Aikuinen nainen identifioitui alakouluikäiseksi ja kävi iltapäiväkerhossa
Ikäkin on vain oma päätös?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/12de37e7-55f1-4fd6-aeb3-5fe8a44722c9
Kommentit (1515)
Eikö isänä esiintynyt mies ollut vain viestitellyt perheen kanssa eli ei ole varma oliko hän jutussa mukana. Nainen saattoi itse lähettää viestit.
Vierailija kirjoitti:
Rikosta ei epäillä?
Suomen systeemi on huono. Juttuja makuutetaan "jonossa", kunnes se ehtii mennä vanhaksi. Näin ollen rikoksia suunnittelevat ja niitä yrittävät eivät saa aikeistaan rangaistuksia, joten he pitävät toimintaa sallittuna ja jatkavat entiseen malliin. Jos edes kuulusteltaisiin, niin viesti olisi, ettätoiminta ei ollut sopivaa.
Kai tuo kaheli on johonkin hoitoon jo ohjattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se jotenkin erityisen lyhyt vai miten voisi edes teoriassa mennä läpi? Oliko lastenvaatteetkin, haalarit, kurahousut jne? Jotain todella mätää tässä on kyllä, ei kukaan voi uskoa aikuista kerhoikäiseksi.
Eikös se ollut alakouluikäisten kerho ja hän tekeytyi 13-vuotiaaksi? Tuo toinen tyttö oli 10v. Ei sen ikäiset käytä kurahousuja ja oikea 13v voi hyvin olla jo aikuisten mitoissa.
Joo joo tajusin jo. Tälläpäin "iltapäiväkerho" tarkoittaa kunnan järjestämää kerhoa, joka on vain eka- ja tokaluokkalaisile. En tiennyt, ettän niitä on myös kaikenikäisille koululaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etnisyys voi olla myös ilmoitusasia. Mä olen valkoinen ylpeä etelä-afrikkalainen nainen nykyään.
No voi kuule siellä Etelä-Afrikassa on asunut valkoisia naisia satoja vuosia. Esimerkiksi blondi näyttelijä Charlize Theron on semmoinen. Hän on eteläafrikkalainen ja puhuu äidinkielenään afrikaansia. Että jos luulit vitsin murjaisseesi, niin tulit vain paljastaneesi tietämättömyytesi.
Nyt ei ollutkaan kyse blondeista etelä-afrikkalaisista, vaan kulttuurin omimisesta ja kenkäplankilla naaman värjäämisestä. Voihan joku valkoinen tuntea olevansa pikimusta. Annetaan kaikille tunteille sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko nämä "kekseliäät" transjutut jättää pois tästä ketjusta? Ei naurata. On se eri asia kokea itsensä eri sukupuoleksi kuin aikuisena ihmisenä tekeytyä lapseksi ja lyöttäytyä lasten seuraan!
Onko se niin eri asia? Molemmissa kyse biologian määräämästä asiasta, jota ei oikeasti voi muuttaa.
Ja kukas sinä olet, ylin tuomari joka kertoo mitä voi muuttaa ja mitä ei?
Tässä keississä tekeydyttiin lapseksi ja pyörittiin LASTEN joukossa luupää. Transihmiset ei ole mitään pedareita.
Vierailija kirjoitti:
Rikosta ei epäillä?
Ei, koska oli viaton nainen. Mies ois saanut samantien syytteet lapsiin sekaantumisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosta ei epäillä?
Ei, koska oli viaton nainen. Mies ois saanut samantien syytteet lapsiin sekaantumisesta
Jep ja poliisit olisi käyneet keräämässä sen jo lasten vanhempien mukiloiman ukon vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kunnassa asuu nainen, joka houkuttelee mukaansa ekaluokkalaisia koulun läheisestä puistosta. Oma lapseni joutui tämän uhriksi, luojan kiitos homma ei edennyt kun tajusin missä mennään. Ensin kyse oli viattomasti siitä, että lapseni leikki naisen ja tämän omien lasten (nuorempia) kanssa, sitten nainen kyseli missä lapseni asuu ja haluaisiko tulla kylään. Lähti yhtenä kertana saattamaan tätä kotiin, ja lapseni piipahti (ilman lupaani) naisen kotona samalla, mutta satuin soittamaan juuri tuolloin ja käskin välittömästi kotiin. Lapsen mukana saapui kortti, jossa pyydettiin jatkossa kylään iltaisin, "kun miehenikin on kotona", ilman meitä vanhempia. Tässä vaiheessa tein kaksi asiaa:
Ensimmäinen oli, että otin yhteyttä viranomaisiin, antaen kaikki mahdolliset tiedot mitä sain lapsesta irti. Toinen se, että pistin varoituksen kunnan aktiiviseen someryhmään tästä naisesta.
Normaalissa maailmassa nainen olisi vähintään puhuteltu poliisien taholta, ja somessa kiitetty varotuksesta. Vaan kun ollaan Suomessa, kävikin niin, että MINÄ olin tässä se epäilyttävä henkilö: viranomaiset paitsi vähättelivät tapahtunutta, mutta myös vaikuttivat loukkaantuneilta naisen puolesta. Eivät nähneet mitään syytä viedä asiaa eteenpäin. Some taas lynkkasi minut perusteellisesti, sain kymmeniä viestejä joissa minut haukuttiin lyttyyn ja parissa yksityisviestissä kyseenalaistettiin mielenterveyteni. Jouduin poistumaan ryhmästä kokonaan, ja siltikin jos kohtaan muissa ryhmissä entisiä haukkujiani, he muistuttavat minua siitä miten "sekaisin" olen.
Unohdin mainita vielä yhden jutun: kun lähetin kortissa olevaan (prepaid) numeroon viestin, jossa torjuin kaikki kyläilyt ja käskin pysymään erossa lapsestani, takaisin tuli useampi lasta syyllistävä viesti: "lapsesi halusi kyläillä....hän itse ehdotti..." jne. Mainitsin tästä sekä viranomaisille että somessa myös, mutta eipä tätä kukaan muu pitänyt outona tai hälyttävänä.
Eihän siinä syyllistetetty lasta, vaan hän kertoi, että aloite vierailusta tuli lapseltasi.
Kertomuksesi perusteella minä koen, että ylireagoit jnkv vihamielisesti. Vai onko tuosta naisesta paljastunut sittemmin jnkl lastenahdistelija? Vai miksi pidit sitä outona, että aikuinen järjestelee lasten leikkitapaamisia? Sehän on aika tavallista, ainakin täällä päin missä itse asun.
Onko sinulla omaa pientä tyttölasta? Jos nyt pyytäisin, että voisiko hän tulla luokseni -yksin- silloin kun -mieheni- on kotona, niin se olisi sinusta ihan normaalia? Mihin miestäni tarvittaisiin kun lapsesi tulisi kylään? Eipä ihme, että lasten seks. hyväksikäyttöjen määrät ovat lisääntyneet.
Mieti vähän mille lapsesi altistat.
-eri
Itsekin identifioidun pääministeriksi, mutta en saa toteuttaa itseäni tai elää identifioitumiseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun olin 11v kävin kokkikerhoa jossa suurin osa oli 10-12vuotiaita. Mutta sitten siellä oli yksi tosi pitkä tyttö, ei meikkiä ja hiukset letillä mutta näytti ihan niiden ohjaajien jotka olivat noin 17vuotiaita ikäiseltä. Ystävystyin tämän pitkän tytön, sanotaan vaikka Suvi, kanssa ja hän kävi meillä leikkimässä. Se loppui siihen kun suuteli minua väkisin ja halusi aina istua päälläni. Kerroin äidille joka oli tosi vihainen.
Lopula kävi niin että Suvi oli tehnyt jotain, en tarkalleen tiedä mitä mutta ilmeisesti jotenkin kosketellut toista tyttöä kerhon vessassa. Lopulta tehtiin päätös että Suvi poistetaan kerhosta ja moni vanhempi olikin järkyttynyt että 16vuotias les bo päästetään pikkutyttöjen sekaan!
En tiedä oliko sitten jotenkin vam mainen, ei ainakaan näyttänyt siltä.
Tämä oli 90lukua, nykyään juttu varmaan olisi Iltalehdessä.
Tämä kuulostaa jotenkin itsellekin tutulta tapaukselta. Tosin tämä silloin yläasteella oleva lettipäinen tyttö halusi leikkiä eka- ja tokaluokkalaisten kanssa ja muutenkin reilusti itseään nuorempien... Oli kyllä jotenkin vammainen ja erityisluokalla.
Vierailija kirjoitti:
Väistämättä tuli mieleen miehen osuus. Nainen itsehän olisi voinut mennä lapsen luo yökylään, mutta miksi lapsi olisi pitänyt saada samaan paikkaan miehen kanssa? Miehen, joka esiintyy puhelimessa aikuisen lasta esittävän "isänä".
Lukekaa se juttu kunnolla! Nainen käytti miehen nimeä hyödykseen ja tekstaili muka tuona miehenä. Mies ei tiettävästi ollut mukana jutussa.
Kyllä naisetkin voi tehdä pahoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun olin 11v kävin kokkikerhoa jossa suurin osa oli 10-12vuotiaita. Mutta sitten siellä oli yksi tosi pitkä tyttö, ei meikkiä ja hiukset letillä mutta näytti ihan niiden ohjaajien jotka olivat noin 17vuotiaita ikäiseltä. Ystävystyin tämän pitkän tytön, sanotaan vaikka Suvi, kanssa ja hän kävi meillä leikkimässä. Se loppui siihen kun suuteli minua väkisin ja halusi aina istua päälläni. Kerroin äidille joka oli tosi vihainen.
Lopula kävi niin että Suvi oli tehnyt jotain, en tarkalleen tiedä mitä mutta ilmeisesti jotenkin kosketellut toista tyttöä kerhon vessassa. Lopulta tehtiin päätös että Suvi poistetaan kerhosta ja moni vanhempi olikin järkyttynyt että 16vuotias les bo päästetään pikkutyttöjen sekaan!
tarkoitat varmaan pedofiili-lesbo
Vierailija kirjoitti:
Luutavasti älyllinen lievä kehitysvamma,se että vanhemmat ilmoittavat tuollaiseen lastenkerhoon puhuu asian puolesta. Murrosiän herättämä seksuaalivietti vain teki tepposet,hormonit heräili ja halusi pussailla kuin kuka tahansa teini mutta kohde oli väärä. Entisessä työpaikassani näin paljon tuollaista,meitä ohjaajia tultiin halailemaan ja siinä sivussa puristeltiin peffasta tai tissistä . Saatettiin myös kosia ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko nämä "kekseliäät" transjutut jättää pois tästä ketjusta? Ei naurata. On se eri asia kokea itsensä eri sukupuoleksi kuin aikuisena ihmisenä tekeytyä lapseksi ja lyöttäytyä lasten seuraan!
Miksi on täysin mahdoton ajatus, että kokisi itsensä lapseksi samalla tavalla kuin kokee olevansa eri sukupuolta kuin mitä genitaalit näyttävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kunnassa asuu nainen, joka houkuttelee mukaansa ekaluokkalaisia koulun läheisestä puistosta. Oma lapseni joutui tämän uhriksi, luojan kiitos homma ei edennyt kun tajusin missä mennään. Ensin kyse oli viattomasti siitä, että lapseni leikki naisen ja tämän omien lasten (nuorempia) kanssa, sitten nainen kyseli missä lapseni asuu ja haluaisiko tulla kylään. Lähti yhtenä kertana saattamaan tätä kotiin, ja lapseni piipahti (ilman lupaani) naisen kotona samalla, mutta satuin soittamaan juuri tuolloin ja käskin välittömästi kotiin. Lapsen mukana saapui kortti, jossa pyydettiin jatkossa kylään iltaisin, "kun miehenikin on kotona", ilman meitä vanhempia. Tässä vaiheessa tein kaksi asiaa:
Ensimmäinen oli, että otin yhteyttä viranomaisiin, antaen kaikki mahdolliset tiedot mitä sain lapsesta irti. Toinen se, että pistin varoituksen kunnan aktiiviseen someryhmään tästä naisesta.
Normaalissa maailmassa nainen olisi vähintään puhuteltu poliisien taholta, ja somessa kiitetty varotuksesta. Vaan kun ollaan Suomessa, kävikin niin, että MINÄ olin tässä se epäilyttävä henkilö: viranomaiset paitsi vähättelivät tapahtunutta, mutta myös vaikuttivat loukkaantuneilta naisen puolesta. Eivät nähneet mitään syytä viedä asiaa eteenpäin. Some taas lynkkasi minut perusteellisesti, sain kymmeniä viestejä joissa minut haukuttiin lyttyyn ja parissa yksityisviestissä kyseenalaistettiin mielenterveyteni. Jouduin poistumaan ryhmästä kokonaan, ja siltikin jos kohtaan muissa ryhmissä entisiä haukkujiani, he muistuttavat minua siitä miten "sekaisin" olen.
Unohdin mainita vielä yhden jutun: kun lähetin kortissa olevaan (prepaid) numeroon viestin, jossa torjuin kaikki kyläilyt ja käskin pysymään erossa lapsestani, takaisin tuli useampi lasta syyllistävä viesti: "lapsesi halusi kyläillä....hän itse ehdotti..." jne. Mainitsin tästä sekä viranomaisille että somessa myös, mutta eipä tätä kukaan muu pitänyt outona tai hälyttävänä.
Eihän siinä syyllistetetty lasta, vaan hän kertoi, että aloite vierailusta tuli lapseltasi.
Kertomuksesi perusteella minä koen, että ylireagoit jnkv vihamielisesti. Vai onko tuosta naisesta paljastunut sittemmin jnkl lastenahdistelija? Vai miksi pidit sitä outona, että aikuinen järjestelee lasten leikkitapaamisia? Sehän on aika tavallista, ainakin täällä päin missä itse asun.Onko sinulla omaa pientä tyttölasta? Jos nyt pyytäisin, että voisiko hän tulla luokseni -yksin- silloin kun -mieheni- on kotona, niin se olisi sinusta ihan normaalia? Mihin miestäni tarvittaisiin kun lapsesi tulisi kylään? Eipä ihme, että lasten seks. hyväksikäyttöjen määrät ovat lisääntyneet.
Mieti vähän mille lapsesi altistat.
-eri
itse tulkitsin tuon että lapsi tulisi heille kylään sillon kun perheen isä on kotona siksi että se äiti ei ole silloin,(on vaikka iltatyössä), ja että on parempi että joku aikuinen olisi paikalla kun lapsen kavereita on kylässä...esim. valvonnan takia, jos on aiemmin sattunut jotain tms...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väistämättä tuli mieleen miehen osuus. Nainen itsehän olisi voinut mennä lapsen luo yökylään, mutta miksi lapsi olisi pitänyt saada samaan paikkaan miehen kanssa? Miehen, joka esiintyy puhelimessa aikuisen lasta esittävän "isänä".
Lukekaa se juttu kunnolla! Nainen käytti miehen nimeä hyödykseen ja tekstaili muka tuona miehenä. Mies ei tiettävästi ollut mukana jutussa.
Kyllä naisetkin voi tehdä pahoja asioita.
Kyllä, mutta eihän jutussa käy 100 % ilmi, ettei mies olisi ollut jotenkin mukana...
Kuulostaa siltä, että ohjaajat ovat tienneet oikean iän. Ehkä heitä on jotenkin painostettu ottamaan lievä kehitysvammainen nainen mukaan, jos ei ole muuta virikettä seurakunnassa pystytty tarjoamaan. Nyt vain raja ylittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on täysin mahdoton ajatus, että kokisi itsensä lapseksi samalla tavalla kuin kokee olevansa eri sukupuolta kuin mitä genitaalit näyttävät?
Tietenkin on mahdollista. Mutta ei se tarkoita että silloinkaan saisi tehdä mitä tahansa. Ei mies joka kokee itsensä naiseksi saa esim ryöstää pankkia. Tämä on ehkä sinun vaikeaa ymmärtää koska saatat olla vähän jälkeen jäänyt.
Kertomuksesi perusteella minä koen, että ylireagoit jnkv vihamielisesti. Vai onko tuosta naisesta paljastunut sittemmin jnkl lastenahdistelija? Vai miksi pidit sitä outona, että aikuinen järjestelee lasten leikkitapaamisia? Sehän on aika tavallista, ainakin täällä päin missä itse asun.