Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjetön vetovoima

Villieläin
07.02.2023 |

Nyt tarvitaan viisaita neuvoja: miten tukahduttaa aivan mieletön salamarakastuminen? Tapasin menneellä viikolla miehen, jonka tiesin aiemmista työkuvioistani, mutta en ollut tavannut häntä aiemmin. Jo ensimmäisen lauseen aikana mies vei jalat altani ja toisen tapaamisen jälkeen hänestä on tullut minulle lähes pakkomielle. Hän on jo verraten kypsässä iässä, mutta kaunein ja sympaattisin tapaamani henkilö. En ole ollut missään mielessä altis rakastumaan, mutta vetovoima on niin voimakas, että en pysty sitä hallitsemaan. Mitä heckiä tässä tapahtuu?! Hyppäisin vaikka kaivoon miehen käskiessä

Tämä ei ole minulle lainkaan tyypillistä - eikä itse asiassa sallittavaa syitä tähän sen paremmin erittelemättä.

Auttakaa tästä ulos hyvillä neuvoilla!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta panna sen kanssa niin tiedät jatkuuko kipinä

Vierailija
2/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuri auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos ukko varattu vai miksei ole sallittua? lähtökohtaisesti kannattaa pysyä erossa ukkomiehistä.kokemusta on.

Vierailija
4/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty tukahduttamaan. Aikaa myöten heikkenee tai sitten ei. Ikävä tilanne. Tai sitten erinomainen, mikäli olette molemmat vapaita. Pettää ei saa. Ei vaikka kuinka tekisi mieli. Siinä sattuu aina.

Vierailija
5/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tukahduttaa?

Vierailija
6/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hoitaa yleensä😀

Vierailija
7/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko hän varattu tai kenties kallellaan miehiin, God knows. T.ap

Vierailija
8/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vastaava tilanne, jatkunut nyt puolentoista vuoden ajan. Mitä enemmän häntä tapaan, sitä enemmän haluan. Välillä luulin jo päässeeni yli, mutta sitten tapasimme taas ja kaikki lähti uudestaan liikkeelle.

Vierailija
9/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty tukahduttamaan. Aikaa myöten heikkenee tai sitten ei. Ikävä tilanne. Tai sitten erinomainen, mikäli olette molemmat vapaita. Pettää ei saa. Ei vaikka kuinka tekisi mieli. Siinä sattuu aina.

Kiitos. Mistä sen voi edes tietää onko hän kiinnostunut? Sinänsä itselläni on ollut aina ihan hyvä flaksi, mutta nyt olen niin lukossa, etten pysty arvioimaan mitään. Aiemmin en ole edes miettinyt onko joku ollut kiinnostunut. Se on ilmennyt vaikka treffipyynnöllä tmv.ja suhteet ovat edenneet omalla painollaan.

Tässä on nyt ihan eri tilanne, kun tällainen tunnemyrsky sattuu omalle kohdalle

Vierailija
11/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on nyt joku traumasysteemi, että mies osuu johonkin kipupisteeseesi, ei tervettä. Kannattaa unohtaa koko tunne ja mies. 

Vierailija
12/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voi olla kaunein?

Vierailija
13/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa siltä että olet törmännyt narsistiin. Siinä se seuraava 5-10v meneekin että pääset hänestä eroon ja pystyt säilyttää edes vähän mielenterveytttäsi.

Vierailija
14/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Djjddk kirjoitti:

Kuulostaapa siltä että olet törmännyt narsistiin. Siinä se seuraava 5-10v meneekin että pääset hänestä eroon ja pystyt säilyttää edes vähän mielenterveytttäsi.

Kerro lisää: kuinka niin?

Vierailija
15/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat maan pinnalle. Kukaan ei ole täydellinen, paitsi harhakuvissa.

Vierailija
16/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisestä tulee sinulle toisessa lauseessa pakkomielle, niin epäilen vahvasti mielenterveyttäsi.

Vierailija
17/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi olla kaunein?

Siinäpä sehän on nimenomaan minun silmissäni kaunis. Ihmettelen itsekin miksi ajattelen näin.

Vierailija
18/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mulla järjetön ostovoima.

Vierailija
19/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisestä tulee sinulle toisessa lauseessa pakkomielle, niin epäilen vahvasti mielenterveyttäsi.

Epäilen itsekin- sellainen on tämä tunne.

Vierailija
20/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Djjddk kirjoitti:

Kerro lisää: kuinka niin?

Olen kuullut urani aikana kymmeniä tarinoita narsistin uhreilta olen myös lukenut vähintäänkin saman verran tarinoita...

Aina ne alkavat sanoilla.. Tunsin ennekokematonta vetovoimaa.. Mies oli parhain, kaunein, täydellisin..

Seuraava vaihe on yhteenmuutto ja todellisuuden paljastuminen..