Palkkakeskustelu!! Millä alalla työskentelet ja paljonko palkkasi on?
Olen tradenomi ja toiminut elintarvikealan esimiestehtävissä. Brutto kuukausipalkkani on 3200e.
Olen vaihtamassa alaa ja jokseenkin kiinnostaisi tietää myös muiden alojen palkkoja?
Tässä muutamia mitkä oli ilmoitettu avoimissa työpaikoissa..
Kela etuuskäsittelijä 2200-2400e
Käräjäsihteeri 2100e
Kaupungin palveluohjaaja 2558e
Kaikkiin ylläoleviin vaaditaan ammattikorkeakoulututkinto! Siis tradenomin tutkinnolla 2100€/BRUTTO PALKKA??
Kommentit (307)
K- kauppias. Vuositulot noin 150000€. Onneksi lyhyet päivät korvaa huonohkon tulotason.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja, vuosipalkka 39t€. Kolmas vuosi alkoi juuri joten toivottavasti palkka tulee vielä nousemaan huomattavasti, jos teen joskus yö- tai ylitöitä.
Ps. laittakaa enemmin vuosipalkat. Kuukausipalkat vaihtelee aivan liikaa ja ei ole järkevää kuitenkaan jakaa vuosipalkkaa 12:sta.
Missä lähihoitaja tienaa noin hyvin? Itsellä 8 vuoden kokemuslisä jo palkassa ja jos olen tehnyt paljon ylitöitä kolmivuorotyössä niin vuosiansio on ollut n.38 000€. Olen Attendolla töissä, mutta ei täällä kyllä julkisellakaan puolella noin hyvin tienaisi ilman ylitöitä ja yövuoroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja, 5100€/kk.
Missä maassa? Tässä nyt varmaan haetaan ihan Suomen palkkatietoja, eikä yhdelläkään sairaanhoitajalla ole tuollaista palkkaa Suomessa. Ei edes kun tulevat korotukset tulevat voimaan. Silloin parhaiten tienaavat pääsevät kaikki lisät huomioden korkeintaan noin 4500 euroon. Peruspalkka jää parhaiten tienaavillakin 3500e paikkeille. Jos nyt jossain Islannissa tai Arabiemiraateissa olet töissä, niin sitten uskon (mutta silloin olisi varmaan enemmänkin)
Sairaanhoitajana USAssa. Isossa kaupungissa. Tuntitöinä noin 15-20 tuntia viikossa. Siis puolipäiväisesti. Nettona noin 3500-4000 dollaria kuukaudessa. Minulla on ikälisiä ja palkka nousee joka vuosi tietyn prosentin. Tuntipalkkani on 76 dollaria, mikä on suht vaatimaton. Useissa yksiköissä voi saada yli 100 dollaria tunnilta. Mutta parasta on että voin valita itse työtuntien ja vapaa-aikani. Se on palkkaakin parempi juttu ja kaiken lisäksi pidän työstäni ja saan kehittyä siinä. Koulutusta ja kursseja saa tuontuostakin.
Tervetuloa, täällä tarvittaisiin reippaita hoitajia.
Rakennus maalari 3300€/kk brutto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa? Tässä nyt varmaan haetaan ihan Suomen palkkatietoja, eikä yhdelläkään sairaanhoitajalla ole tuollaista palkkaa Suomessa. Ei edes kun tulevat korotukset tulevat voimaan. Silloin parhaiten tienaavat pääsevät kaikki lisät huomioden korkeintaan noin 4500 euroon. Peruspalkka jää parhaiten tienaavillakin 3500e paikkeille. Jos nyt jossain Islannissa tai Arabiemiraateissa olet töissä, niin sitten uskon (mutta silloin olisi varmaan enemmänkin)
Sairaanhoitajana USAssa. Isossa kaupungissa. Tuntitöinä noin 15-20 tuntia viikossa. Siis puolipäiväisesti. Nettona noin 3500-4000 dollaria kuukaudessa. Minulla on ikälisiä ja palkka nousee joka vuosi tietyn prosentin. Tuntipalkkani on 76 dollaria, mikä on suht vaatimaton. Useissa yksiköissä voi saada yli 100 dollaria tunnilta. Mutta parasta on että voin valita itse työtuntien ja vapaa-aikani. Se on palkkaakin parempi juttu ja kaiken lisäksi pidän työstäni ja saan kehittyä siinä. Koulutusta ja kursseja saa tuontuostakin.
Tervetuloa, täällä tarvittaisiin reippaita hoitajia.
Olisi fiksua mainita missä maassa työskentelee tai sitten jättää kokonaan vastaamatta koska tässä keskustellaan oletettavasti Suomen palkoista.
It-alalla, palkka 5175/kk brutto
Prosessiteollisuudessa, 55000 e vuodessa. Vuorotyö. 1,5 vuoden työllistämiskoulutus.
Vierailija kirjoitti:
Asijantuntia, palkka 5100€/kk. Ertityistason, vaativa.
Kovvoo hommoo.
Farmaseutti, 3300e/kk Pidän oman alani palkkatasoon nähden ihan ok:na, kun kyse on virastoaikaan tehtävästä päivätyöstä (eli ei mitään lisiä mukana). Jos työskentelisin perus-apteekissa ja tuo palkka pitäisi sisällään ilta- ja viikonloppulisät, kokisin sen todella huonona.
Finanssiala, 5600e/kk + bonukset. Merkonomi. Duunia on painettu.
Vierailija kirjoitti:
3300 terveydenhuollon toimistotehtävät
Millä koulutuksella nähin hommiin pääsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö vuorotyötä?
En.
Missä työskentelet ? Kiinnostaa, koska on melkein kaksinkertainen palkka ystäväni palkkaan
Todella harvinaista että noin iso palkka sairaanhoitajalla jos ei tee vuorotyötä. Oletko yrittäjä?
Sairaanhoitajan tehtäväkohtainen palkka eli peruspalkka on keskimäärin 2 546 euroa kuukaudessa ilman lisiä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/03923b16-81ce-44b5-876d-5912062a8…
Mitä väliä sillä on, mitä palkka on ilman lisiä, kun ne lisät tulee kuitenkin siihen päälle. Jos verrataan niihin, joille ei makseta mitään lisiä erikseen, niin tottakai pitää ottaa ne lisät summaan mukaan.
Moni sairaanhoitaja "unohtaa" ne lisät kun kysellään palkkaa. Lisät nostaa palkkaa huimasti, joten ei ne mitään merkityksettömiä ole.
Controller 4750€/kk, koulutus tradenomi.
Sairaanhoitaja 3470€/kk brutto lisineen.
10vuotta hoitajana ja vuorotyö
Sh-opiskelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa, täällä tarvittaisiin reippaita hoitajia.Olisi fiksua mainita missä maassa työskentelee tai sitten jättää kokonaan vastaamatta koska tässä keskustellaan oletettavasti Suomen palkoista.
Ketään ei myöskään kiinnosta, paljonko joku saa nettona, kun se riippuu täysin itse määritellystä veroprosentista ja vähennyksistä. Vielä vähemmän jos rahat tienattu ulkomailla, jossa verotuskäytäntökin erilainen.
Itsellä kotitoimistotöitä ja palkka brutto 1900€/kk ja siihen saa 650€ asumistukea. Ei pääse rasittumaan työssä, eikä tule kuluja töissä käynnistä. Olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö vuorotyötä?
En.
Missä työskentelet ? Kiinnostaa, koska on melkein kaksinkertainen palkka ystäväni palkkaan
Todella harvinaista että noin iso palkka sairaanhoitajalla jos ei tee vuorotyötä. Oletko yrittäjä?
Sairaanhoitajan tehtäväkohtainen palkka eli peruspalkka on keskimäärin 2 546 euroa kuukaudessa ilman lisiä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/03923b16-81ce-44b5-876d-5912062a8…
Mitä väliä sillä on, mitä palkka on ilman lisiä, kun ne lisät tulee kuitenkin siihen päälle. Jos verrataan niihin, joille ei makseta mitään lisiä erikseen, niin tottakai pitää ottaa ne lisät summaan mukaan.
Moni sairaanhoitaja "unohtaa" ne lisät kun kysellään palkkaa. Lisät nostaa palkkaa huimasti, joten ei ne mitään merkityksettömiä ole.
Moni sairaanhoitaja tekee myös päivätyötä, jolloin lisiä ei ole.
Pankissa
Palkka 3569e