun täyttää 40. Sekä lopettaa meikkaaminen. Italiassa ja latinalaisessa Amerikassa, ikääntyneetkin naiset ovat kauniita.

Vierailija
58/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on tarjolla useampia sivustoja, missä voi kokeilla miltä näyttäisi eri hiusmalleissa. (En ole itse kokeillut näitä, joten en osaa suositella mitään tiettyä). Ehkä tällaisesta voisi olla apua päätöksen teossa.

Vierailija
59/59 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Euroopan maissa ikääntyvät rouvat kylläkin suosivat lyhyttä, naisellista kampausta. Ei mitään kananperseitä, mutta harvat siellä enää pitkänä pitävät hiuksiaan, kun ikää tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan