Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjä aloittanut suurhyökkäyksen Luhanskissa

Vierailija
09.02.2023 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/zelenskyin-odotetaan-vierailevan-br… Venäjä painaa päälle Luhanskissa ja iskee yhä aktiivisemmin Ukrainan puolustuslinjoihin. Venäjä etenee koko ajan vaikka haihattelijat ovat puhuneet Venäjän vetäytymisestä:D

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä on diktuurinen kansojen vankila ja riesa naapurimaille.

Onneksi Putte romahduttaa koko maan lopullisesti.

Vierailija
122/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme todistamassa slaavilaista kansanmurhaa

Tässä sodassa on kyse enemmästä kuin mitä ajatellaan. Kyse on slaavilaisen kansan tuhoamisesta toisen slaavilaisen kansan toimesta. Kyse on slaavilaisten kansojen tarkoituksellisesta hävittämisestä.

Aikaisemmin oli juutalaisten hävittäminen, nyt slaavilaisten kansojen.

Ja mikä on helpompaa, jos yksi slaavilainen kansa tuhotaan toisen slaavilaisen kansan avulla. Niin pääsee molemmista eroon. Ja sitten kai vuoro on seuraavaan slaavilaisen kansan.

Jos ukrainalaiset voittavat, heidät lähetetään ilmeisesti sotaan toisen slaavilaisen kansan kanssa. Näin ne voidaan tuhota. Toivottavasti niin ei koskaan tapahdu. Juutalaisten kansanmurha ei loppujen lopuksi ollut täydellinen menestys, toivottavasti myös eivät kaikki slaavit tuhoudu.

Venäjän johdon raakuus ei mitätöi tavallisia venäläisiä. Sen asukkaiden joukossa on hyviä ja pahoja ihmisiä, kuten kaikkien muidenkin kansojen joukossa.

Aletaanko nyt tutkimaan ukrainalaisia ja niiden "arjalaisia"sukujuuria. Ja jos ukrainalaisen suvussa on venäläistä vertaa, niin kuin ihan varmasti on, niin tuhotaanko nekin? Miten heidän lapsiaan pitäisi kohdella, venäläisinä tai ukrainalaisina. Ja jos venäläiset hävitetään, kaikki jälkeläiset on löydettävä, jopa neljänteen sukupolveen asti, jotta venäläisiä jälkeläisiä ei jää enää mihinkään. Ja jos niitä on, tuhoa ne?

Onhan venäläisten ja ukrainalaisten välillä paljon avioliittoja. Ja heidän jälkeläisensä ovat venäläis-ukrainalaisia. Voitte siis sanoa, että veli on lähetetty tappamaan veljiä. Melkein sama kansa, ja lapset ovat sekä venäläisiä että ukrainalaisa. Ukrainalaiset ovat sekoittuneet venäläisiin, ei ole selvää, kuka taistelee ja ketä vastaan. Kun monessa perheessä on ukrainalais-venäläisiä.

Venäläiset pakenevat joukoittain Aasian maihin välttääkseen sotaa, koska jos kieltäydyt lähtemästä sotaan, saa 10 vuotta vankeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattinen käännös. Putinin kaksoisolento.

Vierailija
125/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ludmilla Putina: "Mieheni on TAPETTU jo kauan sitten.

%3A%2F%2Fwww.vauva.fi%2F&feature=emb_logo

Vierailija
126/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne jenkkien Bradley-vaunut (38 kpl) jo saapuneet rintamalle?

On muuten soiva peli konetykkeineen ja panssarintorjuntaohjuksineen tuohon rakoon.

Vierailija
127/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ljudmilla Putina: Mieheni on valitettavasti kuollut jo kauan sitten. Minun on myönnettävä se julkisesti, koska en voi enää nähdä, mitä hänen nimessään tehdään. Nämä ovat pelottavia ihmisiä. He eivät pysähdy mihinkään.

Mutta mitä tapahtui hänen kuolemansa jälkeen, sitä ei voi kuvailla. Hän kävi läpi vaikeaa aikaa. Hän ei tietenkään kertonut minulle mitään, vaan vetäytyi entistäkin enemmän. Kuukausi ennen kuolemaansa hän vei tyttärensä yöllä varoittamatta ulos - en edes tiennyt minne. Ja sitten hän katosi kokonaan. Yöllä talossamme kävi ihmisiä, joista osan tunsin, osaa en ollut koskaan nähnyt. He kävivät kaiken läpi, tutkivat kaikki paperit, koputtivat talon kaikkiin seiniin. He sanoivat minulle vain: "Jos haluat elää, älä puhu. Kaikkiin kysymyksiini miehestäni vastattiin lyhyesti, että hän saapuisi pian, että hänellä oli tärkeä tehtävä ja että kansallisen turvallisuuden vuoksi minun ei pitäisi keskustella siitä kenenkään kanssa. Muutamaa päivää myöhemmin hänen ensimmäinen... kaksoisolento ilmestyi.

Vierailija
128/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ljudmilla Putina: Mieheni on valitettavasti kuollut jo kauan sitten. Minun on myönnettävä se julkisesti, koska en voi enää nähdä, mitä hänen nimessään tehdään. Nämä ovat pelottavia ihmisiä. He eivät pysähdy mihinkään.

Mutta mitä tapahtui hänen kuolemansa jälkeen, sitä ei voi kuvailla. Hän kävi läpi vaikeaa aikaa. Hän ei tietenkään kertonut minulle mitään, vaan vetäytyi entistäkin enemmän. Kuukausi ennen kuolemaansa hän vei tyttärensä yöllä varoittamatta ulos - en edes tiennyt minne. Ja sitten hän katosi kokonaan. Yöllä talossamme kävi ihmisiä, joista osan tunsin, osaa en ollut koskaan nähnyt. He kävivät kaiken läpi, tutkivat kaikki paperit, koputtivat talon kaikkiin seiniin. He sanoivat minulle vain: "Jos haluat elää, älä puhu. Kaikkiin kysymyksiini miehestäni vastattiin lyhyesti, että hän saapuisi pian, että hänellä oli tärkeä tehtävä ja että kansallisen turvallisuuden vuoksi minun ei pitäisi keskustella siitä kenenkään kanssa. Muutamaa päivää myöhemmin hänen ensimmäinen... kaksoisolento ilmestyi.

Muutamaa päivää myöhemmin hänen ensimmäinen... kaksoisolento ilmestyi. Myöhemmin sain tietää, että Vladimirin salamurha oli valmisteltu etukäteen, hänet oli eliminoitu, kun ensimmäinen kaksoisolento oli melkein valmis ottamaan hänen paikkansa. Ulkoisesti hän näytti tietysti hyvin paljon Putinilta - olin hämmästynyt. Mutta se oli täysin erilainen henkilö. He onnistuivat jotenkin jäljittämään tytöt. Ja he antoivat minulle uhkavaatimuksen: joko esitän uskollisen vaimon roolia, tai minä tai tyttäreni emme eläisi enää. Minulla ei ollut vaihtoehtoja. Olin aiemmin yrittänyt välttää julkisia tapahtumia. Toimittajien tarkkailu, juonittelu ja juorut olivat kaikki asioita, jotka inhosivat minua. Mutta vielä pelottavampaa oli esiintyä vieraan ihmisen vaimona.

Vierailija
129/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten soiva peli konetykkeineen ja panssarintorjuntaohjuksineen tuohon rakoon.

Kannattaa pitää polttoaine lähellä kun ovat turbiinikäyttöisiä 😁 Huoltokoulutukseen menee aikaa eikä tuollaisella määrällä tee mitään 🤣

Vierailija
130/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry sekoitin AbramsA ykköseen

Vierailija
131/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry sekoitin AbramsA ykköseen

Joo, Bradleyt taitaa olla ihan naftamyllyjä.

Vierailija
132/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää polttoaine lähellä kun ovat turbiinikäyttöisiä 😁 Huoltokoulutukseen menee aikaa eikä tuollaisella määrällä tee mitään 🤣

Ehkä tekisi eetvarttia jos Suomi lähettäisi sissisodankäynnin kouluttajia Unkrainan avuksi, jos tuntuu siltä että lähes puolensataa tulivoimaista, miehistönkuljetukseen kykenevää vaunua on yhtä tyhjän kanssa. Tottakai niissä on myös kyky tulenjohtoon jotta voi Himras patterille hiukan vinkat koordinaatteja.

Oikein käytettynä ei ole vanjalla hupaisaa olla noissa kohtaamisissa saamapuolella.

Vierailija
133/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainassa on ukrainan kieli ja venäjän kieli jotka kuulostavat samoilta.

Mutta eri kieli on eri asia, kuin genetiikka. Geenit heillä on samat.

Vierailija
134/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen trauma voi jäädä kun geneettisesti identtinen porukka t a p p a a  toisiaa...

Veljessota.

Kyse on slaavilaisen kansan tuhoamisesta toisen slaavilaisen kansan toimesta. Kyse on slaavilaisten kansojen tarkoituksellisesta hävittämisestä.

Ja mikä on helpompaa, jos yksi slaavilainen kansa tuhotaan toisen slaavilaisen kansan avulla. Niin pääsee molemmista eroon. Ja sitten kai vuoro on seuraavaan slaavilaisen kansan.

Vierailija
135/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen trauma voi jäädä kun geneettisesti identtinen porukka t a p p a a  toisiaa...

Veljessota.

Kyse on slaavilaisen kansan tuhoamisesta toisen slaavilaisen kansan toimesta. Kyse on slaavilaisten kansojen tarkoituksellisesta hävittämisestä.

Slaavilaiset kansat voisivat ratkaista asian pysymällä omien rajojensa sisäpuolella.

Vierailija
136/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika uskomatonta, eikä uutisia voi uskoa. Uutisissa puhutaan aina Putinista, kuolleesta miehestä, joka on ollut kuolleena jo paljon vuosia. Uutiset olisivat uskottavampia, jos siellä sanottaisiin: kaksoisolento. He puhuvat jatkuvasti vainajasta, ikään kuin hän olisi elossa. Siis sellaisia uutisia.

Vierailija
137/137 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä ei vetäydy. Niiden joukot tekee 180 asteen käännöksen ja jatkaa etenemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä