Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinun lauantaipäivä pitää sisällään?

Vierailija
11.02.2023 |

Vietätkö vapaata? Siivouspäivä? Vai onko töihinmeno edessä?

Itsellä tässä punaviinilasi jo edessä, vaikka tarkoituksena ei olekaan ryypätä, vaan kevyt hönö on tavoiteltava olotila.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion mennä ulos syömään ja illalla konserttiin.

Vierailija
2/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta :) Mikä konsertti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää. Roikun netissä ja varmaan kohta huomaan et kello on 5 ja pitää lähteä kauppaan ennen saunavuoroa

Vierailija
4/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kirjastoon etsisin lähteitä koulutehtävään. Illalla voisi käydä elokuvissa.

Vierailija
5/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tekemistä ei ole. Suurin mahdollisuus on masentava tylsyys. Pienempi mahdollisuus on pajauttelua. Sitten viimeinen pienin mahdollisuus on hakea 2 isoa pulloa viinaa. Saa nyt nähdä viitsinkö edes pukea tälle päivälle.

Vierailija
6/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien muutaman hyväkuntoisen kenkäparin kirpputorille, oma selkä ei enää salli niiden pukemista kumartuneena.

Lenkki koiran kanssa. Sitten kuntosalille tunniksi.

Iltapäivällä viikonlopun ruokaostokset ja päivätorkut. Siivoilemista, jos jaksan.

Vierailija
7/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tein kotihommia, nyt pieni surffaus netissä ja tästä lenkille sitten. Illalla telkusta ampumahiihtoa, jääkiekkoa, Last of Usia ja pitsaa sitten.

Vierailija
8/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin mitä tekisin. Siivota pitäisi. Sitten käyn varmaan ulkoilemassa ja hakemassa laskiaispullan. Pajauttelen vähän illlalla tai otan lasin viiniä. Sitten lueskelen kirjaa tai katson leffaa. Sinkun tylsä elämä.

Vierailija
9/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joogaviikonloppua viettämässä eräässä hotellissa. Aamulla oli jo yksi joogatunti, kohta alkaa toinen.

Sen jälkeen ajattelin käydä kävelyllä ja lounaalla. Sitten on vielä päivän 3. joogatunti, jonka jälkeen menen hotellin saunaan ja kylpylään. Sen jälkeen hotellin ravintolaan ja kuuntelemaan pianistia.

Loppuilta hotellihuoneessa, katon telkkaria ja rentoudun.

Vierailija
10/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän itseäni. Olen yrittänyt täällä ottaa kontaktia ja ehkäpä olen auttanutkin jotakuta. Täällä on kivettynyttä väkeä - juuri kukaan ei huomioi toisia. Terveisiä kaikille. Mä leivon tännään sämpylöitä.

Vierailija
11/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaana ja makaan sängyssä. Ehkä illalla saunaan.

Vierailija
12/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta :) Mikä konsertti?

Arttu Lindeman. Näin hänet joulukuussa Tampereella, kun oli Blind Channelin lämppärinä ja tykkäsin. Menen nyt sitten katsomaan hänen omaa keikkaansa Helsinkiin.

-vastaaja nro 1

Vierailija
13/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun tällä palstalla.

Ehkä lähden ostamaan illaksi olutta.

Illalla telkkarin tuijottelua.

Vierailija
14/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin kaupasta. Kaunis ilma ulkona. Tässä vähän huilaan, nautin kahvin ja tuoreen (konditoriasta) laskiaispullan. Sitten iloisin mielin siivoan, tuuletan, istun hetken auringossa parvekkeella.

Vierailija
15/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teemitään ihmeellistä.

Sohvalla makoilua ja syömistä.

Vierailija
16/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdetään kirjastoon ja kauppaan. Sitten iltapäiväkahvit, ruoanlaittoa ja sauna. Illalla ruokailu ja Midsomer murders. Lueskelua.

Vierailija
17/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa päivä viikosta jolloin olen täysin vapaalla. Tahdonvoima ja itsehillintä on kulutettu täysin loppuun edellisinä päivinä, joten lauantaisin toimin hetken mielijohteesta ja toteutan mielihalujani.

Vierailija
18/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakiertueelle ja ystävänpäiväleivoksille. Koiralenkki, ruoanlaitto, sauna, telkkaria. Vähän tylsää... huomenna sit myyjäisiin. 

Vierailija
19/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä. Pakkasta on liki -15. Teen pari lenkkiä koiran kanssa, pitemmän ja lyhemmän. Voisin käydä kuntakeskuksessa kaupassa. Olen ottanut jo parit päikkärit, koska koira herätti klo 4,30 ja päästin sen pihalle. Klo 6,00 aikoihin jatkoin unia. Lisäksi vähän lumitöitä. Tulin illalla vasta pimeän tultua. Illalla saunan lämmitys, makkaran paistoa takassa ja muutama alkoholipitoinen juoma. Vaihtoehtoina netissä roikkuminen (huonoin, mutta todennäköisin), kesken jääneen kirjan lukeminen tai television katsominen. Nukkumaan sitten, kun tuntuu siltä.

Vierailija
20/62 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possessiivisuffiksin puuttumisesta ärsyyntymisen.