Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen identifioitui alakouluikäiseksi ja kävi iltapäiväkerhossa

Kommentit (1515)

Vierailija
21/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se jotenkin erityisen lyhyt vai miten voisi edes teoriassa mennä läpi? Oliko lastenvaatteetkin, haalarit, kurahousut jne? Jotain todella mätää tässä on kyllä, ei kukaan voi uskoa aikuista kerhoikäiseksi.

Kerhossa vanhimmat lapset oli ilmeisesti 13 v.

Ahaa joo luulin että tarkoitettiin näitä eka-tokaluokkalaisten iltapäiväkerhoja.

Mutta silti... no voihan joku 13v näyttää jo melkein aikuiselta, mutta silti.

Vierailija
22/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Isä" (siis naisen miespuolinen ystävä) oli harmitellut että tyttö ei tullut yökylään, kyllä tässä pedofiilin suunnitelmat haiskahtaa.

Eikös tuossa se nainen ollut tekeytynyt myös miespuoliseksi ystäväkseen eli "isäkseen"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella outo juttu. Taustalla täytyy olla mielenterveysongelmat.

Tai pedofiilin ("isän") saalistusjuoni.

Vierailija
24/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä tätä. Jos tuo nainen olisi kokenut itsensä mieheksi, niin se olisi ollut ok ja asiaa ihmettelevät olisivat olleet foobikoita. Nyt kun nainen koki itsensä 10-vuotiaaksi, niin se on jollain tavalla eri asia ja väärin?

Niimpä

Vierailija
25/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sentään oli nainen eikä itsensä tyttölapseksi identifiova 40-vuotias pedomies.

Vierailija
26/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etnisyys voi olla myös ilmoitusasia. Mä olen valkoinen ylpeä etelä-afrikkalainen nainen nykyään.

Siitä vaan, tuskin ketään erityisesti arjessasi kiinnostaa mistä olet kotoisin.

Siitä vaan mustiin siskoihin liittymään sitten. Tuskin kenelläkään nykymaailmassa olis mitään vastaan sanottavaakaan, kun tätä tää nykyään on.

Miksi mustiin, hänhän sanoi olevansa valkoinen eteläafrikkalainen nainen. En minä ainakaan koskaan mieti mistä esim työkaverit on kotoisin jos he ei sitä erikseen kerro. Voivat olla syntyneet vaikka Kiinassa.

Vierailija
27/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella outo juttu. Taustalla täytyy olla mielenterveysongelmat.

Tai pedofiilin saalistus

Vierailija
28/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa vanhemmat varovaisia, älkää päästäkö lapsianne ihan mihin vaan yökylään.

Vierailija
29/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei saanut ip kefhopaikkaa kun on jo 10. Voinko pistää sen kuitenkin sinne

Vierailija
30/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etnisyys voi olla myös ilmoitusasia. Mä olen valkoinen ylpeä etelä-afrikkalainen nainen nykyään.

Siitä vaan, tuskin ketään erityisesti arjessasi kiinnostaa mistä olet kotoisin.

Siitä vaan mustiin siskoihin liittymään sitten. Tuskin kenelläkään nykymaailmassa olis mitään vastaan sanottavaakaan, kun tätä tää nykyään on.

Miksi mustiin, hänhän sanoi olevansa valkoinen eteläafrikkalainen nainen. En minä ainakaan koskaan mieti mistä esim työkaverit on kotoisin jos he ei sitä erikseen kerro. Voivat olla syntyneet vaikka Kiinassa.

Totta tuo. Kulttuurin omimisesta vois taas tuo yhteisö olla toista mieltä, jos valkoinen alkaisi letittämään tukkaa ja pukeutumaan heidän kulttuuriperimän mukaisesti. Siitä huolimatta kaikkien tulisi nyt vaan pitää turvat tukossa ja antaa hänen kuvitella olevansa mitä itse haluaa.

Vierailija
31/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kuule siellä Etelä-Afrikassa on asunut valkoisia naisia satoja vuosia. Esimerkiksi blondi näyttelijä Charlize Theron on semmoinen. Hän on eteläafrikkalainen ja puhuu äidinkielenään afrikaansia. Että jos luulit vitsin murjaisseesi, niin tulit vain paljastaneesi tietämättömyytesi.

Vierailija
32/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä nainen vai transnainen?

Vierailija
33/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä mies joka esitti "isää" kai sitten halusi, että tämä lasta esittävä aikuinen nainen pyytäisi sen 10v tytön kylään ja harmitteli asiaa jälkeenpäin.

Meinasi oksennus lentää ulos suusta.

Tottakai tässäkin taas pedot pääsevät pälkähästä...

Tiedä kuinka monta uhria noilla kahdella jo on.....

Vierailija
34/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai tuossa mitään outoa ole. Nykyään nainen voi muuttua mieheksi ja mies naiseksi. Joten myös aikuinen voi muuttua lapseksi..

Voikos lapsi muuttua aikuiseksi ja alkaa ostelemaan alkoholia ja tupakkaa?

Vierailija
35/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä ole kauan kun palstalla oli pitkä ketju jossa ihmiset kertoivat että haluavat muuttaa ominaisuuksiaan virallisesti. esimerkiksi aika moni halusi vaihtaa ikäänsä. joten siinä ei ole mitään ihmeellistä että halusi olla lapsi.

Vierailija
36/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai tuossa mitään outoa ole. Nykyään nainen voi muuttua mieheksi ja mies naiseksi. Joten myös aikuinen voi muuttua lapseksi..

Voikos lapsi muuttua aikuiseksi ja alkaa ostelemaan alkoholia ja tupakkaa?

Kyllähän moni nuoriso polttaa edelleenkin vaikka ikää ei ole 18-v

Vierailija
37/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei siitä ole kauan kun palstalla oli pitkä ketju jossa ihmiset kertoivat että haluavat muuttaa ominaisuuksiaan virallisesti. esimerkiksi aika moni halusi vaihtaa ikäänsä. joten siinä ei ole mitään ihmeellistä että halusi olla lapsi.

Hyvä että joku ymmärtää!

Vierailija
38/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnassa asuu nainen, joka houkuttelee mukaansa ekaluokkalaisia koulun läheisestä puistosta. Oma lapseni joutui tämän uhriksi, luojan kiitos homma ei edennyt kun tajusin missä mennään. Ensin kyse oli viattomasti siitä, että lapseni leikki naisen ja tämän omien lasten (nuorempia) kanssa, sitten nainen kyseli missä lapseni asuu ja haluaisiko tulla kylään. Lähti yhtenä kertana saattamaan tätä kotiin, ja lapseni piipahti (ilman lupaani) naisen kotona samalla, mutta satuin soittamaan juuri tuolloin ja käskin välittömästi kotiin. Lapsen mukana saapui kortti, jossa pyydettiin jatkossa kylään iltaisin, "kun miehenikin on kotona", ilman meitä vanhempia. Tässä vaiheessa tein kaksi asiaa:

Ensimmäinen oli, että otin yhteyttä viranomaisiin, antaen kaikki mahdolliset tiedot mitä sain lapsesta irti. Toinen se, että pistin varoituksen kunnan aktiiviseen someryhmään tästä naisesta. 

Normaalissa maailmassa nainen olisi vähintään puhuteltu poliisien taholta, ja somessa kiitetty varotuksesta. Vaan kun ollaan Suomessa, kävikin niin, että MINÄ olin tässä se epäilyttävä henkilö: viranomaiset paitsi vähättelivät tapahtunutta, mutta myös vaikuttivat loukkaantuneilta naisen puolesta. Eivät nähneet mitään syytä viedä asiaa eteenpäin. Some taas lynkkasi minut perusteellisesti, sain kymmeniä viestejä joissa minut haukuttiin lyttyyn ja parissa yksityisviestissä kyseenalaistettiin mielenterveyteni. Jouduin poistumaan ryhmästä kokonaan, ja siltikin jos kohtaan muissa ryhmissä entisiä haukkujiani, he muistuttavat minua siitä miten "sekaisin" olen. 

Vierailija
39/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ihan hyvin kertoa olevasi eteläafrikasta. Eräs vähäpätöinen tolkien oli tuolta päin kotoisin.

Vierailija
40/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se jotenkin erityisen lyhyt vai miten voisi edes teoriassa mennä läpi? Oliko lastenvaatteetkin, haalarit, kurahousut jne? Jotain todella mätää tässä on kyllä, ei kukaan voi uskoa aikuista kerhoikäiseksi.

Ei kai 10v enää käytä kurahaalareita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi