Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

moralisoikaa, pliis! ihan kuumana miehen veljeen

Vierailija
20.11.2006 |

Miehen veli on tulossa meille kylään, eikä mies ole kotona (tai tulee joskus yöllä). Käyn nyt jo ihan kuumana, en tiedä miten saan pidettyä näppini erossa tyypistä... Ei ole aikomus naida, mutta muuten vähän flirttailla ja ehkä vähän lähennellä, silleen melko viattomasti. Moralisoikaa mua, sanokaa ettei niin voi tehdä. Puhukaa järkeä. Kiitos.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mikä ihme mun päässä viiraa, kun tuo kyseinen veli ei ole miehenä edes yhtään mun tyyppiä! Tavallaan jotkut sen piirteet edelleen ärsyttää mua, ja on ärsyttäneet aina.

Mutta viime kesänä, kun oltiin mummolassa koko porukka, ja tämän tyypin kanssa enemmän juteltiin yhtenä iltana, tuli tunne että jotain merkillistä sähköä on ilmassa. Jo sillä reissulla oli sen jälkeen koko ajan p**lu ihan märkänä, samoin nyt siitä saakka kun kuulin että se on tulossa käymään. Siis ihan oikeasti, olen ihan liekeissä... enkä tajua tätä.

(No, mies ei ainakaan voi väittää eläneensä puutteessa viikonloppua :) kävin sitäpaitsi jo etsimässä sen dildoni, että eikö muka neuvot kelpaa...)

Vierailija
22/30 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ihan hullu tai pimeä (ks. edellinen viesti)? Onko muilla kokemusta? Nojoo, tämä ainakin alkaa olla oman ketjunsa aihe kohta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin hetken, että oon itte käyny unissani tai muuten houreissani kirjottaan tänne! toihan on kun mun suustani!!! Mutta ikinä en ole mitään tehnyt, eikä ole tilaisuuksiakaan ollut. Mutta sen tiedän, että jos jotain tekisin, vituiks menis koko elämä...ja kaikkien muidenkin... Mutta ap; on ainakin 1 joka ymmärtää tasan mistä puhut!!!!! ;)

Vierailija
24/30 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva saada suhun yhteys, mutta en tiedä miten onnistuu, ilman että kaikki saisivat e-mail osotteeni... on nimittäikn todellakin erittäin samanlaisia ajatuksia kun mulla!! (ja luulin olevani ainoa pervo tässä asiassa...) 8D

Vierailija
25/30 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eehheehheeee... ei voi olla totta......

Vierailija
26/30 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmasta osasta ihmisiä katoaa itsekkyys lasten myötä. Kehityskelvottomista yksilöistä ei. Säälin lastasi.

Vierailija
27/30 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ap olisi provo, niin veikkaanpa ettei ilkeä miehelleen/lapsilleen näyttää, millaisilla viesteillä netissä provoilee. Säälittävää kaksoiselämää viettänet.

Vierailija
28/30 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro millainen on sun tarinasi!

Joo, ei ehkä meiliosoitteita, mutta voidaanhan me täällä jakaa pervoilumme :D

Vierailija
29/30 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki oon tällä hetkellä ihan kuumana mun työkaveriin, joka vielä mua 10 vuotta vanhempi. Ja tää on alkanu ihan viikko sitten vaikka ollaan oltu samassa työpaikassa jo 6kk...tää on ihan outoa, sydän jo hakkaa ku tiedän että viikon päästä ollaan taas samassa työvuorossa, ja sähköä ja flirttiä ilmassa. Mulla 6v kestänyt vakisuhde ja hetki sitten kihlauduttiin ja tähän mennessä näin ei oo tapahtunu, ihan kamalaa

Vierailija
30/30 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei seurusteltu kunnolla miehen kanssa. Myös tää kundi on todella HOT mutta enpä nusasis enää..... kiva kuitenki etät on tää yhteinen kokemus vaikkakin petti silloin vaimoaan kanssani. Tosin en vielä tiennyt että hän seurusteli...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi