Onneksi rakastan kaurapuuroa
Se on oikeaa lohturuokaa.
Helpottaa säästämään rahaa.
Kommentit (28)
Lohturuokaa. 🤣 Ei todellakaan. Puisevan makuista, ellei lyö siihen kaikkea lisuketta ja siltikin on pahaa. Lisäksi ei ollenkaan niin terveellistä kuin mainostetaan. Maha lurisee ja kurisee kaurapuuron jäljiltä ja sitten tulee kurapaska.
New Yorkissa oli joskus puurobaari jossa eri eri makuisia puuroja maidolla, kermalla, hedelmillä.
Kotiruokana rahat riittää ja vyötärö kiittää.
Elovenalla on korvapuustin makuinen pikapuuro. Omaakin puuroa voi maustaa kanelilla, kardemummalla, miten milloinkin. Omena on hyvä lisä.
Vierailija kirjoitti:
Lohturuokaa. 🤣 Ei todellakaan. Puisevan makuista, ellei lyö siihen kaikkea lisuketta ja siltikin on pahaa. Lisäksi ei ollenkaan niin terveellistä kuin mainostetaan. Maha lurisee ja kurisee kaurapuuron jäljiltä ja sitten tulee kurapaska.
Taitaa olla sinun elimistösi vaan sekaisin. Kuitupitoinen kaurapuuro ei aiheuta normaali-ihmiselle vatsan löystymistä. Kannattaa varmaan käydä tutkimuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Ja sitten on vartin päästä taas nälkä.
Täällä myös kaurapuuron rakastaja!
"Voisilmäksi" laitan pari kylmää, sisältä pehmeää kananmunaa.
Ja paljon oliiviöljyä koko puuroon.
Ja extraherkkua tulee, kun laittaa inkivääri- ja valkosipulimurskeita joukkoon.
Nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Kannattaisi varmaan syödä jotain proteiinipitoista puuron lisäksi. Itse lisään kaurapuuroon raejuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on kaurapuuro.
Niin, sellainen Eloveena-tyttö :)
Sama juttu. Olen viime kesästä asti syönyt kaurapuuroa voileipien sijaan ja mulla on verenpaine laskenut merkittävästi!
Enpä olisi uskonut ellen omin silmin näkisi.
Laitan puuron sekaan vain voisilmän ja vähän rasvatonta maitoa.
Rahaakin säästyy kun leivät , juustot ja kinkkuleikkeleet on jäänyt pois ostoslistalta. No juustoa kyllä joskus ostan, mutta se on ns. naposteluherkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Itelle kävi noin kun olin syönyt usein antibiootteja virtsiksiin ja vatsa meni jotenkin pilalle. Kun olin vuosia täysin ilman antibiootteja, niin ongelma korjaantui eikä kaurapuuro ole aiheuttanut enää mitään vatsavaivoja.
eri
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Olen viime kesästä asti syönyt kaurapuuroa voileipien sijaan ja mulla on verenpaine laskenut merkittävästi!
Enpä olisi uskonut ellen omin silmin näkisi.
Laitan puuron sekaan vain voisilmän ja vähän rasvatonta maitoa.
Rahaakin säästyy kun leivät , juustot ja kinkkuleikkeleet on jäänyt pois ostoslistalta. No juustoa kyllä joskus ostan, mutta se on ns. naposteluherkuksi.
Leiviss onkin paljon suolaa.
En syö ikinä kaurapuuroa etten muutu Bull Mentulan näköiseksi lihapääksi.
Tänäkin aamuna nautin. Pienen myllyn isoista luomutäysjyväkaurahiutaleista haudutettua.
Jos syön aamulla puuron, en syö leipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Kannattaisi varmaan syödä jotain proteiinipitoista puuron lisäksi. Itse lisään kaurapuuroon raejuustoa.
Mä en näe siihen tarvetta. En voi ymmärtää niitä sotkuja, että sotketaan kananmunia tai just juustoa puuron sekaan. Jätän mieluummin sen vatsavaivoja aiheuttavan, nälkää pitämättömän puuron kokonaan väliin, ja syön vaikka aamulla kauraleipää ja sen keitetyn kananmunan sen päällä. Tomaatti leivän päällä on ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Mä en näe siihen tarvetta. En voi ymmärtää niitä sotkuja, että sotketaan kananmunia tai just juustoa puuron sekaan. Jätän mieluummin sen vatsavaivoja aiheuttavan, nälkää pitämättömän puuron kokonaan väliin, ja syön vaikka aamulla kauraleipää ja sen keitetyn kananmunan sen päällä. Tomaatti leivän päällä on ihan parasta.
Huomattavasti paremmin se kaurapuuro pitää nälkää loitolla kuin kauraleipä. Ja sen kananmunan voi syödä myös kaurapuuron kylkiäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Ei joka aterialla tarvitse olla proteiinia. Piimälasi tai maito riittää hyvin.
Mäkin rakastan kaurapuuroa, tykkään syödä lounaaks ja maustan tomaattimehulla, tai timjamilla, tai välillä teen pelkkään maitoon.
Ja syön kans voisilmän kanssa, en koskaan minkään makean kanssa.
Samoin.
Melkein vielä parempaa on 4-viljan puuro (ja pari senttiä halvempi kilohinta Lidlissä).