Mikä on suurin asia, minkä olet jättänyt kavereillesi tai ystävillesi kertomatta?
Kommentit (33)
Jos en ole ystävilleni kertonut, niin mitä se sinulle kuuluu KYTTÄ!
Veljeni on transnainen. Eihän se nykyään ole enää mikään iso juttu, mutta ei vaan pysty.
Että isäni ei ole sama ihminen kuin veljeni isä, ja että isäni asuu muualla, ja että minulla on sen veljen lisäksi neljä sisarusta.
En vaan koskaan kertonut, en tiedä miksi. Eipä kukaan kysellytkään tai ihmetellyt mitään, vaikka kävin isän luona ja olin siellä pitkiäkin aikoja, erityisesti kesäisin.
Kukaan, ei kukaan, tiedä, että minut on raiskattu ja pelkään sen vuoksi miehiä.
Voitin viime vuonna lotossa yli 100000 euroa, en ole vielä kertonut siitä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Toisen kuolema, johon itse osallisena
Toivottavasti oli VPNnät päällä. Saattaa nettipoliisi pistää IPn ja MACin ylös.
Lähetin vinkin 😂🤣💩
Olen psykoottisesti masentunut. Esitän reipasta, kaverit luulevat että olen vain lievästi masentunut. En kehtaa kertoa totuutta, että olen vaikeasti masentunut, työkyvytön, ja näen ja kuulen joskus harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on transnainen. Eihän se nykyään ole enää mikään iso juttu, mutta ei vaan pysty.
poikapuoleni vaimo on myös transnainen. En ole kertonut asiasta erikseen juuri kellekään, koska minusta hän on nainen siinä missä muut. En halua tehdä asiasta numeroa. En häpeä asiaa vaan minusta siinä ei ole raportoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oli VPNnät päällä. Saattaa nettipoliisi pistää IPn ja MACin ylös.
Lähetin vinkin 😂🤣💩
Nyt se foliohattu purkinavaajalla päästä irti!
Vierailija kirjoitti:
Olen psykoottisesti masentunut. Esitän reipasta, kaverit luulevat että olen vain lievästi masentunut. En kehtaa kertoa totuutta, että olen vaikeasti masentunut, työkyvytön, ja näen ja kuulen joskus harhoja.
Minä olen myös masentunut ja osittain työkyvytönkin. Teen silti töitä, enkä purnaa asiasta kellekään. Välillä tulee päiviä, jolloin tuijotan läppärin ruutua, mutten saa mitään tehtyä. Silti laskutan koko päivästä työnantajaani.
Miksi ap kysyt etkä kuitenkaan jaa omaa tarinaasi? Keräätkö dataa ip-lehteen?
Että sain 20-vuotiaana lapsen, joka kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poikapuoleni vaimo on myös transnainen. En ole kertonut asiasta erikseen juuri kellekään, koska minusta hän on nainen siinä missä muut. En halua tehdä asiasta numeroa. En häpeä asiaa vaan minusta siinä ei ole raportoitavaa.
Tästä tuli hyvä mieli.
Vaikeasta taloudellisesta tilanteestani.
Että lapsuuteni oli lestadiolainen ja minua hyljeksittiin sen takia koulussa. Esitän reipasta ja moni luulee että minulla on paljon ystäviä. Oikeasti ei ole, olen yksinäinen mutta minun on vaikea luottaa ihmisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni aloitti transition n. kolmekymppisenä, joten vanhat kaverit ja sukulaisetkin tunsivat hänet miehenä. En häpeä, kynnys kertoa on vaan liian suuri. -lainaamasi
Olen ollut huostaanotettu ja asunut nuoruudessa laitoksessa.