Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Emmyssä myynnistä?

Vierailija
08.02.2023 |

Mulla on kaapissa paljon pieniä merkkivaatteita, mm. Inwear, Sand, Samsoe&Samsoe...

Haluaisin myydä vaatteita, mutta en jaksaisi varata myyntirekkiä. Onko jollain kokemusta Emmystä? Liikkuuko tavara?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kokemusta mutta kiitti vinkistä, läysin sieltä samat aurinkolasit jotka meni viime kesänä rikki :) 

Vierailija
2/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut sieltä ja saanut hyvään hintaan hyväkuntoisia vaatteita. 

Tällä hetkellä myyn. Pari vaatetta meni kaupaksi, mutta ilmestyi takaisin ilmeisesti palautuksen vuoksi. Myyjänä ei kannata odottaa suuria. Jos haluaa päästä eroon ylimääräisestä roinasta niin palvelu on itselleni toiminut hyvin. Mutta mikään rahasampo ei ole kyseessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen, miksi Zara-merkkiä hyväksytään myyntiin, vaikka se on vähän sama kuin mikä tahansa ketjuvaate, mitä ei hyväksytä. 

Vierailija
4/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa lähetä tuonne. Itse lähetin varmaan kymmenen hyväkuntoista merkkivaatetta myyntiin. Muutama oli hävinnyt eli ei näkynyt ollenkaan myynnissä. Lopuista sain varmaan puolen vuoden jälkeen pari kymppiä ja loput hävisivät jonnekin "lahjoitukseen". Usko, että on tuolla todella hidas ja epäluotettava palvelu ja surkeat valokuvat. Ostin kerran Sandin farkut. Ne olivat ihan ok.

Vierailija
5/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonot tilitysprosentit.

Kokeilisin ennemmin Vähänkäytetty, jos jaksat valokuvata, tai sitten Sellpy jos et jaksa.

Vierailija
6/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähetä Emmyyn. Jos vaatteessa ei ole hintalappua kiinni se saa luokituksen "nukkainen" vaikka olisi käyttämätön. 

Jos vaatteet ovat merkkiä jota eivät tunne (esim. ulkomailta ostettu) niin eivät laita myyntiin. 

Emmyllä on tosi usein omia alennuskampanjoita, jotka tietysti vaikuttavat myyjän tuloihin.  ilmeisesti Emmyllä ei ole tarpeeksi kävijöitä, että tuotteet liikkuisi. Mä en saanut euroakaan, vaikka lähetin todella hyväkuntoisia merkkivaatteita laatikollisen,

Pienemmällä vaivalla olisin vienyt ne UFF:ille tms. 

Vierailija
7/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä kannattaa kyllä ostaa, koska voi saada aika halvalla merkkivaatteita, joita myyjä ei olisi varmaan koskaan myynyt niin halvalla, muttei pysty enää vetämään vaatteitaan takaisin myynnistä, koska siitäkin tulisi kuluja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän