Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toksisin työpaikka, jossa olet työkennellyt

Vierailija
09.02.2023 |

Omalla kohdallani on kyseessä eräs Savolainen ravintolaketju, jossa koin itselleni hyvin epämieluisaa lähentelyä sekä muutoinkin kyseisessä lafkassa oli/on kuulemma nykyäänkin ollut hyvin narsistinen työilmapiiri.

Sijaitsee Mikkelissä tämä firma ja on ihan Suomalaisten pitämä.

Kommentit (1553)

Vierailija
1441/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelutalossa, sain elinikäiset traumat. 

Vierailija
1442/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finanssielämään keskittynyt pieni järjestö. Koko henkilöstö irtisanoutunut muutaman kerran viimeisen viiden vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään Hämeenlinnalaisen ammattikoulun opiskelijaterveydenhuolto.

Vierailija
1444/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhessä työpaikassa henkilö oli pitkällä vapaalla. Eräässä palaverissa sen esihenkilö näytti sen Facebook profiilia. Tykkäsi mc fiktiosarjasta. Ei haluttu eikä otettu takaisin. Juntteja

Vierailija
1445/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTTihan paska mobbaajien pulju.

Vierailija
1446/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTT kun siellä johtajisto menee burn-autille eikä selviä töistään. Pienet laitetaan pois, että on parempi sanoa dipl.isinöörien tekevän töitä.

Vierailija
1447/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann.

Vierailija
1448/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisten kauppaketju länsirannikolla. Panettelua, valehtelua, karjumista, jopa kunnianloukkauksia. 

Tämä. Ei tartte perustella enempää. Olit ilmeisesti se ns. epäuskoinen. Ei lisättävää. On koettu ja nähty. 

Vierailija
1449/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen lukioni.

Menin sijaiseksi ylppäreitä seur syksynä. Voi luoja sitä oppilaista juoruamista ja niille nauramista. Sit joku oli kuullut jonkun oppilaan kodista jotain herkullista, kaikki keräänty kuulemaan tarkemmin.

Istuin tyrmistyneenä sivussa. Kukaan ei huomannut mua, eikä selvästi tullut mieleen että olin puoli vuotta aiemmin ollut lukiolainen!

Kun kello kilisi tunnille, kahvikupit hylättiin ja lähdettiin lusimaan seuraavaa 45 minuuttista. Hyi hvetti, mitä sakkia!

Vierailija
1450/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esihenkilöt.

Voisitko puhua suomea eikä jotain naurettavaa ylhäältäpäin saneltua uuskieltä joka lähinnä sukupuolittaa valmiiksi neutraaleja sanoja aivan turhaan.

Esihenkilö nimikettä käytetään nykyään melkein joka paikassa. Miten nyt et sitä ole kuullut.

Olen kuullut sen. En käytä sitä. En hyväksy että suomenkieltä näin raiskataan vain sen takia ettei joku tiedostava lumihiutale vedä pultteja twitterissä.

Vierailija
1451/1553 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni perheyritys pk-seudulla. Omistaja ei lainkaan tietoinen tuotannonjohtajan vittumaisesta, ilkeästä luonteesta. Useimmiten hänen takiaan tuotanto pysähdyksissä, kun ei voi tulla neuvomaan uutta työntekijää. Lopulta kun tuli  haukkui tyhmäksi, hitaaksi ym. Vaikka ei ollut perehdyttänyt kunnolla. Kaikki muutkin työntekijät ilkeitä ja vittumaisia ja tunteneet toisensa aina. Perehdytys aivan surkeaa, jäät heti yksin koneelle jota et osaa käyttää. Ja kun et osaa kaikki mulkoilee, eikä auta , vaikka pyytäisit.

Vierailija
1452/1553 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirapäiväkoti. Yksi tunnetumpia Suomessa... omistaja täys hullu narsisti joka pahoinpitelee koiria ja huutaa työntekijöille ja maksaa palkat aivan miten sattuu. Valehtelee sen minkä ennättää.

Teillä joilla nuoria jotka haluavat eläinhoitoalle, suositelkaa oikeasti jotain muuta. Koko alalla huono palkka ja vielä huonommat työolot.

Vierailija
1453/1553 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä? 

Vierailija
1454/1553 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Securitas. Hirveä työpaikkakiusaamisfirma.

Vierailija
1455/1553 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VTT kun siellä johtajisto menee burn-autille eikä selviä töistään. Pienet laitetaan pois, että on parempi sanoa dipl.isinöörien tekevän töitä.

Murata. Vähän niin kuin Mur ha ta. Nimikin sen jo sanoo.

Vierailija
1456/1553 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirapäiväkoti. Yksi tunnetumpia Suomessa... omistaja täys hullu narsisti joka pahoinpitelee koiria ja huutaa työntekijöille ja maksaa palkat aivan miten sattuu. Valehtelee sen minkä ennättää.

Teillä joilla nuoria jotka haluavat eläinhoitoalle, suositelkaa oikeasti jotain muuta. Koko alalla huono palkka ja vielä huonommat työolot.

En kai mä tunne sitä? 

Vierailija
1457/1553 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään professorin kauneuskirurginen sairaala Helsingissä 

Vierailija
1458/1553 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entinen lukioni.

Menin sijaiseksi ylppäreitä seur syksynä. Voi luoja sitä oppilaista juoruamista ja niille nauramista. Sit joku oli kuullut jonkun oppilaan kodista jotain herkullista, kaikki keräänty kuulemaan tarkemmin.

Istuin tyrmistyneenä sivussa. Kukaan ei huomannut mua, eikä selvästi tullut mieleen että olin puoli vuotta aiemmin ollut lukiolainen!

Kun kello kilisi tunnille, kahvikupit hylättiin ja lähdettiin lusimaan seuraavaa 45 minuuttista. Hyi hvetti, mitä sakkia!

Onkohan meillä ollut sama lukio? Hirveä kylmän viileä juppipaikka. Opettajista osa aivan taatusti jotain va koo jia. Niin he ainakin minua kohtelivat. Ottivat itselleen salaa luvatta minusta kuvia (siis osa opettajista!), videoita jne. Ihmettelin jo silloin mitä he muka niillä tekevät. Juoruilivat ihan sikana. Rehtoreilla ja opettajilla kollegoita toisista kouluista, juorut kulkee heidän välillään. Aivan hirveitä.Osa vihaa toisiaan ja heidän välilläänkin jokin ihme kilpailu. 

Vierailija
1459/1553 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

entinen lukioni.

Onkohan meillä ollut sama lukio? Hirveä kylmän viileä juppipaikka. Opettajista osa aivan taatusti jotain va koo jia. Niin he ainakin minua kohtelivat. Ottivat itselleen salaa luvatta minusta kuvia (siis osa opettajista!), videoita jne. Ihmettelin jo silloin mitä he muka niillä tekevät. Juoruilivat ihan sikana. Rehtoreilla ja opettajilla kollegoita toisista kouluista, juorut kulkee heidän v

Boomerit on alkaneet käyttää vallankäytönvälineenä tuota muiden kuvaamista. Aika yleistä nykyään.

Vierailija
1460/1553 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mainostoimisto Pirkanmaalla. Viestii ulospäin aggressiivisesti siitä, kuinka loistava työpaikka on ja toitottaa henkilöstön työhyvinvoinnin loistavuudesta, mutta siellä oli työilmapiiri kyllä ihan päinvastainen. ^^'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme