Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ja minun ikäero

Vierailija
07.02.2023 |

Meillä on 11 vuotta ikäeroa. Mies vanhempi. Olen huomannut, että miehen kaverit ottaneet hyvin vastaan, mutta heidän kaikki puolisot eivät. Tämä asia vähän harmittaa välillä. Olen ihan tavallinen nainen.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä nyt vähän haiskahtaa että ap on mies jonka itsetuntoa hivelee kuvitella ettei naisilla ole mitään muuta tekemistä elämässä kuin kadehtia itseään nuorempia naisia.

Naisille harvoin nuoruus on elämän parasta aikaa. Siksi se ei aiheuta yleensä myöskään kateutta. Miehillä ilmeisesti toisinpäin?

No vähän naurattaa sun spekulaatiot kun oon nainen 30v hehe

Ok, no 10 vuoden päästä huomaat ettet vaihtaisi mistään hinnasta elämääsi nykyiseen :) Tsemppiä!

Vierailija
62/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se naiselle takaisku jos joutuu olemaan noin paljon vanhemman kanssa.

Kerro miten tämä on sinun ongelma?

siten että yhteiskunta joutuu maksamaan sinulle miehesi leskeneläkettä vielä parikymmentä vuotta miehen kuoleman jälkeen. tulee kalliiksi yhteiskunnalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä nyt vähän haiskahtaa että ap on mies jonka itsetuntoa hivelee kuvitella ettei naisilla ole mitään muuta tekemistä elämässä kuin kadehtia itseään nuorempia naisia.

Naisille harvoin nuoruus on elämän parasta aikaa. Siksi se ei aiheuta yleensä myöskään kateutta. Miehillä ilmeisesti toisinpäin?

Oletkohan mieheni kaverin naisystävä, joka veti herneet nenään kun en samantien halunnut olla sen kanssa ylintä ystävää. Sori, mutta itseäni ei yhtään nappaa liian tungettelevat ihmiset.

Vierailija
64/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät sinua uhkana, koska heidänkin miehet voisivat vaihtaa nuorempaan naiseen.

Vierailija
65/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta on paljon, kokonainen sukupolvi. En voisi kuvitella. Onneksi on oman ikäinen puoliso. Näin olen ajatellut nuorena naisena ja erityisesti vanhana.

Mä nimenomaan vaihdoin saman ikäisen vanhempaan mieheen. Ja kyllä, vaihdoin. Samanikäinen petti ja teki selän takana tyhmyyksiä. Niinpä minäkin näytin hänelle.

Aivan loistava kumppani. Edelleen sytyttää kymmenen vuoden jälkeen. Ja kyllä oli erilaista ihan jo seksin harrastaminen vanhemman kanssa.

Vanhemmat miehet pitää nuoria naisia kuin kukkaa kämmenellä

Tuo ei useinkaan pidä paikkaansa. Ennen pitkään sillä nuorella naisella on vaan riesana kärttyinen ja vaivainen ukko josta ei ole mihinkään.

Vierailija
66/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se naiselle takaisku jos joutuu olemaan noin paljon vanhemman kanssa.

Vähänkin vanhempi puoliso/miesystävä kohtelee yleensä puolisoaan/ naisystäväänsä kuin *kuningatarta!*

Kunnes se nuori puoliso päätyy piiaksi, vai onko ok että vanhus laitetaan laitokseen jotta kuningatar saa jatkaa rauhassa elämäänsä..

Vierailija
67/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehesi kavereilla on huonotapaisia vaimoja, tai kuvittelet puolet.

Meillä sama ikäero, enkä ollut paljoa yli 20, kun juttu aikoinaan alkoi. Miehen kavereihin ja heidän puolisoihinsa osaan vielä isompi ikäero, mutta he käyttäytyivät ihan asiallisesti, joskin hieman etäisesti alusta asti. Kautta rantain kuulin ensimmäisinä vuosina, että kovasti asiaa ihmeteltiin. Mihinkään "uhkaan" se nyt ei varmasti liittynyt yhtään millään tavalla, moisen ajatuksen saava kuvittelee itsestään liikoja. Enemmänkin siihen, ettei kukaan uskonut jutun kestävän eikä siksi ollut kiinnostusta niin hirveästi tutustuakaan.

Mutta kyllähän se kesti, ja nykyään olenkin varsin hyvissä ja jopa läheisissä väleissä miehen ystävien ja heidän puolisoidensa kanssa, olen jopa kummi jokusen heistä lapsille.

Toki se ikä voi silläkin tavalla vaikuttaa halukkuuteen tutustua, jos henkilö nuoruuttaan on ihan hirvittävän itsekäs pikkupissis jonka juttuja valtaosa keski-iän kynnyksellä olevista ei sitten jaksa enää vapaa-ajallaan kuunnella. Itsensä kuvitteleminen jonkinlaiseksi uhkaksi miehen kaveripariskunnille voisi viitata tähän suuntaan.

Vierailija
68/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta on paljon, kokonainen sukupolvi. En voisi kuvitella. Onneksi on oman ikäinen puoliso. Näin olen ajatellut nuorena naisena ja erityisesti vanhana.

Mä nimenomaan vaihdoin saman ikäisen vanhempaan mieheen. Ja kyllä, vaihdoin. Samanikäinen petti ja teki selän takana tyhmyyksiä. Niinpä minäkin näytin hänelle.

Aivan loistava kumppani. Edelleen sytyttää kymmenen vuoden jälkeen. Ja kyllä oli erilaista ihan jo seksin harrastaminen vanhemman kanssa.

Vanhemmat miehet pitää nuoria naisia kuin kukkaa kämmenellä

Tämä ei kyllä valitettavasti pidä lainkaan paikkaansa. Yleensä nuorempaan vaihtavat ne, joilla on jo ennestään nuorempi puoliso. Moni tällainen henkilö myös pettää puolisoaan surutta. Selitykseksi tälle on tarjottu sitä, että usein nuorempaa kumppania tietoisesti etsivillä ihmisillä on kumppaniin lähinnä välinearvo. Kumppania arvostetaan nuoruuden ja ulkonäön takia, ei rakastuta ihmiseen. On helppo pettää ja vaihtaa kun tulee joku vielä nuorempi ja kauniimpi vastaan.

Vierailija
69/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni ihmiset hyvin harvoin saavuttavat edes sukukypsyyden 10-vuotiaaksi mennessä, saati lisääntyvät! Kymmenen vuotta ei siis mitenkään voi olla kokonainen sukupolvi, lisää siihen toinen samanlainen päälle niin aletaan olemaan lähempänä totuutta, joskin Suomessa se on tällä hetkellä about 30 vuotta.

Vierailija
70/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18 vuotta. Mies nuorempi. Yhdessä 5 vuotta.

Vierailija
71/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Mun mies on 59 ja mä oon 26. Hänen siskot ei todellakaan hyväksy tai ymmärrä. Ja ei, mies ei ole rikas vaan ihan normaali päivätöissä käyvä. Aivan ihana ihminen. Olen todella halveksuttu kolmen hänen siskon toimesta ikäni takia , vaikkei olla nähty heidän kanssaan kuin kolme kertaa ja aina olen ollut ystävällinen.

Vierailija
72/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä on sama tilanne kuin minulla. Mieheni kaverien vaimot eivät tykkää yhtään, kun minä pääsen helposti lähtemään porukoiden reissuille mukaan ja heillä puolestaan on jatkuvasti lasten hoito-ongelmia. Kauheita mustasukkaisuus draamoja tämän vuoksi.

Minä 52 ja mieheni 38 (eli miehen kaverit myös 35-38 ja vaimot 30-35).

Yleensä 50+ alkaa vaihdevuodet ja meno paussi. Luulin että porukka reisut on nuorten juttu. Meillä ukon kanssa ne ovat jääneet nuoruuteen. 

Miksi miehet lähtee jos vaimot eivät pääse mukaan. Minä en missään mies porukassa viihtyisi jos ei niillä ole puolisot mukana niin en sellaisiin lähtisi. 

Ainoastaan wt porukoissa ravataan jatkuvasti sellaisilla reissuilla, jonne ei pääse mukaan sen enempää puolisot kuin jälkikasvukaan.

Mun yksi tuttu mies on rikas ja perheellinen. Reissaa jatkuvasti kaveriporukan kanssa ties missä. Vaimo hoitaa lapset kotona. En katselisi päivääkään tuollaista touhua.

Vierailija
73/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, no 10 vuoden päästä huomaat ettet vaihtaisi mistään hinnasta elämääsi nykyiseen :) Tsemppiä!

Niin mitä tuolla tarkoitat? Et tunne minua ja miestäni. Meidän tarina on ainutlaatuinen

Vierailija
74/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä tuolla tarkoitat? Et tunne minua ja miestäni. Meidän tarina on ainutlaatuinen

En tarkoita tilannettanne, vaan sitä että nelikymppisenä suurella todennäköisyydellä huomaat, ettet todellakaan kadehdi nuoria naisia. 

Vierailija
75/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä. Mun mies on 59 ja mä oon 26. Hänen siskot ei todellakaan hyväksy tai ymmärrä. Ja ei, mies ei ole rikas vaan ihan normaali päivätöissä käyvä. Aivan ihana ihminen. Olen todella halveksuttu kolmen hänen siskon toimesta ikäni takia , vaikkei olla nähty heidän kanssaan kuin kolme kertaa ja aina olen ollut ystävällinen.

Ne siskot häpeävät ehkä veljeään. Ei ole normaalia tuollainen.

Vierailija
76/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä on sama tilanne kuin minulla. Mieheni kaverien vaimot eivät tykkää yhtään, kun minä pääsen helposti lähtemään porukoiden reissuille mukaan ja heillä puolestaan on jatkuvasti lasten hoito-ongelmia. Kauheita mustasukkaisuus draamoja tämän vuoksi.

Minä 52 ja mieheni 38 (eli miehen kaverit myös 35-38 ja vaimot 30-35).

Yleensä 50+ alkaa vaihdevuodet ja meno paussi. Luulin että porukka reisut on nuorten juttu. Meillä ukon kanssa ne ovat jääneet nuoruuteen. 

Miksi miehet lähtee jos vaimot eivät pääse mukaan. Minä en missään mies porukassa viihtyisi jos ei niillä ole puolisot mukana niin en sellaisiin lähtisi. 

Vaihdevuodet ja menopaussi ovat sama asia.

Mä olen 50+ ja reissaan pari kertaa vuodessa kavereiden kanssa. Mielestäni siinä ei ole mitään outoa.

Vierailija
77/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ap huoli miehesi ravinnosta, niin puhti säilyy. Jo muinaiset roomalaiset tiesivät, mikä pitää miehen kunnossa:

Pulmentum iecoris;

1. 2.5 dl ulcus lac totum.

2. Paucos porri porri, 1/2 dl pisorum congelatos et paucos nucleos nucum adde.

3. Ulcus et butyri vel margarine P. 20-30 adde.

4. Verre 150 P. * farciminis hepatis in mixto.

5. Ulcus et tempus sectivum, mentam, origanum, cuminum et muscata. Sal saporem addere.

6. Coquite et sapor decidito 15-20 min.

Pulmentum ad edendum paratus est. Facilis, amet, commodi!

Vierailija
78/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kauheaa. Tuo on normi.

Ei tällä palstalla.

Ei tässä maassa.

Vierailija
79/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, jorma.

Vierailija
80/106 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä ap huoli miehesi ravinnosta, niin puhti säilyy. Jo muinaiset roomalaiset tiesivät, mikä pitää miehen kunnossa:

Pulmentum iecoris;

1. 2.5 dl ulcus lac totum.

2. Paucos porri porri, 1/2 dl pisorum congelatos et paucos nucleos nucum adde.

3. Ulcus et butyri vel margarine P. 20-30 adde.

4. Verre 150 P. * farciminis hepatis in mixto.

5. Ulcus et tempus sectivum, mentam, origanum, cuminum et muscata. Sal saporem addere.

6. Coquite et sapor decidito 15-20 min.

Pulmentum ad edendum paratus est. Facilis, amet, commodi!

Pulmentum iecoris on tosiaan ratkaisu. Kun sitä nauttii säännöllisesti, ikä on vain numero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä