Mitä lehtiä luette / tilaatte?
Mulle tulee Seiska ja tilaus on kohta päättymässä. Pähkäilen tässä, että tilaisinko Annan vai Amelian. Laittakaa teidän vinkkejä hyvistä lukulehdistä!
Kommentit (371)
Helsingin Sanomat. Guardian. The Economist.
Ja perheeseen tulee myös Luonto-lehti joululahjatilauksena.
Amerikan Rauta. Diginä HS ja The Atlantic.
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Ennen hesari, ei enää koska on vihervasemmiston äänitorvi! Mobilisti tulee tilattuna.
Tex Willer ja Maaseudun Tulevaisuus.
Tilaukset olleet yhtäjaksoisesti voimassa yli 40 vuotta.
Tilaisin kyllä mielelläni viikkolehtiä ja muitakin mutta.
Miksi niitä ei voi tilata 6kk tai 12 kk määräajalle ilman, että ne ovat automaattisesti kestotilauksia jotka pitää perua erikseen, jos ne haluaa vaikka vuodeksi?
Ennen oli vuoden määräaika tilauksia.
Ennen tilasin naisten lehtiä pätkinä satunnaisesti. Eevasta pidin eniten.
Nyt ei tee mieli maksaa noiden sisällöstä, en löydä niistä enää itseäni.
Ratto, Jallu ja Kalle olivat kestotilauksessa mutta loppuivat, prkle.
Maakuntalehti tulee tilattuna, samoin kirkkokuntamme lehti.
Muutama tilattu lehti yhteensä tulee muille perheenjäsenille.
Viikoittain ilmestyvää kaupunkilehteä/ilmaislehteä tulee säännöllisesti selattua.
Joitakin lehtiä selailen puhelimella, niistä juttuja mihin ei tarvitse tilausta.
Huh huh liian pitkä aloitusteksti. Saisko 5s TikTokkina?
Tilaan Hesaria paperisena ja Tiede ja Edistys -lehteä. Lisäksi meille tulee "ilmaiseksi" ammattiliiton lehti, seurakunnan lehti ja ylioppilaskunnan lehti. Ostan lisäksi joskus irtonumeroita joistain lehdistä, mutta yleensä aina Laine-lehdestä.
Whatever you think you can or can't you're right!
Aivan kamalaa oli.... kunnes olikin ihan kivaa.
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
Mistään lehdistä en maksa. Työpaikan kautta mulla on Hesarin tunnukset. Vanhan työpaikan tunnareilla luen Seiskaa ja kaiken muun saan luettua kirjaston kautta sähköisenä.