Hyvä deodorantti joka pitää kainalot oikeasti kuivina?
Tuoksultaan myös mielellään hyvän ja todella miedon hajuinen. Oisko teillä suosituksia?
Kommentit (481)
Lens just kikkare housuun t. ap puhelimella
Käynti autotohtorilla on nykyään kallista.
Sossupummi ja ilmasta rahaa 960€ laskujen jälkeen 0% työkokemusta onko liian vähän palkkaa teist. Miten saan ostettuu isot kertaostokset ja ykkösluokan lentomatkat yms?
Aijaa. Terveisiä tulevaisuuteen.
Tosi kivaa elää euron bissellä.
Löwengripin count on me ja trust me. Miedot tuoksut, kainalot yleensä pysyvät kuivina, mutta jos eivät, niin ei kuitenkaan hiki haise. Edullisiakin ovat.
Paras on triple dry. Itse hikoilen voimakkaasti, etenkin jännittessäni, liikunnassa en niinkään ja tuo pitää kainalot kuivina joka tilanteessa. Hyvä tuoksu, mutta ehkä herkälle voimakas?
Alumiinia niissä tosin on.
Oli Nivea tai rexona, nyt en muista kumpi, mut magnesiumdödö, miltei yhtä hyvä kuin triple dry ja miellyttävä tuoksu. Ihan ruokakaupassa myydään.
Bats herkälle iholle. En toki muutenkaan yleensä hikoile kovasti. Testattu on kaiken maailman sukujuhlissa myös kuumina kesäpäivinä. Niin eikä tarvi yläosan väriä valita sen mukaan, missä hikiläikät ei näy. Kokemusta on muutamalta vuosikymmeneltä.
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Mulla on hyvä deodorantti joka ei pidä kainaloita kuivina mutta erittäin tehokkaasti estää hajut: Neo Amisept. Sitä kun haalaa molempiin kainaloihin kerran viikossa suihkun jälkeen niin se tappaa isoista hikirauhasista (joita siis on kainaloissa) hajua tuottavat pöpöt tehokkaasti. Niillä kestää noin viikon verran päästä sinne takaisin ja välisen ajan ei hiki haise.
Haju tulee nimenomaan bakteeritoiminnasta joten siksi tuo siihen tehoaa.
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.
Voi hyvä luoja!