Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitsetko etelänlomallasi ravintolan josta saat ruokalistan suomeksi ja tarjolla on lihapullia tai vähintään Menu Tourist?

Vierailija
11.02.2023 |

Vai et?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lomakohteissa ei ole tuollaista tarjontaa. Ei myöskään mitään erillistä turistimenua. Toki esim. pizzaravintoloita tulee vastaan melkein missä vaan ja joskus käynkin sellaisessa. Rakastan Aasian maiden ruokaa ja siellä päin reissatessa en kaipaa suomiruokaa yhtään.

Kyllä mun tekee välillä mieli reissussa kotoisampia makuja.

Kuinka pitkään siellä reissussa oikeen olet, että ehtii tulla ikävä suomimakuja? Mun mielestä on nimenomaan ihanaa kun saa kokeilla uusia ruokalajeja ja herkkuja. 

Vierailija
22/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lomakohteissa ei ole tuollaista tarjontaa. Ei myöskään mitään erillistä turistimenua. Toki esim. pizzaravintoloita tulee vastaan melkein missä vaan ja joskus käynkin sellaisessa. Rakastan Aasian maiden ruokaa ja siellä päin reissatessa en kaipaa suomiruokaa yhtään.

Kuinka pitkään siellä reissussa oikeen olet, että ehtii tulla ikävä suomimakuja? Mun mielestä on nimenomaan ihanaa kun saa kokeilla uusia ruokalajeja ja herkkuja. 

2-6 viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kiertelen kohteessa ja yleensä aina löydän ravintolan, jossa suurin osa asiakkaista on paikallisia. Nämä ravintolat eivät ole lähelläkään kaupungin turistinähtävyyksiä tai mahdollista rantaa. Usein näitä ravintoloita pitävät perheet koko perheen voimin, ja niissä tehdään ruokaa perinteiseen mutkattomaan tapaan.

Vierailija
24/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän jollain 6-12kk reissussa mutta viikko tai 2?

Vierailija
25/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, niinhän kaikki kansallisuudet tekee. Usalaiset menee Macciin, aasialaiset aasialaisravintolaan, italiaiset mättää pitsaa, saksalaiset haluaa makkaraa ja hapankaalia, afrikkalaiset suosii omia etnisiä ravintoloitaan, jne.

Miksi minä en saisi syödä lihapullia ja perunaa?

Vierailija
26/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Missä ulkomailla muka olisi ravintoloita, joissa saisi ruokalistan suomeksi?? Olen käynyt 27 maassa, eikä ole tullut vastaan.

Vierailija
27/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän jollain 6-12kk reissussa mutta viikko tai 2?

No mun mielestä lomalla saa ja voi syödä mitä huvittaa. En ole suorittamassa mitään näin elän autenttisesti kuin paikalliset-tehtävää, jos mun tekee mieli lihapullia ja perunamuussia niin sitten syön lihapullia ja perunamuussia. Se tuskin ainakaan huonommaksi tekee reissuani.

Vierailija
28/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paitsi sitten saatan syödä lihapullat jos ollaan Mälmössä tms. Yleensä yritän syödä paikallisia ruokia. Esim Kanarialla aina ryppyperunoita ja aiolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme