Onko täällä vielä muita, jotka EIVÄT ole sairastaneet koronaa?
Niin, onko täällä vielä muita, jotka eivät ole sairastaneet koronaa? Minulla ei ole tietääkseni ollut. Perheenjäsenistä yhdellä on ollut, muilla sitten ei.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo ollu, ei oo myöskään rokotteita.
Ap ei kysynyt rokotteista.
En tiedä. Viime vuonna oli lievä nuha, jota kesti yhden päivän. En tiedä mikä oli. Rökötteitä en ottanut.
Työtön mies kirjoitti:
Ei ole mitään koronaa ollut minulla. En ole rokotteita ottanut ja siksi olenkin terve ollut.
Mulla ei ole ollut koronaa,kolme rokotetta ja siksi olenkin ollut terve.
Mulla flunssaa viimeksi 3 vuotta sitten v.2020 helmikuussa. Olen käyttänyt vieläkin kasvomaskia esim. kauppakeskuksissa. Ei ole siis koronaa eikä muitakaan viruksia näkynyt. En ole onneksi työelämässä enää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ennenkään jokaisen flunssan kohdalla testailtu, että mikähän pöpö se tällä kertaa flunssan aiheutti. Ihan samantekevää.
Ihan samantekevää?
Eikö haittaa vaikka "jäkitautina" saisit MS-taudin?
Minä sain, eikä ole yhtään voittaja olo. Koronaa välttelen niin hyvin kuin kykenen. Enkä lopeta välttelyä, vaikka random-tyypit pilkkaisivat kuinka paljon hyvänsä. Ei kiinnosta enää yhtään pahemmin.
https://www.aivosaatio.fi/ajankohtaista/valtava-lapimurto-ms-tutkimukse…
Kenelläkään perheestämme ei ole koronarokotetta. Emme ole myöskään sairastaneet koronaa emmekä mitään muutakaan flunssaa vaikka olemme reissanneet ja eläneet ihan normaalisti koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Väitän että valtaosa teistä on sairastanut sen oireettomana tai niin lieväoireisena, ettei ole huomannut. Jos joku olisi tässä vaiheessa oikeasti välttynyt koronalta, se selittyy ainoastaan poikkeuksellisen eristäytyneellä elämäntyyliä. Minä olen ollut viimeiset kolme vuotta etätöissä ja silti sain viime vuonna koronan puolison kautta.
Väitä vaan, en ole sairastanut. Asuinmaassani testattiin kaikki joka toinen vko, olisi jäänyt oireettomat ja vähäoireisetkin haaviin. Enää ei ole testattu noin hetkeen, mutta testin teen aina jos jotain oiretta on. Ja emme tosiaan ole eristäytyneet missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ennenkään jokaisen flunssan kohdalla testailtu, että mikähän pöpö se tällä kertaa flunssan aiheutti. Ihan samantekevää.
Ihan samalla tavalla sitä ennenkin on testailtu. Kyllä mä ainakin olen aina käynyt testeissä, jos on ollut yhtään mitään perus nuha-yskää enemmän, esim. korkea kuume. Kuka ei?
Itselläni on ollut 30 vuoden aikana tasan kerran 40 asteen kuume ja se on ainoa räkis minkä takia joitain testeja on joskus otettu. Eli ei, ei kaikki juokse heti terkkariin jos vähän pipittää.
Kukin tavallaan, mutta et oman päätöksesi perusteella voi sanoa ettei ennenkään testailtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samantekevää?
Eikö haittaa vaikka "jäkitautina" saisit MS-taudin?Minä sain, eikä ole yhtään voittaja olo. Koronaa välttelen niin hyvin kuin kykenen. Enkä lopeta välttelyä, vaikka random-tyypit pilkkaisivat kuinka paljon hyvänsä. Ei kiinnosta enää yhtään pahemmin.
https://www.aivosaatio.fi/ajankohtaista/valtava-lapimurto-ms-tutkimukse…
Kyseessä on herpesvirus, lue linkittämäsi data äläkä leiki uunoa. Joskus paska osuu tuulettimeen ja tällä kertaa se sattui sinun kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Väitän että valtaosa teistä on sairastanut sen oireettomana tai niin lieväoireisena, ettei ole huomannut. Jos joku olisi tässä vaiheessa oikeasti välttynyt koronalta, se selittyy ainoastaan poikkeuksellisen eristäytyneellä elämäntyyliä. Minä olen ollut viimeiset kolme vuotta etätöissä ja silti sain viime vuonna koronan puolison kautta.
Minä jouduin ravaamaan viikottain testissä 2020-2021, ja aina oli negatiivinen.
En ainakaan tiedä sairastaneeni. Kolme rokotetta otettu heti sitä myötä kuin niitä annettiin täällä työnantajan määräyksestä. Koronapotilaiden kanssa olen tekemisssä jatkuvasti ja muu perhe sairastanut. Vaimoni samassa työssä ja sairastanut koronan kahdesti. Kotitestejä olen tehnyt usein ja virallisessa testissä käynyt myöskin useasti. Aina negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olen sitä mieltä että se ei tartu kaikkiin. Onhan jo tutkimustuloksia että joidenkin veriryhmä on sellainen että tarttuu helpommin (A) ja myös tauti vaikeampi kuin toisten. O- veriryhmän verisolujen pinnalla ei ole proteiinia mihin virus voisi kiinnittyä.
On myös tutkimustuloksia että o- veriryhmä on vastustuskykyisempi ainakin norovirus ja malaria tartunnalle.
Mistä sen voi tietää, kun korona voi oireilla niin eri tavoin ja voi näyttää ihan tavan flunssaltakin? Minulla on ollut yksi tavallisen oloinen kuumeflunssa, en tiedä mikä oli.
Moukat, miksi tänne tuntemattomille teette saisaskertomuksia. Vastaa.
0 koronaa, 3 rokotetta. Lapsella 1 korona, 0 rokotetta. Miehellä 1 korona, 3 rokotetta.
En vedä näistä mitään johtopäätösiä. Molemmat sairasti koronansa päivän kuumeella. Mulle ei tarttunut tai sitten oli oireeton eikä näkynyt testissä.
Enää ei edes testailla, joten mistä näistä tietää.
Ei o näkyny koronaa. Mikä lie vikana kun ei mun luo tule käymään. :(
Ei koronaa eikä flunssia, 3 rokotetta.Yksin asun.
En minäkään tiedä olenko virallisesti sairastanut koronaa kun en ole tehnyt testiä. Mutta viime syksynä olin viikon flunssassa missä kuume sahasi edestakaisin. Oli mikä oli niin lieväksi tauti jäi. Ilman koronaa olen kumminkin elänyt siitä huolimatta etten ole hakenut koronarokotetta.
En tietääkseni ole sairastanut eikä tyttökään. Puolisolla ollut kahdesti. Kolmesti rokotettuja ollaan.
Itselläni on ollut 30 vuoden aikana tasan kerran 40 asteen kuume ja se on ainoa räkis minkä takia joitain testeja on joskus otettu. Eli ei, ei kaikki juokse heti terkkariin jos vähän pipittää.