Mikä on suurin asia, minkä olet jättänyt kavereillesi tai ystävillesi kertomatta?
Kommentit (33)
Varokaa, ap on iltiksen "toimittaja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on transnainen. Eihän se nykyään ole enää mikään iso juttu, mutta ei vaan pysty.
poikapuoleni vaimo on myös transnainen. En ole kertonut asiasta erikseen juuri kellekään, koska minusta hän on nainen siinä missä muut. En halua tehdä asiasta numeroa. En häpeä asiaa vaan minusta siinä ei ole raportoitavaa.
Veljeni aloitti transition n. kolmekymppisenä, joten vanhat kaverit ja sukulaisetkin tunsivat hänet miehenä. En häpeä, kynnys kertoa on vaan liian suuri. -lainaamasi
Miksi sinun edes pitäisi kertoa? Ei ole sinun asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on transnainen. Eihän se nykyään ole enää mikään iso juttu, mutta ei vaan pysty.
poikapuoleni vaimo on myös transnainen. En ole kertonut asiasta erikseen juuri kellekään, koska minusta hän on nainen siinä missä muut. En halua tehdä asiasta numeroa. En häpeä asiaa vaan minusta siinä ei ole raportoitavaa.
Veljeni aloitti transition n. kolmekymppisenä, joten vanhat kaverit ja sukulaisetkin tunsivat hänet miehenä. En häpeä, kynnys kertoa on vaan liian suuri. -lainaamasi
Miksi sinun edes pitäisi kertoa? Ei ole sinun asiasi.
Mutta mitä jos joku kysyy hänen kuulumisiaan? Puhuuko hänestä vanhalla vai uudella nimellä? -eri
Että olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Luulevat, että olen burn outin vuoksi poissa työelämästä. Eivät tiedä, että en ole sinne enää palaamassa.
Itse en ole kertonut kenellekään, että olen adoptoitu. Tämä siksi, koska lapsuudessani adoptioon suhtauduttiin usein melko ikävästi. En halunnut vastata tenttaamisiin biologisista vanhemmista.
Ap
Mummolan naapurin isot tytöt käyttivät minua seksuaalisesti hyväksi, kun olin 7-vuotias. Yrittivät myöhemmin kiristää minulta viikkorahani valehtelemalla että toinen heistä on tullut raskaaksi. Tähän en sentään enää sortunut. En kertonut kenellekään häpeästä. Mietin silloin myös, ettei minua varmaan olisi uskottu, eikä varmasti tätä lukevista kaikki nytkään usko. Eipä sillä toisaalta enää ole niin väliäkään. Koko juttu oli ehdottomasti väärin ja törkeää, mutta minkäs teet. En ole koskaan tästä puhunut ääneen kenellekään.
- M54
Mielipiteeni heidän tuhoon tuomituista suhteista. Yritys ideoista ym.
Turha yrittää auttaa kun ei yksinkertaisesti joitain ihmisiä voi pelastaa. Olen sitten kun paska on housussa kasaamassa nöitä ihmisiä takaisin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen kuolema, johon itse osallisena
Toivottavasti oli VPNnät päällä. Saattaa nettipoliisi pistää IPn ja MACin ylös.
Lähetin vinkin 😂🤣💩
Mikähän sai tämänkin ääliön kuvittelemaan, etteikö tuota tapausta olisi jo aikoinaan käsitelty virkavallan kanssa?
Juuri tämmöiset älykääpiöt tukkivat kaikki mahdolliset nettivinkkipalvelut ja hidastavat oikeiden asioiden käsittelyä.
Joitain sellaisia asioita, joiden oletan olevan kuulijalle liian raskasta. Ei mitään laittomuuksia tai pahoja tekoja, vaan omia raskaita/vaikeita tunteitani joilla en halua kuormittaa muita.
En ole kertonut pitkäaikaiselle morsianehdokkaalleni ikinä, että olen lapsena saanut yh-äidiltäni selkäsaunoja. Koska niillä synkkaa äidin kanssa todella hyvin yhteen, mutta morsianehdokas suhtautuu todella jyrkästi lasten fyysiseen kuritukseen, ja on sitä mieltä että kaikki siihen syyllistyneet ovat poikkeuksetta tunteettomia ihmishirviöitä joille ei saa antaa anteeksi vielä kuolinvuoteellakaan.
Isäni oli alkoholisti, nyt jo tosin kuollut.