Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~¤~KULTAINEN 60-LUKU viikolle 47~¤~

20.11.2006 |

Huomenta kaikille! Tästä vaan sitten viikkopinoa etteenpäin.....

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitse vaan!!! Ja oikein paljon suojelusenkeleitä ja vauvaliimaa matkaan!!!

Vierailija
62/65 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen 60-lukulainen lapseton ja hoidoissa tällä hetkellä.Oletteko kaikki ns luomuilijoita(luin kyllä koko ketjun ja en millään muista kaikkea)vai onko teitä hoidoissakin mukana? Olen joskus palstaillut harvakseltaan jossakin 60 pinossa,mutta harvakseltaan.Voisin esittelyä sepostaa jonkinlaista itsestäni kunhan tiedän mitä mieltä olette.

Hauskaa vkl kuitenkin kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaoma: Tottakai joukkoon pääsee mukaan. Tervetuloa!! Minulla on kolme luomulasta. Tänä vuonna olen saanut kaksi keskenmenoa, viikolla 20+5 maaliskuussa ja nyt marraskuussa alkuraskauden km.

senniina: Mä en jaksa lukea koko ketjua nyt läpi, enkä millään muista pyysinkö sua jo lisäämään esittelyyni tän viimeisen km:n.

Oli siis 11/06 vk 8+2 kun sikiön todettiin kuolleen vastaten viikkoja 7+4.

Kuopuksella yrjötauti, onpa mielenkiintoinen yö takana...

Vierailija
64/65 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut hiljaista täällä kuuskytlukulaisissa.

Eikä tässä mullakaan mitään erityistä kerrottavaa ole. Kunhan nyt nostan ylös ettei vajuta toiselle sivulle.

Vasta kolme viikkoa siitä, kun sain käynnistystabletit. Tuntuu, että tässä on taas kulunut ikuisuus. Odottavan aika on pitkä. Ja minähän odottelen huomista labraa ja keskiviikkoista lääkärin soittoaikaa.

Sunnuntaita kaikille. On niin harmaata ja tuulista, että tupapäivä taitaa tulla.

Vierailija
65/65 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä töissä olen ja nyt hetken koneella notkun, ennen kuin taas juoksujalkaa palaan töideni kimppuun.

Onneksi on ollut aikas rauhallinen viikonloppu mutta vieläpä kerkii moneen kertaan jotain tapahtua !!

Mä en tajua miks mä olen koko ajan ihan väsynyt, vaikka syön ihan terveellisesti jopa monivitamiiniä purkista joka päivä, nukun 7-8 tunnin yöunet ja hemoglobiinikin oli jälkitarkastuksessa yli 140.

Ulkoileminen jää aikas vähille arkisin ja ajattelinkin ottaa ihan tavaks jos säät sallii niin pitkän lenkin illalla koiran kanssa.

Tosin se meidän pikkupiski inhoaa olla ulkona jos on vähääkään kylmää, märkää tai tuulista , mutta sitten saa piski jäädä soffalle köllimään niin mamma menee yksin lenkille !

Uusille palstailijoille tervetuloa ja tulkaapas kertomaan muutkin miten on viikonloppu sujunut ??

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Isotikru