Palkkakeskustelu!! Millä alalla työskentelet ja paljonko palkkasi on?
Olen tradenomi ja toiminut elintarvikealan esimiestehtävissä. Brutto kuukausipalkkani on 3200e.
Olen vaihtamassa alaa ja jokseenkin kiinnostaisi tietää myös muiden alojen palkkoja?
Tässä muutamia mitkä oli ilmoitettu avoimissa työpaikoissa..
Kela etuuskäsittelijä 2200-2400e
Käräjäsihteeri 2100e
Kaupungin palveluohjaaja 2558e
Kaikkiin ylläoleviin vaaditaan ammattikorkeakoulututkinto! Siis tradenomin tutkinnolla 2100€/BRUTTO PALKKA??
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja, 5100€/kk.
Teetkö vuorotyötä?
En.
Missä työskentelet ? Kiinnostaa, koska on melkein kaksinkertainen palkka ystäväni palkkaan
Todella harvinaista että noin iso palkka sairaanhoitajalla jos ei tee vuorotyötä. Oletko yrittäjä?
Sairaanhoitajan tehtäväkohtainen palkka eli peruspalkka on keskimäärin 2 546 euroa kuukaudessa ilman lisiä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/03923b16-81ce-44b5-876d-5912062a8…
Mitä väliä sillä on, mitä palkka on ilman lisiä, kun ne lisät tulee kuitenkin siihen päälle. Jos verrataan niihin, joille ei makseta mitään lisiä erikseen, niin tottakai pitää ottaa ne lisät summaan mukaan.
Ne lisät tulee käytännössä vuorotöistä. Jos teet päivätöitä (esim. poliklinikikalla, terveyskeskuksessa tms.), palkka on ensimmäiset viisi vuotta peruspalkka ja sittenkin nousee vain muutamalla kympillä. Miksi päivätyöntekijää pitäisi kiinnostaa se, että sairaanhoitajien keskipalkka on yötöiden vuoksi kohtuullinen? Moni päivätyö on erityisosaamista vaativaa ja ihan samalla tavalla aliresursoitua/raskasta.
Panimoteollisuus, kolmivuoro, noin 3300/kk tai jotain sinne päin, about 2200/kk verojen jälkeen.
Lukio ja amis takana, ei muuta.
Olen Kokoomuslainen ja palkkani on n10000e/KK ja YRITÄMME VIEDÄ TEILTÄ KAIKEN KÖYHÄT TYÖLÄISET....SE ON MEIDÄN OIKEATA POLITIKOINTIA :))))
Myyntikoordinaattori, 3300 €. Usean vuoden kokemus pieneltä ja perinteisesti hyvin palkatulta alalta. Kuitenkin osa tehtävistä mallia yleissihteeri.
Vierailija kirjoitti:
Valtiolla kehityshommissa, opistoinssi. Viime vuoden ansiot 97.000 euroa.
Rivivirkamiehen valtiolla ei pitäisi missään hommissa tienata yli 50.000 euroa vuodessa. Ei ihme, että tämä maa on ihan suossa menojensa kanssa.
Optisen alan myyjä. Ilta-ja viikonloppulisineen noin 3200e/kk.
Rakennusala, toimistohommissa, säännöllinen päivätyö, kokemusta noin 6 vuotta. 3700 €/kk.
DI, rahoitusala, johtotehtävät. Vuosipalkka brutto 185.000€ sisältäen kaikki bonarit yms.
N41
Terveydenhoitaja, päivätyössä asiantuntijatehtävissä, ei asiakastyötä. 2800e/kk.
Kokki 2200 €/kk valmistamme ruoan n.2000 oppilaalle ja päuväkotilaiselle, myös kaikki erityisruokavaliot, joista on kiinni joskus ihmisen henki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnalla puisto hommis tuntipalkka 11,56€
Minne on kasonnut kuukausipalkka? Oli se siellä ennen.
On se vieläkin en vain viitsinyt sitä ilmoittaa joku saattaisi pitää liian suurena
Toimintaterapeutti, vähän alle 2500€. Julkisessa terveydenhuollossa.
Verosihteeri, reilu 2700 e/kk. Julkinen puoli.
Terveyskeskushammaslääkäri, n. 7000e/kk.
Palkka koostuu peruspalkasta, joka mulla on n.4700e, henkilökohtainen lisä n. 300e ja toimenpidepalkkiot n. 2000e.
Viikkotuntimäärä on 38h 15min, arkena virka-aikaan.
Laitoshuoltaja 3 vuorotyö. Brutto 3300e.
DI, it-alalla noin 20v pääkaupunkiseudun ulkopuolella, 3600€/kk. Päivätyö liukuvalla työajalla ja lähes 100% etänä.
Vierailija kirjoitti:
Koulunkäynninohjaajana vaativan erityisen tuen lapsille, 2181 + väkivaltalisää 21e/kk 😂
Onko osa-aikainen työ? Olen ymmärtänyt, että harvalla koulunkäyntiavustajalla 100% työsuhde.
Taloushallinnon assistentti 3100 e / kk
Olen koulutukseltani tradenomi ja työskentelen ulkomailla HR erityisasiantuntijana, ei alaisia. Palkka 11 950/kk ilman bonuksia.
Kosmetologi 1600€.