Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lehtiä luette / tilaatte?

Vierailija
08.02.2023 |

Mulle tulee Seiska ja tilaus on kohta päättymässä. Pähkäilen tässä, että tilaisinko Annan vai Amelian. Laittakaa teidän vinkkejä hyvistä lukulehdistä!

Kommentit (371)

Vierailija
261/371 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.

Vierailija
262/371 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhalehti sekä Kauppalehti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/371 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdolliset mainoslehdet, tykkään mainoksista. Monta kertaa päivässä.

Vierailija
264/371 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?

Vierailija
265/371 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN MITÄÄ hinta laatu suhde ei kohtaa. suomessa olisi paikka todella sitoutumattomalle lehdelle josta olisi maakunta liitteitä. nykyistä viher punikki ilmasto voohotusta ei kukaan osta eikä tilaa. eikö spr voisi tukea levivitystä ampomaille että tulisi suurempi kansain vaellus

Vierailija
266/371 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen paikallislehtiä, kun ne tulee tilaamattakin postilaatikkoon ja meidän paikkakunta on niin pieni, ettei nettiuutisiin usein yllä. Lisäksi tilaan Tähdet ja avaruus - lehteä Ursan jäsenenä, se on kiinnostava lehti.

Vierailija
267/371 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus vielä ennen vuotta 2014 hesaria kun se sattui lojumaan kahvipöydässä työpaikalla, mutta jo silloin pisti silmään se vihervassarinäkökulma ja intersektionaalinen ote artikkeleissa. Sen koomin en enää olekaan siihen vessapaperiin palannut. Samaa ongelmaa alkaa olla monissa medioissa.

Luen ja tilaan maaseudun tulevaisuutta, koska se on vielä kohtuullisen objektiivinen tiedonvälittäjä. Olkoonkin, että tietysti näkökulma on maaseudussa ja sen kehittämisessä, mutta juttuja ei ole pilattu vihervasurihömpällä.

Kauppalehteä, tekniikkaa ja taloutta voisin lukea, mutta on mulle liian kalliit tilata.

Niin ja olen asunut viimevuosituhannelta jo stadissa.

Vierailija
268/371 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen Pellervoa ja Ultraa..

Vierailija
269/371 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi Elämää on hyvä lehti!

Vierailija
270/371 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa yhtäkään lehteä. Saan lukea ne ilmaiseksi työpaikalla, ystävän luona, sukulaisten luona, kirjastossa, kahvilassa, yms.

Monet lehdet ovat tarjolla sähköisessä muodossa, ilmaiseksi. 

Vierailija
271/371 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilehtien tilaukset lopetin kaikki jo 20...25v sitten. Säästön takia.

Luen ilmaislehtiä ja ilmaisia nettilehtiä.

Penniäkään en laita enää lehtiin.

Se on periaate se. En kyllä juo saatikka osta kahviakaan.

Säästöillä on iso merkitys.

Esimerkki tässä, veljeni on huithapeli ja laiska törsäri, hänen omaisuus on noin 1000 eur max.

Minulla 3 taloa e suomessa.

Vaikka siis sama perhe, vanhemmat ja kasvatus.

Yksilön luonne ja valinnat siis ratkaisee.

Vierailija
272/371 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso. Enkä sitäkään "kerkeä" lukea, katson vain telkkariohjelmat läpi per pv.

Vierailija
273/371 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alibi ja Maaseudun Tulevaisuus. Ai niin, Aku Ankka

Vierailija
274/371 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inssinen kirjoitti:

Paperilehtien tilaukset lopetin kaikki jo 20...25v sitten. Säästön takia.

Luen ilmaislehtiä ja ilmaisia nettilehtiä.

Penniäkään en laita enää lehtiin.

Se on periaate se. En kyllä juo saatikka osta kahviakaan.

Säästöillä on iso merkitys.

Esimerkki tässä, veljeni on huithapeli ja laiska törsäri, hänen omaisuus on noin 1000 eur max.

Minulla 3 taloa e suomessa.

Vaikka siis sama perhe, vanhemmat ja kasvatus.

Yksilön luonne ja valinnat siis ratkaisee.

Niin kerrotko vielä, mitä iloa siitä omaisuudesta on, jos on niin pihi, ettei raaski kuluttaa mihinkään? En ole ikinä ymmärtänyt piheyttä, hukkaan heitetty elämä. Ja onko veljesi jotenkin ongelmissa vai miksi pidät tarpeellisena kuuluttaa hänen omaisuutensa arvoa? itse olen todennut, ettei rahalla ole minulle mitään merkitystä, kunhan perustoimeentulo on kunnossa ja puskuria sen verran, että ei tarvitse ihan pieniä ostoksia luottokortilla maksaa.

Vierailija
275/371 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V8 magazine.

Vierailija
276/371 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain paikallislehti tulee.  

Joskus ennen sitä tuli tilatuksi yhtä sun toista aikakauslehteä, mutta niitten kanssa joutui aina siihen tilauskierteeseen.  Törkein oli joku muistaakseni Seiska-lehti joskus kauan sitten, kun väittivät puhelimessä minun jatkaneen tilausta, vaikka en todellakaan ollut.  Silloin vielä tilattiin kupongilla postitse.  Pyysin saada nähdäkseni kopion siitä tilauskupongista, jossa siis piti olla minun allekirjoitukseni.  Lupasivat lähettää.  

No lähettivät  (kauhean pitkän ajan päästä), mutta jostain syystä se allekirjoituskohta oli peitetty.  Ja samalla ilmoittivat, että tilaukseni on päättynyt ja ei aihetta enempään.  En viitsinyt ottaa yhteyttä, vaikka toisaalta olisi piruuttaankin vielä pitänyt ja kysyä, että missä se minun allekirjoitukseni siinä on?

Näitä ihme sumplauksia oli melekin kaikkien tilauksien kanssa, joten olen lopettanut kaikki.  Lehden saa ostetuksi irtonumeronakin.  

Ihmetyttää vaan se, että jos tilaa jonkun vaikka 3 kk jakson, niin miksi se pitää  itse soittamalla sitten lopettaa sen 3 kk jälkeen?  Miksi sitä ei muka voi automaattisesti kopettaa tulemasta sovitun ajan jälkeen?  Olen aina joskus tilannut Kotivinkkiä tällaisena 3 kk jaksoina ja ensin ne aina loppuivatkin automaattisesti, mutta viimeksi piti jo itse sinne soittaa ja tehdä lopetus.  En oikein tykkää siitä, kun nykyään toimitaan digitaalisesti, niin miten se voisi muka olla lehtitalolle mahdotonta tehdä määräaikainen tilaus, joka todellakain lakkaa olemasta sitten määräajan jälkeen.  Kyllähän se ihan luontevasti meni se lopetus, mutta ärsyttää vaan se, kun tietää mikä siinä on takana.  Tietysti se, että kaikki ei muista, osaa, jaksa, ehdi jne. tehdä sitä lopetusta, ja sitten ollaankin jo kokoaikainen tilaaja.

Mulle ei tule yhtään ainutta lehteä tuon paikallislehden lisäksi.  Turhaan soittelevat.

Vierailija
277/371 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti ja ilta sanomat netistä, mitään lehtiä en tilaa

Vierailija
278/371 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallislehti, Maaseudun tulevaisuus,Reserviläinen, Urheiluampuja, Metsästäjä, Jahti, Marttalehti, ammattiliiton lehti ja jotain muuta vielä. Lisäksi digina monenmoista.

Vierailija
279/371 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa enää mitään lehtiä, koska liian monta kertaa ne jäivät Postin-Itellan itsensä luettaviksi.

Sitä ennen mm. Suomen Kuvalehti, HS.

Vierailija
280/371 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on Suomen masentavin ja ylihintasin sekä joka suhteessa surkein kaupunki mitä Suomesta löytyy.