Miksi peität ikäsi Tinderissä - kysyn sen kuitenkin!!!
Mikä järki peittää ikä kun kaikki haluaa iän tietää vähintään 3.kysymtksenä. Super tyhmää!!!!!
Kommentit (32)
Jos jokainen voi jatkossa päättää itse sukupuolensa on reilua että voivat itse päättää myös ikänsä. Se on sitä yhdenvertaisuutta.
Nuo ikää peittelevät voimaantujat ovat naurettavia.
Fnfnfnf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fkfkf kirjoitti:
Siksi että näytän 10-15v iköistäni nuoremmalta. Ja haen huomattavasti nuorempia naisia.
Korjaus: kuvittelet näyttäväsi. Oikeasti näytät aivan ikäiseltäsi. 100% miehistä jotka hehkuttavat näyttävänsä ikäistään nuoremmilta, eivät vaan itse ymmärrä näyttävänsä täsmälleen ikäiseltään ja jopa ikäistään vanhemmilta kun se väkisin nuoremmaksi tekeytyminen yleensä vaan vanhentaa entisestään.
Okei. No mun ex oli mua 20v nuorempi. Olen saanut ihan järjettömän määrän mitä ihmettä kommentteja koskien ikääni..
Kun menen vaikka baariin oman ikäisen kavereiden kanssa. Olen tasan varmasti se ainoa kenelle tulee juttelemaan 20-30v naiset..
Ikinä siis ikinä mua ei ole yrittänyt tulla iskemään ikäiseni nainen.
Tarjoat reteesti kavereille eka kierroksen niin tytöt kuvittelee rikkaaksi 😁. Ja urpo luulet ja kuvittelet muuta.
Vierailija kirjoitti:
Fnfnfnf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fkfkf kirjoitti:
Siksi että näytän 10-15v iköistäni nuoremmalta. Ja haen huomattavasti nuorempia naisia.
Korjaus: kuvittelet näyttäväsi. Oikeasti näytät aivan ikäiseltäsi. 100% miehistä jotka hehkuttavat näyttävänsä ikäistään nuoremmilta, eivät vaan itse ymmärrä näyttävänsä täsmälleen ikäiseltään ja jopa ikäistään vanhemmilta kun se väkisin nuoremmaksi tekeytyminen yleensä vaan vanhentaa entisestään.
Okei. No mun ex oli mua 20v nuorempi. Olen saanut ihan järjettömän määrän mitä ihmettä kommentteja koskien ikääni..
Kun menen vaikka baariin oman ikäisen kavereiden kanssa. Olen tasan varmasti se ainoa kenelle tulee juttelemaan 20-30v naiset..
Ikinä siis ikinä mua ei ole yrittänyt tulla iskemään ikäiseni nainen.Tarjoat reteesti kavereille eka kierroksen niin tytöt kuvittelee rikkaaksi 😁. Ja urpo luulet ja kuvittelet muuta.
En ole rikaskaan enkä yritä esittää sitä 😂. Silti vaan kummasti nuo pikkutyttö juoksee vanhan sedän perässä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ikää peittelevät voimaantujat ovat naurettavia.
Mä olin tinderissä iän kanssa 😂. Lopputulos oli se että sain muutamia matchejä naisilta kenen parasta ennen päiväys oli mennyt aikoja sitten.
Lopetin siellä ja naispuolisen kaverin suosituksesta en laittanut oikeaa ikää profiiliin. Kerroin sen kyllä esittely tekstissä.
Tällä kertaa alkoikin tulla runsaasti Match 30-35 v naisilta. Jota pidän kohderyhmänäni.
Tätä tekevät vanhemmat miehet. Jotenkin luulevat että tavatessa sen iän paljastuminen ei enää haittaisi. Haittaa kyllä, kukaan ei halua valehtelijaa eikä se 50v suomijorma näytä kolmekymppiseltä
N27
Dbfbfb kirjoitti:
[quofbdbte=Vierailija]Epätoivoiset ovat tinderissä. Normaalit ihmiset löytävät seuraa oikeasta elämästä
Korjaus. Helpon seksin ystävät ovat tinderissä
Ei, epätoivoiset. Ne normaalit ihmiset löytää sitä seksiä helposti oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokainen voi jatkossa päättää itse sukupuolensa on reilua että voivat itse päättää myös ikänsä. Se on sitä yhdenvertaisuutta.
En halua seksiä sellaisen kanssa jolla on vagina, en pidä sitä kiihottavana.
En halua seksiä miehen kanssa joka on 35+, en pidä sitä kiihottavana.
Voin siis sanoa että seksuaalisuuteni koskee vain alle 35 vuotiaita miehiä.
En peittänyt. En sitäkään että on ylipainoa. Kerroin sen profiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Dbfbfb kirjoitti:
[quofbdbte=Vierailija]Epätoivoiset ovat tinderissä. Normaalit ihmiset löytävät seuraa oikeasta elämästä
Ei, epätoivoiset. Ne normaalit ihmiset löytää sitä seksiä helposti oikeassa elämässä.
Ei tarpeeksi. Itse tykkään harrastaa vähintään 2 eri naisen kanssa seksiä per viikko. Haluan seksiä joka päivä. Tinderin kanssa tuo on helppoa. Ei tarvitse juurikaan panostaa niin on se 4-5 muijaa ketkä antaa kun haluaa.
Bfjfjf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dbfbfb kirjoitti:
Ei tarpeeksi. Itse tykkään harrastaa vähintään 2 eri naisen kanssa seksiä per viikko. Haluan seksiä joka päivä. Tinderin kanssa tuo on helppoa. Ei tarvitse juurikaan panostaa niin on se 4-5 muijaa ketkä antaa kun haluaa.
Niin tuossa puhuttiinkin normaaleista ihmisistä.
No johan on harhat.