Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan hullua laittaa 130€

Vierailija
07.02.2023 |

Mekkoihin? Tilasin vaatteita ja yllätten kaikki mekot olivat sopivia ja tykästyin muutenkin,tietenkin. Mutta normaalisti jos tilaan vaikka 6mekkoa kokeiluun niin hyvä jos edes yksi on sopiva ja nyt oli 4 sopivaa. Ale vaatteita kaikki. Nyt yritän oikeuttaa itselleni että otanko kaikki vai osan vain. Selitän itselleni että en omista juuri mekkoja ja tiedän että kesällä on ainakin parit kekkerit joihin voi laittaa ja toki siis arkenakin. Mutta 130€ neljästä mekosta!

Ja miksi tänne kirjoitan,en tiedä! Yritän kai hakea taustatukea siihen että toki voin ostaa kaikki.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti pidät niistä ja niille on käyttöä niin osta. Kerrankos se kirpaisee. Vaikka itse kyllä pohtisin yhtä kestävää mekkoa joka kestää enemmän kuin pesun kaksi, jonka voi tuohon hintaan saada.

Vierailija
22/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti pidät niistä ja niille on käyttöä niin osta. Kerrankos se kirpaisee. Vaikka itse kyllä pohtisin yhtä kestävää mekkoa joka kestää enemmän kuin pesun kaksi, jonka voi tuohon hintaan saada.

Mistä tiedät miten kestäviä aloittajan mekot ovat? Jos ne ovat alesta niin normaali hinta voi olla vaikka 80€

Jos 100€ vaate on ale myynissä vaikka 40€ niin onko se silloin vähemmän kestävä kuin silloin kun on normaali hintainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 130 eurolla voi montaa laadukasta mekkoa saada.

Vierailija
24/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvinkin kohtuulliselta. Varsinkin jos et usein ostele. Itse ostelen liikaa vaatteita.

Vierailija
25/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos sulla on tarvetta mekoille kesällä. Just tilasin kaksi uutta kesämekkoa alesta ja aion pitää silmällä tuleeko lisää kivoja mekkoja tarjoukseen. Itse käytän pelkästään mekkoja kesäisin joten tarvetta on hulmuaville helmoille :)

Vierailija
26/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät miten kestäviä aloittajan mekot ovat? Jos ne ovat alesta niin normaali hinta voi olla vaikka 80€

Jos 100€ vaate on ale myynissä vaikka 40€ niin onko se silloin vähemmän kestävä kuin silloin kun on normaali hintainen?

Eihän 80 eurolla voi kovin laadukasta mekkoa vielä saada. Oikeasti. Tiedän olevani snobi tässä asiassa, mutta mä en enää suostu ostamaan kertakäyttömuotia.

Muutaman satasen kun laittaa hyvään ajattomaan vaatteeseen, niin sehän on sulla vuosikausia ellei kymmeniä.

Keskituloinen

Vierailija
27/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin halpoja, pikamuotia varmaan ja keinokuitua?

Vierailija
28/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

130, eihän sillä saa mitään, kunnolisen t-paidan hinta tai ei sitäkään.

millasia noin halvat on käytössä?

Millainen t-paita maksaa yli 130 euroa? Laitatko linkin, tällaiseen "kunnolliseen" vaatekappaleeseen.

Vierailija
29/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän 80 eurolla voi kovin laadukasta mekkoa vielä saada. Oikeasti. Tiedän olevani snobi tässä asiassa, mutta mä en enää suostu ostamaan kertakäyttömuotia.

Muutaman satasen kun laittaa hyvään ajattomaan vaatteeseen, niin sehän on sulla vuosikausia ellei kymmeniä.

Keskituloinen

Sillä muutamalla satasella saa useamman uuden vaatteen ja vaihtelua ylleen. Ei tarvitse vuodesta toiseen, jopa vuosikymmeniä!, kulkea samoissa vaatteissa.

Minulla on edelleen käytössä monta vuotta sitten Seppälästä ostettu mekko, ei tainnut paria kymppiä enempää maksaa. Samoin sieltä ostettu edullinen talvitakki on myös ahkerassa käytössä. Ja siistejä ovat edelleen, ei näy vuosien käyttö ulospäin.

Vierailija
30/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 euroa neljästä mekosta on halpaa. Jos ne olivat mieluisia, no worries. Nauti mekoistasi. 🙂

Vierailija
31/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan kaikki, jos oikeasti kaikki sopivat ja ovat mieluisia. Mutta katso vielä, että ne eivät ole toistensa kopioita, joista kuitenkin päädyt käyttämään vain yhtä tai kahta.

Vierailija
32/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan useasti lidlistä vaatteita ja vaikka ovat edullisia niin ovat myös kestäviä. Ei halpa ole sama kuin estämätön riepu.

Vierailija
33/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Toki pidät. Älä lähetä sopivia vaatteita takaisin. Palautukset joutuvat vain roskiin tai tuhottaviksi.

Kun olet aikasi niitä käyttänyt, niin laitat ne kiertoon.

Vierailija
34/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen päivän palkka. Ei tunnu missään. Away with you beggars! Pthui!

Vierailija
35/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hinnalla voi saada vaan järkyttäviä halparättejä. En tuhlaisi rahojani sellaisiin.

Vierailija
36/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskituloinen

Sillä muutamalla satasella saa useamman uuden vaatteen ja vaihtelua ylleen. Ei tarvitse vuodesta toiseen, jopa vuosikymmeniä!, kulkea samoissa vaatteissa.

Minulla on edelleen käytössä monta vuotta sitten Seppälästä ostettu mekko, ei tainnut paria kymppiä enempää maksaa. Samoin sieltä ostettu edullinen talvitakki on myös ahkerassa käytössä. Ja siistejä ovat edelleen, ei näy vuosien käyttö ulospäin.

Ei kaikki tarvitse vaihtelua. Minulle vaihtelua voi olla se että löydän vaikka hyvät housut niin voin ostaa ekat normaalilla hinnalla ja jos tulevat alennukseen niin ostan toiset samanlaiset erivärisenä. Muutenkin kotivaatteina aina samat ja kodin ulkopuolellakin aika usein samat vaatteet,toki ne pesussa käy välillä ja välillä on jotain muuta mutta miksi pitää olla hirveästi vaihtelua jos on löytänyt ylleen hyvät luottovaatteet joissa viihtyy.

Vierailija
37/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla hinnalla voi saada vaan järkyttäviä halparättejä. En tuhlaisi rahojani sellaisiin.

Kaikilla ei ole varaa ostaa 400€ takkeja vaan joutuu ostamaan niitä halparättejä.

Vierailija
38/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut! Toki pidät. Älä lähetä sopivia vaatteita takaisin. Palautukset joutuvat vain roskiin tai tuhottaviksi.

Kun olet aikasi niitä käyttänyt, niin laitat ne kiertoon.

Menevätkö oikeasti roskiin tai tuhottavaksi? Eikai nyt sentään.

Vierailija
39/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on tuotettuna enemmän vaatteita kuin olemassa olevat ihmiset tarvitsevat.

Osta!!

Vierailija
40/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun polkupyörän etuhaarukka maksaa 1100€ Siihen suhteutettuna mekot ovat suht edullisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän