Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitaa pastan keittoajasta! Mies on niin itsepäinen ja pikkutarkka

Vierailija
10.02.2023 |

Riitelemme mieheni kanssa jatkuvasti siitä, että minä keitän pastan liian pehmeäksi. En osaa hänen mukaansa ajoittaa pastan keittämistä niin, että kastike olisi valmiina ja pasta tuoretta ja suutuntuma hyvä. No!! Olen kyllä yrittänyt mutta silti teen asiat väärin miehen mielestä. Sanoinkin hänelle, että hän voi tästä lähtien keittää meillä pastaa. No, tästä mies suuttui ja nyt on mykkäkoulua. Kyllä hän välillä tekee ruokaa ja muita kotitöitä ja on muutenkin hyvä mies. Olenko ihan p**** vaimo ja ihminen, itseäni ei oikeasti kiinnosta, kunhan saan ruokaa suuhuni ja maku on hyvä?! Jos eroamme, syynä on pasta!

Onko teidän kumppaneilla fiksaatioita joista ei jousteta? Ärsyttää tämä pastahifistely

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teillä on se keittoaika minkä meinaatte olevan hyvä ? mikä pasta

Vierailija
2/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tyhmä vai miksi kokkaat tuollaiselle?

Tästä eteenpäin et tee pastaa äijälle enää ikinä, onko sselvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä osaakaan ajoittaa, jos aina pasta on liian kypsää, mutta sen voi oppia. Loppujen lopuksi se on kuitenkin niin pieni juttu, ettei tuollaisesta kannata riidellä, laitat seuraavalla kerralla pastan kiehumaan vähän myöhemmin ja katsot, että meneekö jo lähemmäs sitä optimaalista. Tietysti on tärkeintä saada ruokaa vatsaan, siitä olen samaa mieltä, mutta aina voi oppia vähän uuttakin. 

Vierailija
4/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut meistä oikeasti tykkää ns. vähän mössömmästä pastasta :) Ukko pihalle, kun tollanen nipo, ei tule jäämään siihen toi päteminen.

Vierailija
5/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa mies on se joka keittää pastan ja tekee kastikkeen. Sinä voit seurata mestaria vierestä jotta opit. Jos epäonnistuu itsekin niin pitää suunsa kiinni ja onnistuessaan jatkaa pastamestarina. 

Vierailija
6/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lentäis pihalle, jos kehtais arvostella mun kokkauksia.

Vierailija
7/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä erilaisten pastojen keittoajassa on sitten niin vaikeaa? Pakkauksesta saa aika hyvin ajan selville. Ja siinä 2min suuntaan ja toiseen on se oikea aika.

Vierailija
8/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta pitää riidellä? Helpommalla pääsee, kun mies keittää ihan itse omat paskansa 

Vierailija
9/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään Aal dente-paskaa suomalaisille kiitos...

Vierailija
10/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin tulee aina vakiona näitä "mies lentäis kuin leppäkeihäs"-vastauksia. Mistä asioista te itse lentäisitte pihalle, jos ei arvostelisitte jostain asiasta? Ap ei ole lentänyt minnekään. 

Hä?

Vierailija
11/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks voi yksin eläessä keittää pastan just sellaseks kun haluaa :)

Vierailija
12/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasta ei saa olla löllöä ylikeitettyä. Ymmärrän miestäsi. Mikä sinua vaivaa ettet pysty keittämään siitä hyvää? Al dente on aivan eri makuinen luin löllerö ylikeitetty pasta.

Vierailija
13/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keitän pastan sopivaksi, en löysäksi. Ei haittaa jos kastike ei ole samaan aikaan valmis.

Vierailija
14/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on maailman helpoin asia, kun kastike voi muhia pidempäänkin. Itse käytän vain Rummo-pastaa ja päivystän kattilan ääressä välillä maistellen, että kypsyysaste on sopiva.

Vierailija
15/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneks voi yksin eläessä keittää pastan just sellaseks kun haluaa :)

Aikuisilla ihmisillä tuo onnistuu parisuhteessakin. Näillä teinipareilla tulee riitaa mitä ihmeellisimmistä asioista. 

Vierailija
16/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin tulee aina vakiona näitä "mies lentäis kuin leppäkeihäs"-vastauksia. Mistä asioista te itse lentäisitte pihalle, jos ei arvostelisitte jostain asiasta? Ap ei ole lentänyt minnekään. 

öööö...mitä tarkoitat "jos ei arvostelisitte jostain asiasta" ei päätä ei häntää

Vierailija
17/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tykkää sellaisesta kovasta pastasta, joka jää kiinni hampaisiin.

Minä tykkään napakasta, joustavasta pastasta.

Kaverini tykkää turvonneesta, ihan mössöpehmeästä pastasta.

Minulle on opetettu, että kaikki ruoka on hyvää. En nillitä miehen ruuista, joten itseäni sieppaa kovasti ettei laiska ja rahjus ota annettua tyytyväisenä vastaan. Opetelkoon kiitollisuutta.

Vierailija
18/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun töissä oli pastaa, sellasta löllöö....uhh, ei sitä voinut syödä.

Ihan vaan vinkiksi, aloitat sen kastikkeen tekemisestä, kun se on viittä vaikke valmis niin sitten vasta pasta, noin 8min.

Vierailija
19/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on induktiohella mihin saa ajastuksen . Katson ajan pastapussista ja lisään kun vesi kiehuu . Kun aika kulunut kaadan pois heti keitinveden ja lisään vähän öljyä.

Vierailija
20/70 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siitä kattilasta mies ottaa ensin al dentensä ja ap jatkaa sitten loppujen keittämistä mieleisekseen. Niin meillä tehdään, tai sitten keitetään ihan eri kattiloissa kovempaa ja pehmeempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän