Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä vielä muita, jotka EIVÄT ole sairastaneet koronaa?

Vierailija
10.02.2023 |

Niin, onko täällä vielä muita, jotka eivät ole sairastaneet koronaa? Minulla ei ole tietääkseni ollut. Perheenjäsenistä yhdellä on ollut, muilla sitten ei.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tilanne kuin ap:lla. Yksi perheestä sairasti ja hänet eristettiin omaan huoneeseensa + käytti maskia aina kun oli pakko liikkua huoneesta pois. Ei tarttunut muihin. Eli me kolme muuta perheenjäsentä ollaan säästytty sairastamatta. Ja sama taktiikka toimi myös, kun teini sai influenssan tässä taannoin. Kukaan muu ei sairastunut. 

Vierailija
62/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastunut, eikä ole puolisonikaan. Molemmilla kolme rokotusta. Minulla on kyllä ollut varmaan viisi muuta pikkuflunssaa tässä parin vuoden aikana, koska sairastun helposti. Ensimmäisistä viralliset testit negatiivisia, jälkimmäisistä kotitestit negatiivisia. Koronan aikana käytiin Euroopassa kohtuu usein (ei ihan alkuun) ja loppupuolella ollaan käyty myös paljon yleisötapahtumissa. Kumpikin on myös altistunut ainakin kerran tai kahdesti läheisten takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa, ei rokotuksia, kaksi testiä jouduin tekemään ja ulkomailla ja lennoilla oli maskipakko, vapaaehtoisesti en sitä räkärättiä suostunut pitämään sekuntiakaan. N40

Vierailija
64/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kymmenestä lähisukulaisesta, ainoana ei ole ollut. 4 rokotusta saanut.

Vierailija
65/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole ollut yhtäkään koronaa. Neljä rokotusta.

Itse olen sairastanut yhden lievän koronan. Kolme rokotusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä