Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjetön vetovoima

Villieläin
07.02.2023 |

Nyt tarvitaan viisaita neuvoja: miten tukahduttaa aivan mieletön salamarakastuminen? Tapasin menneellä viikolla miehen, jonka tiesin aiemmista työkuvioistani, mutta en ollut tavannut häntä aiemmin. Jo ensimmäisen lauseen aikana mies vei jalat altani ja toisen tapaamisen jälkeen hänestä on tullut minulle lähes pakkomielle. Hän on jo verraten kypsässä iässä, mutta kaunein ja sympaattisin tapaamani henkilö. En ole ollut missään mielessä altis rakastumaan, mutta vetovoima on niin voimakas, että en pysty sitä hallitsemaan. Mitä heckiä tässä tapahtuu?! Hyppäisin vaikka kaivoon miehen käskiessä

Tämä ei ole minulle lainkaan tyypillistä - eikä itse asiassa sallittavaa syitä tähän sen paremmin erittelemättä.

Auttakaa tästä ulos hyvillä neuvoilla!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla tasolla fiilis on molemminpuolinen ellet sitten ole sarjarakastuja, joka kuolaa milloin kenenkin perään. Itselle on elämän aikana (yli 50-vuotta) käynyt noin 2 kertaa ja aina mahdollisimman huonolla hetkellä. Toisella kertaa päädyttiin sänkyyn ja toisella kertaa pidin itteni väkipakolla ruodussa.

Vierailija
42/43 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus fyysinen kemia ja sähkö on niin valtavan voimakas, että se sokaisee ja vie kaiken järjen fiksultakin ihmiseltä. Joudut sen kanssa tsemppaamaan, jos tilanne on moraalisesti haastava. Jos taas olette molemmat vapaita, anna mennä. Tiedän tunteen, villit hevosetkaan eivät itseäni olisi aikoinaan samanlaisessa tilanteessa pysäyttäneet, onneksi olin sinkku silloin. Paloi isolla liekillä, mutta onneksi ei kestänyt kauaa, koska vetovoima oli enimmäkseen vain fyysistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt niin, että olen päästänyt tällaisen ihmisen niin sanotusti menemään. Ihan järjellä päättänyt että antaa olla. Jostain syystä hän kuitenkin tulee elämääni aina uudelleen ja uudelleen. Vuosia välissä ja sitten taas. Omituista.

Jaaha. Mitä muka tässä yritetään sanoa. Ihan on kuvittelua. Ja ei mitään kohtaloa, koska se on kulunut syy.