Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjetön vetovoima

Villieläin
07.02.2023 |

Nyt tarvitaan viisaita neuvoja: miten tukahduttaa aivan mieletön salamarakastuminen? Tapasin menneellä viikolla miehen, jonka tiesin aiemmista työkuvioistani, mutta en ollut tavannut häntä aiemmin. Jo ensimmäisen lauseen aikana mies vei jalat altani ja toisen tapaamisen jälkeen hänestä on tullut minulle lähes pakkomielle. Hän on jo verraten kypsässä iässä, mutta kaunein ja sympaattisin tapaamani henkilö. En ole ollut missään mielessä altis rakastumaan, mutta vetovoima on niin voimakas, että en pysty sitä hallitsemaan. Mitä heckiä tässä tapahtuu?! Hyppäisin vaikka kaivoon miehen käskiessä

Tämä ei ole minulle lainkaan tyypillistä - eikä itse asiassa sallittavaa syitä tähän sen paremmin erittelemättä.

Auttakaa tästä ulos hyvillä neuvoilla!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin, että olen päästänyt tällaisen ihmisen niin sanotusti menemään. Ihan järjellä päättänyt että antaa olla. Jostain syystä hän kuitenkin tulee elämääni aina uudelleen ja uudelleen. Vuosia välissä ja sitten taas. Omituista.

Vierailija
22/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kiinni kuin sika limppuun mikäli olette vapaita. Tuollaista ei tapahdu monesti elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fkkfdnd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Djjddk kirjoitti:

Kuulostaapa siltä että olet törmännyt narsistiin. Siinä se seuraava 5-10v meneekin että pääset hänestä eroon ja pystyt säilyttää edes vähän mielenterveytttäsi.

Kerro lisää: kuinka niin?

Olen kuullut urani aikana kymmeniä tarinoita narsistin uhreilta olen myös lukenut vähintäänkin saman verran tarinoita...

Aina ne alkavat sanoilla.. Tunsin ennekokematonta vetovoimaa.. Mies oli parhain, kaunein, täydellisin..

Seuraava vaihe on yhteenmuutto ja todellisuuden paljastuminen..

Kiitos tästä.

Vierailija
24/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt niin, että olen päästänyt tällaisen ihmisen niin sanotusti menemään. Ihan järjellä päättänyt että antaa olla. Jostain syystä hän kuitenkin tulee elämääni aina uudelleen ja uudelleen. Vuosia välissä ja sitten taas. Omituista.

Tyypillinen narsisti, ei päästä uhriaan irti.

Vierailija
25/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen narsisti, ei päästä uhriaan irti.

Hän ei ole pitänyt kiinni, vaan on tullut vastaan liittyen työhön ym. Emme ole koskaan olleet parisuhteessa, ei siis nopeaa yhteenmuutoa, kihloja, lapsia ym. Mistään tällaisista ei ole koskaan edes puhuttu.

Vierailija
26/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä pyöreäksi, elämät paskaksi, alapää ohjaa onneen. Kakarat kärsikööt.

Vierailija
27/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikä pyöreäksi, elämät paskaksi, alapää ohjaa onneen. Kakarat kärsikööt.

Rakkaus tuntuu ensiksi yläpäässä.

Vierailija
28/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin helppoa kun sanoo itsellensä että pärjään ilman tuota 

Vierailija
29/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastasitkin jo itse kun sanoit että välimatka sai viilentymään jo , eli otat välimatkaa ja välttelet.

Vierailija
30/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene ohi jos joudutte olemaan tekemisissä.

Vierailija
32/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on elämässä mies, jota kohtaan on järjetön vetovoima. Hän osaa sanoa aina juuri oikeet asiat ja on kanssa mua hieman vanhempi. Mutta hän tuntuu liian hyvältä ja en usko sellaseen, joten annan tämän asian olla, teen ihan tietosen päätöksen asiasta.

Vierailija
34/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varopas ettei kyseessä vaan ole narsisti. Kannattaa ottaa hiljalleen ihmisestä selvää ennenkuin menee suin päin rakastumaan kehenkään.

Vierailija
35/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varma NARSISSI, se käyttää vain sinua hyväksi kuten nyt pyörittää jo sormen ympäri, kaikki miehet on narsisteja.

Koita päästä eroon siitä siasta, joudut kuitenkin kymmenien vuosien hankaluuksiin, se on jo ruvennut hyväksikäyttää sinua.

Vierailija
36/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta päästä sänkyyn sen kaa

Vierailija
37/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös suhde narsistiin alkoi noin ja miljoona muutakin naista koki palavaa vetovoimaa häntä kohtaan. Nyt juokse. Se tunne on joku ona traumasi, mussä koet että viinein saisit rakkautta joltain siihen täysin kyvyttömältä. Jatkossa todellakin juoksen, jos koen vielä samaa johonkin.

Vierailija
38/43 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidastele vähän. Tarkkaile tilannetta. Usein liian hyvä todeksi ei ole totta. Mutta voi myös olla. Siksikin malttia... vaikka olisittekin vapaita molemmat...

Vierailija
39/43 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varovainen ja antaisin ajan kulua.edellä on hyviä neuvoja.

Vierailija
40/43 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne on samaan aikaan kamala ja ihana. Kaikki eivät koe sitä koskaan, joten vaikka se onkin järjetöntä ja tekee hulluksi, niin olen iloinen, että olen kokenut sen. Ongelma on minulla se, että henkilö on täysin väärä. En missään nimessä järjellä ajatellen voisi olla enää hänen kanssaan parisuhteessa. Olin ja se oli katastrofi. Meni vuosikymmen ja luulin hänen olevan täysin mitätön minulle. Henkilö, jota kohtaan tunsin vuosia sitten himoa, sitten rakkautta, sitten vihaa. Lopulta luulin, että tunteeni ovat välinpitämättömät tai ainakin neutraalit. Tapasin hänet vuosia vuosia myöhemmin ja sama himo väreili taas ilmassa. Ärsyttää niin paljon, että näin kävi. Ja tunne on molemminpuolinen ja yritetään se sivuuttaa. Ei ole kovin hyvin onnistunut vielä. Ainoa mikä auttaisi olisi täysi kohtaamattomuus. Siitä on juteltu eikä se silti onnistu. Helvetti.