Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ja minun ikäero

Vierailija
07.02.2023 |

Meillä on 11 vuotta ikäeroa. Mies vanhempi. Olen huomannut, että miehen kaverit ottaneet hyvin vastaan, mutta heidän kaikki puolisot eivät. Tämä asia vähän harmittaa välillä. Olen ihan tavallinen nainen.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä isoon ikäeroon om joku ms seliytävä tekijä, eikä se useimmiten ole mikään hyvä juttu.

Vierailija
22/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se naiselle takaisku jos joutuu olemaan noin paljon vanhemman kanssa.

Kerro miten tämä on sinun ongelma?

no se saa ympäristön vähän karsastamaan, jos on tehnyt huonoja valintoja elämässä.

Millä tapaa huonoja valintoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kaunis ja miehesi on varakas, kyllä ihmiset ymmärtää. Jos näin ei ole, ei tuota oikein voikaan ymmärtää.

Jännä ettei silloin asiaa voi ymmärtää kun kyse on rakkaudesta eikä rahoista. 

Vierailija
24/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun juhlitte porukalla ja menette saunaan naiset ensi ja sit miehet niin naiset kahdehtivat laihempaa olemustasi ja kiinteitä rintojasi, salaa katsovat toosaasi kun peseydyt. sitten miehet menee saunaan ja ukkosi kertoo kuinka kivaa on paukuttaa nuorempaa lyyliä takaapäin ja se nieleekin

olet otettu

Vierailija
25/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ja kaverit on 30v ja sinä 19? Ehkä mäkin miettisin, että mitä ihmettä just ja just koulusta valmistunut tekee perheellisen ja sellaiseksi haluavan porukan kanssa.

Vierailija
26/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap joku muu on taustalla kuin ikäero.

Vierailija
27/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa nyt ole mitään ihmeellistä, aika normi. Meillä on sama ikäero, minä 34 ja naiseni 23

Vierailija
28/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on miestrolli

Vierailija
29/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa nyt ole mitään ihmeellistä, aika normi. Meillä on sama ikäero, minä 34 ja naiseni 23

Toivottavasti tyttö tulee järkiinsä ja pakenee

Vierailija
30/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luultavasti ne naiset vaan kokee olevansa niin eri elämäntilanteessa. Sun mieheskin on, mutta se saa sulta seksiä toisin kuin nuo naiset.

Eiköhän pariskunta ole juuri samassa elämäntilanteessa.

Vierailija
31/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on 11v. ikäeroa. Ei ole ketään haitannut.

Vierailija
32/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alle 35 ja muut naiset eivät enää ole perheenperustamisiässä, niin veikkaisin, että teillä on vaan erilaiset intressit ja tavoitteet elämässä. Itselläni ei enää 43-vuotiaana ole mitään yhteistä sellaisten naisten kanssa, jotka haaveilevat lapsista ja kilpailevat miehistä. Oon enemmän kiinnostunut vanhemmista työurallaan menestyneistä ja kaikin puolin hyvinvoivista naisista, koska oma tähtäimeni on nykyään siellä. Oon jo elänyt sen elämänvaiheen, jossa miehen löytäminen oli ykkösprioriteetti ja ainoa pakkomielteinen unelma oli saada lapsia. Oon myös kokenut epäsopivat parisuhteet ja jopa avioliiton, mutta oon jatkanut matkaani ja jättänyt sen elämänvaiheen taakseni.

En usko, että naiset ovat sinulle kateellisia mistään. Tajuat sen itsekin sitten, kun olet 40+++.

Vierailija
33/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni, kaikki hyvin meillä. -ap

Vierailija
34/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normi juttu ettei akat tule toimeen toistensa kanssa, ei sillä ikä erolla ole mitään vaikutusta tähän paitsi ehkä tekosyy.

35/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 20 vuotta ikäeroa🥰

Oho !

Minulle  3 v vanhempi on maximi ero, nuorempi voisi olla 5 v

Vierailija
36/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on sama tilanne kuin minulla. Mieheni kaverien vaimot eivät tykkää yhtään, kun minä pääsen helposti lähtemään porukoiden reissuille mukaan ja heillä puolestaan on jatkuvasti lasten hoito-ongelmia. Kauheita mustasukkaisuus draamoja tämän vuoksi.

Minä 52 ja mieheni 38 (eli miehen kaverit myös 35-38 ja vaimot 30-35).

Vierailija
37/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök

Vierailija
38/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäpäs asiasta naiset nyt ei olisi kateellisia, pahansuopia ja selän takana juoruilevia, sen minkä juonitteluiltaan ja toisten naisten miesten jahtaamiselta ennättävät.

Vierailija
39/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein nämä nuoret morsmaikut kuvittelevat olevansa jotenkin erityisen uniikkeja, ja jos joku ei heille lämpene, niin samantien ollaan syyttelemässä muita. Aina ei kemiat kohtaa, mikä hiton velvollisuus on alkaa kaveeraamaan ihmisen kanssa vaan siksi, että se henkilö sattuu olemaan miehen kaverin puoliso?

Vierailija
40/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä ällöttää se, että 12 vuotta vanhemman miehet kaverit on mitä on... Kuvittelevat vähän liikoja , lähinnä miettivät millaista meillä on makkarissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan