Alaskan yllä ammuttu alas ufo
Kertoo iltasanomat, auton kokoinen tunnistamaton lentävä esine.
Kommentit (419)
Ja lisää Jenkeissä
Ilmatila suljettiin Yhdysvalloissa poikkeuksellisen tutkahavainnon vuoksi
Vierailija kirjoitti:
En usko vähääkään ulkoavaruuden ufojuttuja, mutta se mietityttää, mikä maa näitä nyt lähettää ja miksi.
Miksi et usko?
Vierailija kirjoitti:
No nyt on Kiinassa ja nähty leijumassa noita sylinterin muotoisia esineitä.. :(
Ei ole. Mitään esineitä ei ole nähty yhtään missään. Tutka-anomalioita ja harhaa.
Koittakaa nyt tajuta, että lyhenne UFO ei tarkoita avaruusolioita! Tää on vähän sama kuin joillekin on rekka se kuorma-auto.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt tajuta, että lyhenne UFO ei tarkoita avaruusolioita! Tää on vähän sama kuin joillekin on rekka se kuorma-auto.
Kyllä tarkoittaa. Lapsesta asti on puhuttu mm. ufomiehistä, eli ihan turhaa lässyttää siellä. Ufo tarkoittaa avaruusalusta tai -oliota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko vähääkään ulkoavaruuden ufojuttuja, mutta se mietityttää, mikä maa näitä nyt lähettää ja miksi.
Miksi et usko?
Lapsellista uskoa. T. Eri
Pari päivää menee ja kukaan ei enää ole kiinnostunut näistä ufotarinoista. Höpötarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et usko?
Lapsellista uskoa. T. Eri
Mitäs sitten sanot, kun alieneiden ja heidän alustensa olemassaolo julistetaan hallitusten toimesta tosiasioiksi? Kiellätkö asian edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarkoittaa. Lapsesta asti on puhuttu mm. ufomiehistä, eli ihan turhaa lässyttää siellä. Ufo tarkoittaa avaruusalusta tai -oliota.
Ja nyt sitten paskot paniikissa housuusi ihan turhan takia. XD
Hesekielin kirja, Eenokin kirja ja sumerialaisten kirjoitukset kertovat ufoista. Ja nämä historialliset vanhat maalaukset.
https://listverse.com/2016/04/24/10-historic-divine-paintings-that-clea…
Vierailija kirjoitti:
No ei niin. Mutta kai asioista saa jutella? Minulla ei ole mitään suoraa mielipidettä asiaan, on vaan kiinnostavaa seurata juttua.
Ne lieriöt taitavat sisältää seuraavan pandemian ainekset - ja ne ammutaan alas standardiproseduurien mukaisesti!
Miten sitä ei ole vieläkään löydetty? Outoa. Mitä sieltä on löytynyt..
Vierailija kirjoitti:
Hesekielin kirja, Eenokin kirja ja sumerialaisten kirjoitukset kertovat ufoista. Ja nämä historialliset vanhat maalaukset.
https://listverse.com/2016/04/24/10-historic-divine-paintings-that-clea…
Kun jälleen kohotin katseeni, näin kirjakäärön, joka lensi taivaalla. Enkeli kysyi minulta: Mitä näet? Minä vastasin: Näen lentävän kirjakäärön, joka on kaksikymmentä kyynärää pitkä ja kymmenen kyynärää paksu. Hän sanoi minulle: Se sisältää kirouksen, joka koskee koko maata. Ties kuinka kauan ovat varkaat jääneet rankaisematta, ja pitkään ovat jääneet rankaisematta myös ne, jotka vannovat väärin. Minä lähetän liikkeelle kirouksen, sanoo Herra Sebaot. Se menee varkaan taloon ja sen taloon, joka on vannonut väärin minun nimeeni. Kirous jää sinne asumaan ja tuhoaa koko talon, niin hirret kuin kivetkin.
Sakarjan kirja 5:1-4 FB92
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei niin. Mutta kai asioista saa jutella? Minulla ei ole mitään suoraa mielipidettä asiaan, on vaan kiinnostavaa seurata juttua.
Tottakai saa, mutta on pikkasen todennäköisempää, että kyseessä on esim. Kiina tai venäjä. Mutta jos haluat olla sitä mieltä, että kyseessä on avaruusoliot, niin ootko peloissasi, vai ennemminkin onnellinen?
Miksi ei missään ole videokuvaa niistä leijuvista laatikoista, tai edes valokuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Kiinakin ilmoittaa tunnistamattomasta objektista omassa ilmatilassaan.
https://www.latestly.com/socially/world/more-chinese-authorities-were-p…
Itse ovat sen lähettäneet ja yrittävät varmasti kohta syyttää siitä länttä. Tai sitten on Venäjältä peräisin, tarkoituksena lietsoa Kiinaa sotaan lännen kanssa.
Totta ja todennäköistäkin koska kiina osaa uhriutumisen ja lavastukset, mutta silti ei pidä unohtaa sitä pohjois-korean kaveria joka haluaa pahaa aivan kaikille.
Sitä ei oikeasti voi tietää mitä se on keksinyt.
USA:ssa republikaanit käyttävät näitä jo Bidea vastaan ja painostavat tiedottamaan. Bidenin on käytännössä pakko sanoa tulevalla viikolla jotain USA:n sisäpolitiikan takia. Vaikea uskoa, että nämä unohdettaisiin muutamassa päivässä. Kyllä tästä tulla keskustelemaan paljon lähiaikoina. Harmi, kun Suomen mediaa kiinnostaa vaan jotkut Lintilän viestit.
Itse ovat sen lähettäneet ja yrittävät varmasti kohta syyttää siitä länttä. Tai sitten on Venäjältä peräisin, tarkoituksena lietsoa Kiinaa sotaan lännen kanssa.