Mitä sinun lauantaipäivä pitää sisällään?
Vietätkö vapaata? Siivouspäivä? Vai onko töihinmeno edessä?
Itsellä tässä punaviinilasi jo edessä, vaikka tarkoituksena ei olekaan ryypätä, vaan kevyt hönö on tavoiteltava olotila.
Kommentit (62)
Reipas ja tunnollinen lammas<strong> kirjoitti:
Koska eilen illalla pistin sytostaatit, tämä päivä menee himmaillessa. Käytin mä koiran aamulenkillä ja söin aamiaisen, vaikka onkin vähän huono olo. Kohta varmaan pyykit pesukoneeseen ja sitten katsomaan jotain suoratoistokanavilta. Jos illemmalla ei enää väsytä eikä ole huono olo, saatan imuroida ja vähän siivoilla. Muussa tapauksessa siivoan huomenna.
Voi ei, toivon sydämestäni, että paranet. Muistan sinut eräästä toisesta ketjusta fiksuna ihmisenä.
Olen kipeänä, kova yskä vaivaa. Joten lepäilen, luen ja illalla ehkä katson telkkaria, jos jaksan.
Kirjastoreissu tänään ja sitten lukemista. Kohta syödään tortilloja myöhäisenä lounaana. Illalla on sauna ja ajattelin tänään pelkästään ottaa rennosti, lueskelua, musiikin kuuntelua, mahdollisetsi olut tai pari. Iltaruoaksi pizzaa, joko kotona tai pizzeriassa.
Huomenna olis museoreissu ja sitten metsäretki tai luistelua. Yhtä mainosta pitäisi valmistella mutta tuntuu ettei jaksaisi mitään ekstraa.
Tehtiin siivoukset jo torstaina ja perjantaina ja pe aamusta tuli kauppatilauskin niin ei tässä oikein mitään pakollista ole hoidettavana.
Vierailija kirjoitti:
Koska eilen illalla pistin sytostaatit, tämä päivä menee himmaillessa. Käytin mä koiran aamulenkillä ja söin aamiaisen, vaikka onkin vähän huono olo. Kohta varmaan pyykit pesukoneeseen ja sitten katsomaan jotain suoratoistokanavilta. Jos illemmalla ei enää väsytä eikä ole huono olo, saatan imuroida ja vähän siivoilla. Muussa tapauksessa siivoan huomenna.
Voi ei, toivon sydämestäni, että paranet. Muistan sinut eräästä toisesta ketjusta fiksuna ihmisenä.
Kiitos! Mulla nää sytostaatit on nivelreumaan (ei onneksi sen vaarallisempaa) ja koskaanhan siitä ei parane, mutta ainakin sytostaatit hidastavat reuman etenemistä. Mä toivon, että jossain vaiheessa voisin taas edes pariksi vuodeksi jättää sytostaatit pois. Tää on nyt neljäs kerta, kun mulla on sytostaattihoito. Pisin ajanjakso ilman oli 8 vuotta. Olen siis optimisti sen suhteen, että ei tarvitse koko loppuelämäänsä niitä käyttää.
Nukuin vaihteeksi aika pitkään, lounas on uunissa ja löhöän katellen töllöä ja roikkuen täällä. Syönnin jälkeen houkuttelen teinin seuraksi kauppareissulle kävellen. Vähän pitäs siivoillakin.
Töihin lähdössä. Tulin kurkkaamaan päivänpolttavat otsikot sitä ennen.
Emt, yritän kinuta äidiltä jos pääsisin kaverille tai ees jonnekkin koska täällä on TYLSÄÄ.
Vapaapäivä ja kerrankin kokonaan yksin kotona. Olen siivonnut, tein laskiaispullia ja nyt aion etsiä jonkun uuden sarjan katsottavaksi.
Aamulla kävin koiran kanssa lenkillä lumisessa maastossa. Tytär poikkesi. Söin perunoita ja kantarellikastiketta. Nyt koiran kanssa huilataan ja kohta mennään ulos ja sen jälkeen lähden tapaamaan ystävää ja teatteriin.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Mulla nää sytostaatit on nivelreumaan (ei onneksi sen vaarallisempaa) ja koskaanhan siitä ei parane, mutta ainakin sytostaatit hidastavat reuman etenemistä. Mä toivon, että jossain vaiheessa voisin taas edes pariksi vuodeksi jättää sytostaatit pois. Tää on nyt neljäs kerta, kun mulla on sytostaattihoito. Pisin ajanjakso ilman oli 8 vuotta. Olen siis optimisti sen suhteen, että ei tarvitse koko loppuelämäänsä niitä käyttää.
Meinasin kysyä samaa vaikka epäilinkin reumaa. Äiskä 84 v.saa sitä myös reumaan.auttaa hyvin.
Itselläni loppui sytostaatit viime kuussa ja nyt odottelen lääkäriin pääsyä. Hiukkasen siivoillut ja tiskata täytyisi. Takka myös päälle. Laiskamato vaivaa. Vai olisikohan tuo lymfooma kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Hieman tympäsee. Tässä kerään energiaa lähteä toimistolle. Pitäisi olla vapaapäivä, mutta joulukuun alusta lähtien ollut 2 vapaata viime viikonloppuna lauantai ja jouluaatto. Yksityisyrittäjän onnea....
Mutta koko viikko ollut aika haipakkaa, niin on jäänyt hommia toimistolla rästiin, kun ei ole siellä ehtinyt käymään. Toisaalta ok vklna tehdä töitä, kun puhelin ei soi, mutta kyllä tämä itsekuria vaatii. Kalenteri vaan niin täynnä ensi viikonkin, että ei auta muu kuin lähteä.
Näitä avoinna olevia juttuja, kun on 60-80, niin aina jää jokin asia roikkumaan. Sitä yrittää vaan pitää kaikista langoista kiinni. Ja se kyllä onnistuukin, mutta ajan tasalla pysyminen vaatii vapaapäivien uhraamista.
Tavoite olisi, että kotona olisin noin klo 18. Sitten nauhalta jotain Hiljaista todistajaa tai Midsommeria.
t. asianajaja, joka tarvitsisi vapaapäivän
Lainaan itseäni...
Kotona. Hieman venyi aikataulu, mutta toimistolla käyty ja hieman hommia edistetty. Nyt sitten juustosnackeja ja tvtä.
Vihdoin saa lauantai alkaa :)
asianajaja
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Keitän vahvat kahvit. Heittelen kitaani kaikki 13 eri vitamiinia ja luontaistuotetta, että jaksan ja huuhtelen ne alas Energy Boost porejuomalla.
Sitten tiskaan tylsää käsitiskiä, lakaisen, imuroin ja pesen lattiat (3-krs omakotitalo).
Käyn saunassa.
Laadin piiiiiiiitkän kirjelmän Helsingin hovioikeuteen ja toisen Suomen Asianajajaliiton Valvontalautakuntaan.
Leikin kissan kanssa. Siivoan sen veskit.
Roikun ja notkun täällä sekä katson Suomen Bacheloria.Uteliaisuuttani kysyn, mikä kirjelmä Asianajajaliittoon? Palkkioriita vai kantelu asianajajan toiminnasta? Ja hoviin? Valitusko?
asianajaja
Oikeastaan teinkin samalla vaivalla samaan prosessipetokseen liittyen kolme kantelua Valvontalautakunnalle ja jatkoaikapyyntö & valitus hoviin.
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat. Tosi symppis kirjoittaja. Tsemppiä ja paranemista.
Kauniin aurinkoisia kevätpäiviä teille molemmille toivottaen
🌼🌻🏵🌞💛🙂😺
Kävin venemessuilla ja Triplassa syömässä.
Himassa katsoin Killer Crocodile elokuvan ja sitten pelailin Asphalt Xtreme peliä. Sen jälkeen olen palstaillut.
Mitäs minä. Olen ainakin ollut ulkona paljon. Kävellyt ainakin 9 km ja istunut pari tuntia auringossa katsoen urheilua puhelimella. Eli yhteensä noin 5 ja puoli tuntia ulkona. Se on jo hyvä määrä. Muuten ei mitään erikoista. Tv:tä ja netissä oloa.
Tein ensimmäistä kertaa zittiä - oli muuten zaaatananmoinen homma... Vaikka piti olla helpompaa kuin lazagnen teko. Hyvää tuli kyllä! Kuorrutin sen juuston sijaan kuohukermaan tehdyllä bechamel-kastikkeella (ilman juustoa, enemmän jauhoja). Ois tehny mieli punaviiniä sen kanssa.
En jaksa usein kokata itselleni, mut tänään väsytti (naapurilla oli koko aamuyön kälättävä vieras) enkä jaksanu tehdä mitään ajattelua vaativaa. Väsyneenä en kai tajua, mihin ryhdyn... (se tiskaaminen!!)
En halua nukahtaa vielä... 😴
Aamulla laiskottelua, heräsin kahdekselta ja tein aamiaisen. Janssonin kiusaus uuniin, oli valmis kun tultiin kirppiskierrokselta. Ystävän luona vieraisilla, kotiin ja sauna ja muutama olut. Pitää laskea tarkasti, että on ajokunnossa huomenna kymmeneltä
Olen nukkunut koko päivän. Mies lähti aamupäivällä kaverinsa luo ja jää yöksi. Rauhallista. Söin aamupuuroa klo 17 😊. Kissa nukkuu myös. Katsoin vähän jotain ohjelmia, nyt jatkan unia. Ihanaa kun saa nukkua!
Aamubrunssi tehtiin, katseltu hiihtoa ja alppihiihtoa ja kohta salille. Sitten ulos syömään, heittämään tikkaa ja samalla pari lasillista viiniä. Siitä kotiin tai sitten ollaan pidemmälle iltaan 🥂