Miehellä pientä norovirusta. Voi paremmin, mutta ei voi auttaa kotitöissä?
Eilen illalla alkoi oksennella. Nyt kuitenkin omien sanojensa mukaan voi paremmin. Maha vain kramppaa ja sattuu. No sanoin, että miten hän luulee, että minä teen kotitöitä kun mulla on kuukautiset ja vatsassa kramppeja. Olen lähdössä kavereiden kanssa laivamatkalle illalla ja miehellä olisi sinä aikana hyvin aikaa tehdä pieniä kotitöitä. Hän suuttui minulle kun sanoin, että imuroida ainakin voi. Sanokaa nyt kuka tässä on pikkumainen?
Kommentit (19)
Sinä. Norovirus on siitä hyvä että saat sen laivalla, se on jo itämässä sinussa.
Jos teillä olisi noro, meno olisi vähän toisenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole ainoastaan pikkumainen, vaan myös vastuuntunnoton pöljä, jos lähdet laivalle tartuttamaan kavereitasi ja joukon tuntemattomia.
Hä? En minä ole kipeä ja olemme käyttäneet eri vessoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä jo sairastanut?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole ainoastaan pikkumainen, vaan myös vastuuntunnoton pöljä, jos lähdet laivalle tartuttamaan kavereitasi ja joukon tuntemattomia.
Ei ole olemassa mitään "pientä norovirusta". Jos miehellä on noro, on se sinullakin, joko nyt tai myöhemmin, oireellisena tai oireettomana. Ja aivan takuulla voit tartuttaa sitä muihin. Eli nyt järki käteen!! Jos olisin kaverisi, laittaisin välit poikki, jos tulisit täysin tietoisena tartuttamaan muita.
Vatsataudin jälkeen on kyllä heikko olo muutaman päivän ja itse ainakin pyörtyilen silloin helposti. Kävelen kyyryssä hakemaan juotavaa ja syötävää, mutta muuten kyllä istu ja makoilen. Ei tosiaan ole kotityöt ekana mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään "pientä norovirusta". Jos miehellä on noro, on se sinullakin, joko nyt tai myöhemmin, oireellisena tai oireettomana. Ja aivan takuulla voit tartuttaa sitä muihin. Eli nyt järki käteen!! Jos olisin kaverisi, laittaisin välit poikki, jos tulisit täysin tietoisena tartuttamaan muita.
Siis voi hyvänen aika nyt taas. MINÄ EN OLE KIPEÄ JA OLEMME OLLEET ERISTYKSISSÄ TOISISTAMME SEN JÄLKEEN KUN MIEHEN OKSENTELU ALKOI.
Niin, miehet kyllä koskaan kestäis naisten menkkakipuja. Siinä oot ihan oikeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis voi hyvänen aika nyt taas. MINÄ EN OLE KIPEÄ JA OLEMME OLLEET ERISTYKSISSÄ TOISISTAMME SEN JÄLKEEN KUN MIEHEN OKSENTELU ALKOI.
Vähin, mitä voit tehdä, on laittaa laivaseuralaisille viestiä, että perheessäsi on noroa. Voivat sitten itse päättää, mitä tekevät.
Eikö sitä imuroimista voi nyt siirtää ensi viikkoon???
Ap ei taida olla se penaalin terävin kynä. Onneksi mulla ei ole noin typeriä ystäviä. On edesvastuutonta lähteä tuollaisessa tilanteessa tartuttamaan muita laivalle. Mutta noinhan ne itsekkäät toimii.
Noron kokeneena voin vain toivoa, että miehesi saa sairastaa ja levätä rauhassa. Eipähän tarvi kuunnella jäkätystäsi.
Kuka helvetti tekee kotitöitä silloin, kun saa olla rauhassa? Silloin palataan kalsareissa pleikkaa, otetaan olut tai pari ja nautitaan siitä, että kotona on kerrankin hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun norovirus tarttuu jo ennen oireiden alkamista. Ja se tarttuu äärettömän helposti, esim. jos olet koskenut samaa valokatkaisijaa, ovenkahvaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä imuroimista voi nyt siirtää ensi viikkoon???
Imuri hanuriin ja kylä lähtee :)
(kunhan vaan muistaa vaihtaa välillä suulaketta ....)