Miehen ja minun ikäero
Meillä on 11 vuotta ikäeroa. Mies vanhempi. Olen huomannut, että miehen kaverit ottaneet hyvin vastaan, mutta heidän kaikki puolisot eivät. Tämä asia vähän harmittaa välillä. Olen ihan tavallinen nainen.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Ap on miestrolli
Nykyään ei saa olettaa sukupuolta, muistakaa tämä 😂
Meidän ikäerosta ei ole tullut muuta kommenttia , kuin se , että "sä olet vielä niin nuori, että teille tulee sitten aina vaan niitä lapsia"
Ihan kun olisin joku lapsentekokone?
Kymmenen vuotta on paljon, kokonainen sukupolvi. En voisi kuvitella. Onneksi on oman ikäinen puoliso. Näin olen ajatellut nuorena naisena ja erityisesti vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta on paljon, kokonainen sukupolvi. En voisi kuvitella. Onneksi on oman ikäinen puoliso. Näin olen ajatellut nuorena naisena ja erityisesti vanhana.
Mä nimenomaan vaihdoin saman ikäisen vanhempaan mieheen. Ja kyllä, vaihdoin. Samanikäinen petti ja teki selän takana tyhmyyksiä. Niinpä minäkin näytin hänelle.
Aivan loistava kumppani. Edelleen sytyttää kymmenen vuoden jälkeen. Ja kyllä oli erilaista ihan jo seksin harrastaminen vanhemman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on sama tilanne kuin minulla. Mieheni kaverien vaimot eivät tykkää yhtään, kun minä pääsen helposti lähtemään porukoiden reissuille mukaan ja heillä puolestaan on jatkuvasti lasten hoito-ongelmia. Kauheita mustasukkaisuus draamoja tämän vuoksi.
Minä 52 ja mieheni 38 (eli miehen kaverit myös 35-38 ja vaimot 30-35).
Yleensä 50+ alkaa vaihdevuodet ja meno paussi. Luulin että porukka reisut on nuorten juttu. Meillä ukon kanssa ne ovat jääneet nuoruuteen.
Miksi miehet lähtee jos vaimot eivät pääse mukaan. Minä en missään mies porukassa viihtyisi jos ei niillä ole puolisot mukana niin en sellaisiin lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nimenomaan vaihdoin saman ikäisen vanhempaan mieheen. Ja kyllä, vaihdoin. Samanikäinen petti ja teki selän takana tyhmyyksiä. Niinpä minäkin näytin hänelle.
Aivan loistava kumppani. Edelleen sytyttää kymmenen vuoden jälkeen. Ja kyllä oli erilaista ihan jo seksin harrastaminen vanhemman kanssa.
Vanhemmat miehet pitää nuoria naisia kuin kukkaa kämmenellä
Kaverini ovat aina ottaneet hyvin vastaan yli 30 vuotta itseäni nuoremmat tsirbulat
Kettu58
Vierailija kirjoitti:
Jos olet alle 35 ja muut naiset eivät enää ole perheenperustamisiässä, niin veikkaisin, että teillä on vaan erilaiset intressit ja tavoitteet elämässä. Itselläni ei enää 43-vuotiaana ole mitään yhteistä sellaisten naisten kanssa, jotka haaveilevat lapsista ja kilpailevat miehistä. Oon enemmän kiinnostunut vanhemmista työurallaan menestyneistä ja kaikin puolin hyvinvoivista naisista, koska oma tähtäimeni on nykyään siellä. Oon jo elänyt sen elämänvaiheen, jossa miehen löytäminen oli ykkösprioriteetti ja ainoa pakkomielteinen unelma oli saada lapsia. Oon myös kokenut epäsopivat parisuhteet ja jopa avioliiton, mutta oon jatkanut matkaani ja jättänyt sen elämänvaiheen taakseni.
En usko, että naiset ovat sinulle kateellisia mistään. Tajuat sen itsekin sitten, kun olet 40+++.
Sääliksi käy niitä miehiä, jotka kaltaisesi naisen kanssa joutuvat avioliitossa elämään. Toivottavasti olet väärässä ja se ei ole ap:n miehen kaverien kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein nämä nuoret morsmaikut kuvittelevat olevansa jotenkin erityisen uniikkeja, ja jos joku ei heille lämpene, niin samantien ollaan syyttelemässä muita. Aina ei kemiat kohtaa, mikä hiton velvollisuus on alkaa kaveeraamaan ihmisen kanssa vaan siksi, että se henkilö sattuu olemaan miehen kaverin puoliso?
Olisi se kohtuullista olla puolisonsa kavereille ja näiden puolisoille olla ainakin ystävällinen. Kaikilla on kivempaa, jos yhtä ei syrjäytetä porukan ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä nainen 51 v, ja avomies 35 vuotias, ja hyvin menee
Suhteesa minäkin naisena vanhempana itseäni 12v. nuoreman miehen kanssa. Molemat olemme normaalipainoisia,. Molemmat tykäämme käydä Helsingin yössä yhdessä.Kuin kaikean muutakin mitä serustelusuhtessa tehdään.Kukan ei meitä paheksu.Emme ole lapsia tekemässä,emmekä yhteen muttamassa.Pidämme vain keskenämme hauskaa,Kun on sitä yhteistä kemiaa.
Mun mies 41v. Pitää mua hyvänä. Itse olen 27v. Seksiä on 4-5krt vk
Vierailija kirjoitti:
Aika usein nämä nuoret morsmaikut kuvittelevat olevansa jotenkin erityisen uniikkeja, ja jos joku ei heille lämpene, niin samantien ollaan syyttelemässä muita. Aina ei kemiat kohtaa, mikä hiton velvollisuus on alkaa kaveeraamaan ihmisen kanssa vaan siksi, että se henkilö sattuu olemaan miehen kaverin puoliso?
Joo, kaveripiirissämme on yksi nuorempiin morsiamiin mieltynyt. Alkuun yritettiin ottaa mukaan, mutta kun ne on toinen toistaan epävarmempia, itsekeskeisempiä ja valitettavan usein myös typerämpiä, ei enää jaksa edes yrittää. Varsinkin kun ne vaihtuu lennosta muutaman kuukauden sykleissä. Eli sori vaan, joku teistä voi olla ihan kivakin, mutta ollaan jo opittu ettei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaveripiirissämme on yksi nuorempiin morsiamiin mieltynyt. Alkuun yritettiin ottaa mukaan, mutta kun ne on toinen toistaan epävarmempia, itsekeskeisempiä ja valitettavan usein myös typerämpiä, ei enää jaksa edes yrittää. Varsinkin kun ne vaihtuu lennosta muutaman kuukauden sykleissä. Eli sori vaan, joku teistä voi olla ihan kivakin, mutta ollaan jo opittu ettei maksa vaivaa.
Meidän tapauksessa ollaan oltu 10 v yhdessä -ap
Itse olin aikoinaan 17 v vanhemman miehen kanssa, enkä huomannut tällaista. Suhde kaatui ikäeroon, mutta tuon eksän kavereiden vaimot ovat edelleen mun kavereita ja pari on ihan läheisimpiä ystäviäni. Olen tosi kiitollinen heidän ystävyydestä, koska ovat viisaita ja hienoja ihmisiä.
Saman huomannut, naisilla tosi yrmeä suhtautuminen muhun. 14 vuoden ikäero.
Kyllä tässä nyt vähän haiskahtaa että ap on mies jonka itsetuntoa hivelee kuvitella ettei naisilla ole mitään muuta tekemistä elämässä kuin kadehtia itseään nuorempia naisia.
Naisille harvoin nuoruus on elämän parasta aikaa. Siksi se ei aiheuta yleensä myöskään kateutta. Miehillä ilmeisesti toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä nyt vähän haiskahtaa että ap on mies jonka itsetuntoa hivelee kuvitella ettei naisilla ole mitään muuta tekemistä elämässä kuin kadehtia itseään nuorempia naisia.
Naisille harvoin nuoruus on elämän parasta aikaa. Siksi se ei aiheuta yleensä myöskään kateutta. Miehillä ilmeisesti toisinpäin?
No vähän naurattaa sun spekulaatiot kun oon nainen 30v hehe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vähän naurattaa sun spekulaatiot kun oon nainen 30v hehe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on sama tilanne kuin minulla. Mieheni kaverien vaimot eivät tykkää yhtään, kun minä pääsen helposti lähtemään porukoiden reissuille mukaan ja heillä puolestaan on jatkuvasti lasten hoito-ongelmia. Kauheita mustasukkaisuus draamoja tämän vuoksi.
Minä 52 ja mieheni 38 (eli miehen kaverit myös 35-38 ja vaimot 30-35).Yleensä 50+ alkaa vaihdevuodet ja meno paussi. Luulin että porukka reisut on nuorten juttu. Meillä ukon kanssa ne ovat jääneet nuoruuteen.
Miksi miehet lähtee jos vaimot eivät pääse mukaan. Minä en missään mies porukassa viihtyisi jos ei niillä ole puolisot mukana niin en sellaisiin lähtisi.
Ainoastaan wt porukoissa ravataan jatkuvasti sellaisilla reissuilla, jonne ei pääse mukaan sen enempää puolisot kuin jälkikasvukaan.
Kaverilla on nuorempi vaimo, mutta en ole kade. Mut tosiasia, että onhan hänellä aika vetävän näköinen naikkonen, hyvin säilynyt.