Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan hullua laittaa 130€

Vierailija
07.02.2023 |

Mekkoihin? Tilasin vaatteita ja yllätten kaikki mekot olivat sopivia ja tykästyin muutenkin,tietenkin. Mutta normaalisti jos tilaan vaikka 6mekkoa kokeiluun niin hyvä jos edes yksi on sopiva ja nyt oli 4 sopivaa. Ale vaatteita kaikki. Nyt yritän oikeuttaa itselleni että otanko kaikki vai osan vain. Selitän itselleni että en omista juuri mekkoja ja tiedän että kesällä on ainakin parit kekkerit joihin voi laittaa ja toki siis arkenakin. Mutta 130€ neljästä mekosta!

Ja miksi tänne kirjoitan,en tiedä! Yritän kai hakea taustatukea siihen että toki voin ostaa kaikki.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin juuri tuon verran yhdestä mekosta. Jos löytää hyvän niin se kannattaa pitää.

Vierailija
42/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, jos tarvetta on eli käyttöön tulevat niin pitäisin ne.

Itse kipunoin viimesyksynä erään jakun suhteen, pelkkää hopeablingiä ja hinta oli 110€, mutta kun en saanut siltä rauhaa ja oli pikkujoulupartyt tulossa niin päätin sen tilata. Ja sain illanvietossani siitä kehuja, myös tuntemattomilta naisilta baaritiskillä ja se aika hyvin, koska eihän me naiset paljoa muita naisia kehuta😉.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Povekkaat, millaisia mekkoja näytätte ja mistä niitä hankitte?

80f

Vierailija
44/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

trtuy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

130€ ei ole paljon. Minä laitoin itselleni vaateostokiellon koska kaapit pursuaa.

Laatu täytyy olla huonoa tuohon hintaan.

Joskus voi tehdä hyvän löydön alen alen alesta ja poistoista. Yksi parhaista ostoksistani on ollut puuvilla-pellavasekoite hame viidellä eurolla poistomyynnistä. Värin suhteen olin vähän epäileväinen, mutta olen saanut siitä jopa kehuja. Yli kymmenen vuoden käytön jälkeen se vaan paranee käytössä. Samasta poistomyynnistä tuli ostettua mustat pellavahousutkin, jotka ovat yhä käytössä. Tosin harvemmin, koska musta ei ole minun värini, mutta vaatevarastossa täytyy olla kuitenkin ainakin yhdet mustat housut.

Mulla ei ole yksiäkään mustia housuja, varsinkaan pellavasta. Kuka ostaa pellavasta tehdyt housut ja sanoo, että ne pitää olla koska mustat housut pitää olla? Pellava on todella huono materiaali vaatteissa, koska se ei ole monikäyttöinen. Liian arkinen töihin, saatika juhliin ja kylmä kuin mikä talvella. Käyttökerrat jäävät siis lähinnä kesään ja kesälomalle tai illaksi kotiin. Ihme kun kestävätkin vuosia.

Vierailija
45/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Povekkaat, millaisia mekkoja näytätte ja mistä niitä hankitte?

80f

Zizzi

Vierailija
46/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

trtuy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

130€ ei ole paljon. Minä laitoin itselleni vaateostokiellon koska kaapit pursuaa.

Jos ne ovat alennuksessa. Tai niiden sesongin ulkopuolella kuten kesämekkoja.

Vierailija
47/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

trtuy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne ovat alennuksessa. Tai niiden sesongin ulkopuolella kuten kesämekkoja.

Nämä nimenomaan oli/on alennuksessa kuten aloituksessa mainitsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä