Olen pikkulapsen uupunut äiti ja ei enää kiinnosta vaikka mies pettäisi
Ennen sitä saattoi olla mustasukkainen hänestä mutta nyt ei kyllä hetkauttaisi vaikka kävisi purkamassa paineita toiseen naiseen. Kunhan käyttäisi ehkäisyä tietenkin. En itse pysty hänelle tarjoamaan sellaista seksiä ja läheisyyttä, kun olen niin väsynyt ja tarvitsen paljon palautumisaikaa ihan yksikseni.
Toivon että ajan kanssa helpottaa ja seksihalut palaavat, ja että siihen asti mies pysyisi tässä liitossamme.
Kommentit (5)
Kannattaa miettiä sukupuolitauteja, että uuvuttavaa on myös ravata lääkärillä ja lääkkeitä ostelemassa...
Mun lapsien isä ei koskaan pettänyt. Silti jätin hänet. En olisi tykännyt jos olisi pettänyt. Itseasiassa olemme löytäneet toisemme taas seksuaalisesti ja järjestämme pikku treffejä silloin tällöin.
En ole pyytänyt ottamaan takaisin. Tuskin nimittäin ottaisi. Rakastan häntä silti kovin paljon, mutta en vaan pysty yhtään panostamaan parisuhteeseen kun olen niin väsynyt ja kiireinen.
Sitten kun hän löytää uuden, niin toivottavasti en katkeroidu ihan lopullisesti.
Minä en sallisi mieheltä mitään paineiden purkamista toiseen naiseen, vaikka tilanne olisi mikä tahansa. Jos minä kärsin väsymyksestä pikkulapsiaikana, miehen velvollisuus on jakaa kuormaa kanssani ja haetaan yhdessä apua. Jos mies kaipaa seksiä ja minä en, voi käydä kädellä. Jos mies on tyytymätön tilanteeseen, voidaan erota.
Jonkun miesoletetun fantasiatrollaushan tämä on, että naisen pitää antaa miehelle tai antaa miehen käydä vieraissa jos ei anna.
Vierailija kirjoitti:
Minä en sallisi mieheltä mitään paineiden purkamista toiseen naiseen, vaikka tilanne olisi mikä tahansa. Jos minä kärsin väsymyksestä pikkulapsiaikana, miehen velvollisuus on jakaa kuormaa kanssani ja haetaan yhdessä apua. Jos mies kaipaa seksiä ja minä en, voi käydä kädellä. Jos mies on tyytymätön tilanteeseen, voidaan erota.
Jonkun miesoletetun fantasiatrollaushan tämä on, että naisen pitää antaa miehelle tai antaa miehen käydä vieraissa jos ei anna.
Tätähän fraasia oman elämänsä sarjapettäjät ja sarjasuhteilijat aina jankuttavat. Eivät ole kasvaneet aikuiseksi vaan ovat mieslapsia. Nämä voi heivata ovesta ulos.
Ne on ne hormonit. Ja ihan normaali olotila tuossa elämäntilanteessa. Voimia ! Anna ajan hoitaa asia ja jos huolettaa hae keskusteluapua.