Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi peität ikäsi Tinderissä - kysyn sen kuitenkin!!!

Vierailija
07.02.2023 |

Mikä järki peittää ikä kun kaikki haluaa iän tietää vähintään 3.kysymtksenä. Super tyhmää!!!!!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Tarvitsetko hakijan?

Vierailija
2/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä logiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet sillä tiedolla? Tinder jo varmisti että olen täysi-ikäinen.

Vierailija
4/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani ikäistäni nuorempi. Varsinainen ikäni ei vastaa sitä, mitä tunnen sisälläni. Minusta on töykeää, että ihmiset ovat niin pakkomielteisiä iästä.

Vierailija
5/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että näytän 10-15v iköistäni nuoremmalta. Ja haen huomattavasti nuorempia naisia.

Vierailija
6/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa, että tämä on vanhempien miesten kikka jolla saavat itsensä näkyviin nuoremmille naisille joilla on ikäkriteerinä ehkä itseään max 10 vuotta vanhemmat ja joille nämä kyseiset miehet eivät näkyisi jos olisi ikä näkyvillä. Toiset tekee niin että laittaa iäksi esim. 40 ja sitten profiilissa lukee että oikea ikä 50. Toki heti kuvista on jo ollut selvää, että ikä on valehdeltu.

Vierailija
7/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikuttaa, että tämä on vanhempien miesten kikka jolla saavat itsensä näkyviin nuoremmille naisille joilla on ikäkriteerinä ehkä itseään max 10 vuotta vanhemmat ja joille nämä kyseiset miehet eivät näkyisi jos olisi ikä näkyvillä. Toiset tekee niin että laittaa iäksi esim. 40 ja sitten profiilissa lukee että oikea ikä 50. Toki heti kuvista on jo ollut selvää, että ikä on valehdeltu.

Sanoisitko transsukupuolisille, että he valehtelevat sukupuolensa?

Vierailija
8/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fkfkf kirjoitti:

Siksi että näytän 10-15v iköistäni nuoremmalta. Ja haen huomattavasti nuorempia naisia.

Korjaus: kuvittelet näyttäväsi. Oikeasti näytät aivan ikäiseltäsi. 100% miehistä jotka hehkuttavat näyttävänsä ikäistään nuoremmilta, eivät vaan itse ymmärrä näyttävänsä täsmälleen ikäiseltään ja jopa ikäistään vanhemmilta kun se väkisin nuoremmaksi tekeytyminen yleensä vaan vanhentaa entisestään.

Vierailija
9/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fkfkf kirjoitti:

Ja kuten aina, ei onnistu... Täällä aina haetaan ja katsellaan ja siihen se on aina jäänyt.

Vierailija
10/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fkfkf kirjoitti:

Korjaus: kuvittelet näyttäväsi. Oikeasti näytät aivan ikäiseltäsi. 100% miehistä jotka hehkuttavat näyttävänsä ikäistään nuoremmilta, eivät vaan itse ymmärrä näyttävänsä täsmälleen ikäiseltään ja jopa ikäistään vanhemmilta kun se väkisin nuoremmaksi tekeytyminen yleensä vaan vanhentaa entisestään.

Jos mies kokee olevansa 10-15 vuotta nuorempi, niin hänen tuntemuksensa on täysin validi. Ikärasisti toki ei omaa töykeää käytöstään huomaa.

Vierailija
11/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fkfkf kirjoitti:

Okei. No mun ex oli mua 20v nuorempi. Olen saanut ihan järjettömän määrän mitä ihmettä kommentteja koskien ikääni..

Kun menen vaikka baariin oman ikäisen kavereiden kanssa. Olen tasan varmasti se ainoa kenelle tulee juttelemaan 20-30v naiset..

Ikinä siis ikinä mua ei ole yrittänyt tulla iskemään ikäiseni nainen.

Vierailija
12/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei heillä lue siellä profiilissa että olenkin oikeasti toista sukupuolta, laitoin vain tuohon etusivulle tahallani eri sukupuolen. Nämä ikävalehtelijat taas suoraan myöntävät, että tahallani laitoin iän vääärin ja yritin johtaa harhaan. Miksi yritit väkisin tehdä tästäkin transjutun? Ihan itsehän nuo myöntää valehtelunsa. Transihmiset eivät valehtele vaan kertovat sekä siinä etusivulla että profiilissa totuudenmukaisen kokemuksensa sukupuolestaan.

Vierailija
13/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fkfkf kirjoitti:

Jos mies kokee olevansa 10-15 vuotta nuorempi, niin hänen tuntemuksensa on täysin validi. Ikärasisti toki ei omaa töykeää käytöstään huomaa.

Palstalla ei näköjään voi käydä yhtään keskustelua niin, että joku mielensäpahoittaja ei ole heti vetämässä rasismikorttia esiin! Sehän on se viimeinen kortti kun ei ole mitään muuta argumenttia enää olemassa ja tietää toisen olevan oikeassa.

Vierailija
14/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole peittänyt profiilissa ikää, vaikka olen laittanut sen huomattavasti oikeaa ikää nuoremmaksi. En hae vakavaa suhdetta, joten tuskinpa ikä keskustelunaiheeksi nousee. Ja alempi ikä tietysti siksi, että profiili näkyy useammille nuoremmille naisille, omanikäiset ovat useimmat jo liian rupsahtaneita. Silloin kun oli oikea ikä näkyvissä, useampikin nainen sanoi treffeillä että näytän 10 vuotta nuoremmalta, sikäli on vaan oikeus ja kohtuus vähän "pyöristää alaspäin"

Vierailija
15/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vielä lisää tuohon ikääni.

Multa on kysytty paperit Alkossa 36 vuotiaana 😂.

Olen joutunut todistamaan ikäni useasti ajokorttia näyttämällä esim baarissa pikkutytöille.

Ja tämä on sukuvika. En ole elänyt mitenkään terveellisesti. En käytä mitään ihonhoito tuotteita en vaan vanhene. Ja sama on mun isällä ja erityisesti äidillä. Kukaan ei uskoisi ulkonäön perusteella että kyseessä on 70v nainen.

Hänkin on monesti kertonut juttuja kun ihmiset kysyvät missä hän on töissä. Ja kun hän kertoo että on ollut 7v eläkkeellä jää porukka huuli pyöreänä tuijottamaan.

Pahoittelee ym ja alkaa kysellä miksi äitini on sairaus eläkkeellä 😂.

Vierailija
16/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sitten lähtökohtaisesti valehtelekin 😆

Vierailija
17/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fnfnfnf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fkfkf kirjoitti:

Okei. No mun ex oli mua 20v nuorempi. Olen saanut ihan järjettömän määrän mitä ihmettä kommentteja koskien ikääni..

Kun menen vaikka baariin oman ikäisen kavereiden kanssa. Olen tasan varmasti se ainoa kenelle tulee juttelemaan 20-30v naiset..

Ikinä siis ikinä mua ei ole yrittänyt tulla iskemään ikäiseni nainen.

Pääsit sitten tännekin leuhkimaan tästä.

Vierailija
18/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän piilottajalle ikä ei merkitse mitään paitsi että haluaa itse nuoremman. Kuitenkaan piilottamallakaan profiili ei näy kuin niille, joiden ikärajoihin mahdut; kannattaa siis valehdella ikä jo profiilia perustaessaan. Itse laitan ruksia kaikille joilla ikä piilossa ja lopettaisin homman heti jos kävisi ilmi että ikä on valehteltu. Minulle iällä sattuu olemaan merkitystä ja vielä enemmän on merkitystä rehellisyydellä.

Vierailija
19/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoiset ovat tinderissä. Normaalit ihmiset löytävät seuraa oikeasta elämästä

Vierailija
20/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quofbdbte=Vierailija]Epätoivoiset ovat tinderissä. Normaalit ihmiset löytävät seuraa oikeasta elämästä[/quote]

Korjaus. Helpon seksin ystävät ovat tinderissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme