Onneksi rakastan kaurapuuroa
Se on oikeaa lohturuokaa.
Helpottaa säästämään rahaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös kaurapuuron rakastaja!
"Voisilmäksi" laitan pari kylmää, sisältä pehmeää kananmunaa.
Ja paljon oliiviöljyä koko puuroon.
Ja extraherkkua tulee, kun laittaa inkivääri- ja valkosipulimurskeita joukkoon.
Nam!
En oikeastaan voisi kamalampaa syötävää ajatella...
Vierailija kirjoitti:
Lohturuokaa. 🤣 Ei todellakaan. Puisevan makuista, ellei lyö siihen kaikkea lisuketta ja siltikin on pahaa. Lisäksi ei ollenkaan niin terveellistä kuin mainostetaan. Maha lurisee ja kurisee kaurapuuron jäljiltä ja sitten tulee kurapaska.
Lopeta se ketoilu, vhh ja muut epäterveelliset hömpötykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohturuokaa. 🤣 Ei todellakaan. Puisevan makuista, ellei lyö siihen kaikkea lisuketta ja siltikin on pahaa. Lisäksi ei ollenkaan niin terveellistä kuin mainostetaan. Maha lurisee ja kurisee kaurapuuron jäljiltä ja sitten tulee kurapaska.
Mulla sama.
Ja sitten on vartin päästä taas nälkä.
Kannattaisi varmaan syödä jotain proteiinipitoista puuron lisäksi. Itse lisään kaurapuuroon raejuustoa.
Mä en näe siihen tarvetta. En voi ymmärtää niitä sotkuja, että sotketaan kananmunia tai just juustoa puuron sekaan. Jätän mieluummin sen vatsavaivoja aiheuttavan, nälkää pitämättömän puuron kokonaan väliin, ja syön vaikka aamulla kauraleipää ja sen keitetyn kananmunan sen päällä. Tomaatti leivän päällä on ihan parasta.
Huomattavasti paremmin se kaurapuuro pitää nälkää loitolla kuin kauraleipä. Ja sen kananmunan voi syödä myös kaurapuuron kylkiäisenä.
Se on varmaan yksilöllistä. Itse pärjään niillä kahdella kauraleivän palalla klo seitsemästä lounaalle klo 12 saakka aina mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Sama. Kaurapuuro nostaa mun insuliiniarvot pilviin, jolloin kaikki energia varastoituu soluihin rasvaksi, minkä vuoksi tulee nälkä hyvin pian syömisen jälkeen. Lisäksi kaura aiheuttaa kivuliasta turvotusta (kaasua) suolistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Kannattaisi varmaan syödä jotain proteiinipitoista puuron lisäksi. Itse lisään kaurapuuroon raejuustoa.
Ei joka aterialla tarvitse olla proteiinia. Piimälasi tai maito riittää hyvin.
Ja niissäkö ei ole mielestäsi proteiinia?
Oletko jotenkin lukivammainen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Ei joka aterialla tarvitse olla proteiinia. Piimälasi tai maito riittää hyvin.
Oletko jotenkin lukivammainen??
En ole. Sanoit, ettei joka aterialla tarvitse olla proteiinia. Juotko sen maidon/piimän aterian yhteydessä jotenkin aterian ulkopuolella vai? Eikö niiden siaältämä proteiini sisällykään ateriaan?