Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä vielä muita, jotka EIVÄT ole sairastaneet koronaa?

Vierailija
10.02.2023 |

Niin, onko täällä vielä muita, jotka eivät ole sairastaneet koronaa? Minulla ei ole tietääkseni ollut. Perheenjäsenistä yhdellä on ollut, muilla sitten ei.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla piikkiä ja viikon flunssa alhaisella kuumeella. En testannut. Ennen flunssaa tapaamani tuttu sai myös flunssan, jonka kotitesti osoitti koronaksi.

On mulla siis saattanut olla.

Vierailija
22/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut, koska en ole testannut.

Influenssaa sairastin talven ja kevään 2021 aikana. Se todettiin lääkärissä jonne puoliso vei minut viikon sairastamisen jälkeen. Muutamaa päivää myöhemmin ensihoito haki mut kotoa sairaalaan. Sairaalassa kuume 41 ja jäähdytystä jäillä ja nesteytystä ja lääkkeitä suoneen. Lisähapelle laitettiin. Oli raskas ja pitkä tauti ja yli 10 kiloa laihtuneena kotiuduin. Puoliso sai taluttaa minua, kun tärisin voimattomana. Jälkioireet jatkuivat loppukesään asti ja vasta syksyllä palasin töihin. Nykyään hengästyn tosi helposti ja otan influenssarokotteen eli sellainen ero entiseen.

Kysyikö joku influenssasta? Miten se mihinkään liittyy?

Me sairastettiin influenssa 2019 kolmen päivän kuumeella, tämäkö nyt jotenkin sit muuttaa sitä että emme ole sairastaneet koronaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä kun en ole yhtään tikkua nenääni tunkenut. Saattaapi olla että on ollut korona, mutta voipi myös olla että ei. Rokotteita en ole ottanut tai maskeja käyttänyt.

Vierailija
24/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jäänyt ainakaan testeissä kiinni enkä tiedä lähisuvusta ketään jolla olisi ollut korona.

Vierailija
25/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 rokotusta, ei koronaa.

Vierailija
26/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennenkään jokaisen flunssan kohdalla testailtu, että mikähän pöpö se tällä kertaa flunssan aiheutti. Ihan samantekevää.

Vierailija
27/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronaa mutta ei ollut muitakaan räkätauteja. Käsiä on pesty ahkerasti.

Vierailija
28/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet näillä kyllä, ei vastauksia tuntemattomilta. Mapittako. 🤭

Vierailija
29/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pikkuflunssaa ollut viimeisen 3v aikana mutta ei mitään sellaista että olisi edes tullut mieleen käydä testeissä.

Esim tällä viikolla oli tyypillinen flunssa: noin vuorokauden oli kurkku kipeä, seuraavan päivän oli vähän nenä tukossa ja kolmantena päivänä yski pikkuisen limaa. Sen jälkeen ohi. Ihan normaalisti kävin töissäkin

Vierailija
30/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessäni ei ole ollut kenelläkään.

Rokotteet ollaan otettu.

Puolet perheestä käyttää maskia vieläkin töissä, koulussa, kaupassa tai massatapahtumissa käydessään.

Vierailija
31/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuota tietää jos ei tikuta vähän väliä? Minä en ole tehnyt yhtään testiä eikä ole hajuakaan onko ollut koronaa vai ei.

Vierailija
32/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei myöskään ole koronaa ollut, ainakaan oireellisena. Myöskään 17v pojallani ei ole ollut.

Itselläni on neljä rokotusta.

Miehelläni on ollut korona kaksi kertaa, väliä oli 3,5 kk. Molemmilla kerroilla tauti aika lievä, mutta tästä jälkimmäisestä jäi ikäviä jälkioireita. Miehellä siis kolme rokotetta ja kaksi sairastettua koronaa.

Vierailija
33/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa mapittako?

Vierailija
34/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo ollu, ei oo myöskään rokotteita. 

Se voikin sitten olla ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Vierailija
35/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ennenkään jokaisen flunssan kohdalla testailtu, että mikähän pöpö se tällä kertaa flunssan aiheutti. Ihan samantekevää.

Ihan samalla tavalla sitä ennenkin on testailtu. Kyllä mä ainakin olen aina käynyt testeissä, jos on ollut yhtään mitään perus nuha-yskää enemmän, esim. korkea kuume. Kuka ei?

Vierailija
36/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattoi olla loppukesästä, kun olin melkein pari viikkoa kipeänä ja oireet täsmäsi. Kotitesti näytti kyllä negatiivista, mutta ne ei vissiin kovin luotettavia ole?

Vierailija
37/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietääkseni ollut koronaa. Kolme rokotusta otettuna, viimeisestä tuli voimakkaat sivuvaikutukset.

Pari flunssaa ollut korona aikana. Olen terveydenhoidon henkilökuntaa ja siksi aina joutunut oikeaan laboratorio testiin ja kaikki negatiivisia. Näiden lisäksi olen tehnyt varalta kotitestejä.

Itse olen tästä hämmentynyt miksi ei ole tarttunut koska töissä paljon potilas kontakteja, olen myös altistunut monta kertaa ja liikun julkisilla enkä ole linnoittautunut kotiin vaan liikkunut suht normaalisti.

Tyttärellä oli korona tammikuussa, kotitestillä haalea viiva. Ei tarttunut vaikka istuin vieressä sohvalla ilman maskia ja hän yski ym. En ymmärrä.

Vierailija
38/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa, ei rokotuksia, kahdeksan altistumista.

Ei se kaikkiin tartu.

Vierailija
39/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että valtaosa teistä on sairastanut sen oireettomana tai niin lieväoireisena, ettei ole huomannut. Jos joku olisi tässä vaiheessa oikeasti välttynyt koronalta, se selittyy ainoastaan poikkeuksellisen eristäytyneellä elämäntyyliä. Minä olen ollut viimeiset kolme vuotta etätöissä ja silti sain viime vuonna koronan puolison kautta.

Vierailija
40/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa mapittako?

Laittaa tämä tärkeä tietoketju mappiin talteen, että voi aina katsella näitä.. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan