Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toksisin työpaikka, jossa olet työkennellyt

Vierailija
09.02.2023 |

Omalla kohdallani on kyseessä eräs Savolainen ravintolaketju, jossa koin itselleni hyvin epämieluisaa lähentelyä sekä muutoinkin kyseisessä lafkassa oli/on kuulemma nykyäänkin ollut hyvin narsistinen työilmapiiri.

Sijaitsee Mikkelissä tämä firma ja on ihan Suomalaisten pitämä.

Kommentit (1553)

Vierailija
1421/1553 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Männävuosina eräs Saariselän eteläpuolella sijaitseva matkailukeskus. Voi sitä kiroilun, selän takana pahan puhumisen sekä muiden ihmisten haukkumisen/leimaamisen määrää! Täytti oikeasti ihan kunnianloukkauksen kriteerit. Tämä kaikki kahden vanhemman naisen suusta.

Vierailija
1422/1553 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaanin Mamselli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun seudulla toimiva putkialan yritys levittää naisista jotain törkeitä videoita. Ajatella että nämä käy jopa ihmisten kodeissa. 

Maine yrityksellä hyvä🤮

Vierailija
1424/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAIKKI RUO KAK AUPAT. Minulla on hir veä kam mo niitä kohtaan, ihan kammottavia työpaikkoja eikä hyvää yhteishenkeä löydä edes väkisin. Lisäksi äll ött ää kun kaupan alalla on niin kam alan li ha vaa porukkaa töissä. 

Tää oli paras🤣

Vierailija
1425/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma jossa kaikilla muilla on joku pomotitteli, paitsi mulla. Jos mua ei olisi, tuote jäisi toimistolle eikä menisi asiakkaalle. Minua ei kutsuta firman pikkujouluihin eikä virkistyspäiville. Ystävällisesti pomot kuitenkin tervehtivät minua.

Vierailija
1426/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttava työtoiminta Staran palveluksessa oli kyllä ihan ykkönen. Jessus se vanha pomo vihasi minua.

Oltiin kerran ruokatauollakin, niin sanoi "kuule sinulla on ihmisiin huono vaikutus!"

Yhdeksän euron hommissa, kuntiksessa jumalauta. Sanoin kiitos ja näkemiin lopulta, heippa ja ädjöö.

Vierailija
1427/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla yksityinen hoitokoti.

Vierailija
1428/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummen Kunta

Vierailija
1429/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalalla yksityinen hoitokoti.

Kerro lisää millaista oli?

Itsekin yksityisellä ja naispuolinen pomo kaveeraa vain miesten kanssa. Miehet pyörittävät taloa ja huoltomiehet ja siistijät neuvovat hoitajia ja ohjaajia.

Vierailija
1430/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lentocateringfirma Helsinki. Nuoret sällit teki vähän sinnepäin, eikä esimiesnainen kuunnellut kun yritti kertoa siitä. Margariinikin läntättiin yhteen paikkaan sampylään, salaatti ole kuin pesukoneella pesty ja lingottu. Tuotteista oli kuitenkin tiukat laatustandardit

Vierailija
1431/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naisvaltaiset työpaikat.

Nainen.

Pahimmat työpaikan syövät ovat olleet miespuolisia oman 30 vuoden työkokemukseni aikana. Mitään eivät osanneet eivätkä tehneet, juorusivat ja levittibät paskapuheita sen minkä ehtivät ja luikertelivat tilanteista niin, että sanktioita eivät koskaan saaneet. Onneksi tällaisia miehiä työuralleni on osunut vain muutama ja siinäkin oli jo ihan riittämiin.

Just tämä.  Pahimpia on keski-ikäiset ja vanhemmat miehet.  Sluibaa kaikesta ja vierittää hommat muiden tehtäviksi. Nuolee pomojen per*eitä niin , että kukaan ei (muka) huomaa mitään ihmeellistä.  Perusteluina on , että on jo tullut työuralla tehtyä niin paljon, että nyt voi ottaa jo rennommin.  Ja auta armias sitä uhriutumista, kun joki sanoo miten asiat oikeasti on 

Vierailija
1432/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet fb hen juttuja elämästäsi, fb julkinen ja pidät sitä juoruiluna ?

Vierailija
1433/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaan voimia. Kiusaamista, ilkeilyä... vuokratyöntekijätkin sanoi etteivät halua voimian tekijäksi. Työntekijän koira sai juosta vapaana keittiössä ruokasalissa ja toimistossa

Vierailija
1434/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun seudulla toimiva putkialan yritys levittää naisista jotain törkeitä videoita. Ajatella että nämä käy jopa ihmisten kodeissa. 

Maine yrityksellä hyvä🤮

Onko tästä mitään todisteita? 

Vierailija
1435/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa yhtä alaa tai työpaikkaa mikä olisi toksisin mutta kaikki naisvaltaiset alat missä olen työskennellyt on ollut todella toksisia. Juoruilua, mustamaamista ja seläntakana keräilyä. Miesten kanssa on huomattavasti helpompaa kun miehet puhuu suoraan ja saa asain selvitettyä ilman viikkojen riitelyä. Naiset ei tule edes keskenään toimeen 

Vierailija
1436/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset päästävät pimeän puolensa aina vapaaksi työpaikoillaan. Se on jännä kulttuurinen ilmiö.

Vierailija
1437/1553 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunta, evlut.

Ev.lut.seurakunnathan ovat työpaikkakiusaamisen kärjessä, hoitoala on seuraavana! Pahimmat noita-akat, jotka minä tunnen, ovat ammatiltaan sairaanhoitaja ja seurakunnan diakoniatyöntekijä! 

Vierailija
1438/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko työkokeilujärjestelmä pitäisi lopettaa. Tarkoituksena on ottaa työkokeilija lyhyeksi aikaa, ja jos hommat sujuu niin palkataan työntekijäksi. Käytännössä firmat ja yhdistykset ottavat maksimiajaksi 6 kk ja sen jälkeen taas uudet kokeilijat. Näin yhteiskunnan rahoilla tuetaan persaukisia yrittäjiä ja kaiken maailman humppakerhoja.

Työharjoittelun tarkoitus on tuo. Ja siitä maksetaan harjoitteluajan palkkaa, ja on työsuhteessa. Eli lomapäivät karttuu, eläke kertyy jne. Työkokeilun tarkoitus on tarjota mahdollisuus henkilölle kokeilla työntekoa, ja sitä miten kykenee osallistumaan työmaailmaan. Se pitäisi siis olla kohdennettu sellaisille joilla nuo ovat epävarmoja asioita. Mutta oikeastihan sitä käytetään juuri noin väärin, ja noilla väärin perustein. Itse olin kerran yhdessä sähköasennusfirmassa työkokeilussa 6 kk. Tein samoja hommia mitä palkalliset, samaan tahtiin. Ilman palkkaa tai mitään muitakaan työntekijän etuja. Ei enää ikinä. Se on todella nöyryyttävää.

Vierailija
1439/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaala, paperihommat.

Vierailija
1440/1553 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskilahden srk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme