Miehen ja minun ikäero
Meillä on 11 vuotta ikäeroa. Mies vanhempi. Olen huomannut, että miehen kaverit ottaneet hyvin vastaan, mutta heidän kaikki puolisot eivät. Tämä asia vähän harmittaa välillä. Olen ihan tavallinen nainen.
Kommentit (106)
Mut se on heidän ongelma, jotka eivät hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kauheaa. Tuo on normi.
Ei tällä palstalla.
Ihmettelen vain miksi eivät halua tutustua. Olenko uhka
No saat ne kavereiden naiset tuntemaan itsensä vanhoiksi kurpiksi ja pelkäävät miestensä vertaavan itseään sinuun.
MInulla ja miehelläni on 15v ikäeroa. Olemme olleet yhdessä jo 10 vuotta, joten luulisi että alan pikku hiljaa olla vakikalustoa. Sama juttu täälläkin, miehen kaverit ovat ottaneet erinomaisesti vastaan, mutta heidän vaimonsa lämpiävät hyvin hitaasti. Yksi vaimoista ei suostu tapaamaan minua kuin väkisin yhteisten ystäviemme juhlissa. En enää jaksa yrittää luoda häneen kontaktia. Siinä mielessä harmillista, että tämän mieheni ystävän kanssa tulemme hyvin juttuun. Olisi kiva käydä hänen ja vaimonsa kanssa vaikka ravintolassa silloin tällöin. Koen että minulla on juuri tämän ystävän kanssa paljon enemmän yhteistä kuin mieheni muiden ystävien kanssa.
Eli minulla ei oikein ole muuta antaa kuin myötätuntoa sinulle ap. Luultavasti tilanne helpottaa aikaa myöten, mutta siihen asti koita vain jaksaa. Onneksi ne miehesi kaverit ovat suopeampia.
Minun myös syytettiin olevan mieheni rahojen perässä. Minkä rahojen kysyn vaan? Minä olen meistä parempituloisempi.
No onhan se naiselle takaisku jos joutuu olemaan noin paljon vanhemman kanssa.
Ihan normaali ikäero. Meillä on 23 vuotta ikäeroa eikä kukaan ole pahasti katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten tämä on sinun ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vähänkin vanhempi puoliso/miesystävä kohtelee yleensä puolisoaan/ naisystäväänsä kuin *kuningatarta!*
No luultavasti ne naiset vaan kokee olevansa niin eri elämäntilanteessa. Sun mieheskin on, mutta se saa sulta seksiä toisin kuin nuo naiset.
Vierailija kirjoitti:
No saat ne kavereiden naiset tuntemaan itsensä vanhoiksi kurpiksi ja pelkäävät miestensä vertaavan itseään sinuun.
Tiedän että tästä on 9 tapauksessakin kyse. Harmi, en ole kiinnostunut mieheni kaverista romanttisessa mielessä tippaakaan, vaimon ei tarvitsisi tuntea oloaan uhatuksi. Sille taas en voi mitään, että olen nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkin vanhempi puoliso/miesystävä kohtelee yleensä puolisoaan/ naisystäväänsä kuin *kuningatarta!*
Hah! Ihan tavallisena vaimona kohtelee. Hyvässä ja pahassa.
-9-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten tämä on sinun ongelma?
no se saa ympäristön vähän karsastamaan, jos on tehnyt huonoja valintoja elämässä.
Minä nainen 51 v, ja avomies 35 vuotias, ja hyvin menee
Jos olet kaunis ja miehesi on varakas, kyllä ihmiset ymmärtää. Jos näin ei ole, ei tuota oikein voikaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Minä nainen 51 v, ja avomies 35 vuotias, ja hyvin menee
Kunnes joku 30v alkaa antaa huomiota miehellesi. Jos ei nyt niin sit vaikka 9v päästä kun olet 60.
Rahan perään olet tietty.