Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tykästynyt kaverini vaimoon, eikä mene ohi

Vierailija
07.02.2023 |

Ongelma otsikossa - täytyy kai jättää kaikki kanssakäyminen heidän kanssaan pois kuvioista. Vai onko muuta neuvoa?
M

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän itse samankaltaista limerenssiä kuin ap, omani on kestänyt enemmän ja vähemmän voimakkaana kohta kolme vuotta. Tunnen oman limerenssin kohteeni todella hyvin, ja saatettaisiin yhdessä olla OMIEN kuvitelmieni perusteella aika jees pari. Molemminpuolinen ihastus puhuttiin aikanaan auki, ja asiat jätettiin silloin yhteisellä päätöksellä sikseen, mitään ei tapahtunut. Itse olen ollut vapaa jo yli vuoden, ja hän on edelleen pitkässä liitossa. Aion pysyä hiljaa ja salata edelleen kaiken tuntemani, sillä tämä on sellainen "love that never was". Varsinkin kun hän on naimisissa. 

En pyri tarkoituksella näistä tunteista ja haaveista eroon, sillä tämä on itselleni turvallista. Kaksi pitkää parisuhdettani (20 v. & 6 v.) olivat sen verran julmia, että Sagrada Familia ehtii valmistua ennen kuin luotan taas ihmisiin. Tämä ihastus / rakkaus satuttaa vain silloin, kun olen juonut yhden lasillisen liikaa, ja suru kaiken saavuttamattomuudesta lyö yli. Tunne on myös sen verran vahva, ettei ole kaipuuta sukeltaa deittailumaailmaan. Eli omalla kohdallani tämä limerinssi on keino paeta ja pysyä turvassa. 

N47

Silloinhan limerenssi on ihan myönteinen asia, vai mitä? Onko tämä työkaveri vai mistä tunnet miehen?

Vierailija
102/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässäkin ketjussa tulee ilmi, miesten ongelma on se, että he yliarvioivat oman viehätysvoimansa ja yliarvioivat naisten kiinnostuksen, ja mitä kauniimpi nainen sitä enemmän miesten mittari falskaa.

AP:lle sanoisin, että jos kuvittelet kaverin vaimon vastaavaan omiin tunteisiisi, niin mieti vielä toisen kerran asiaa tältä kantilta. Suurella todennäköisyydellä tulkitset tilanteen miehiseen tyyliin väärin omaksi eduksesi, eikä rouva todellisuudessa ole sinusta pätkääkään kiinnostunut.

Nyt et tiedä mitä puhut. Kuten on täälläkin huomattu naiset arvotavat miehiä, jotka naisesta välittämättä tekevät aloitteen. Aina ei onnistu. Enemmän te naiset halveksitte miehiä, jotka jättävät naiset rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän itse samankaltaista limerenssiä kuin ap, omani on kestänyt enemmän ja vähemmän voimakkaana kohta kolme vuotta. Tunnen oman limerenssin kohteeni todella hyvin, ja saatettaisiin yhdessä olla OMIEN kuvitelmieni perusteella aika jees pari. Molemminpuolinen ihastus puhuttiin aikanaan auki, ja asiat jätettiin silloin yhteisellä päätöksellä sikseen, mitään ei tapahtunut. Itse olen ollut vapaa jo yli vuoden, ja hän on edelleen pitkässä liitossa. Aion pysyä hiljaa ja salata edelleen kaiken tuntemani, sillä tämä on sellainen "love that never was". Varsinkin kun hän on naimisissa. 

En pyri tarkoituksella näistä tunteista ja haaveista eroon, sillä tämä on itselleni turvallista. Kaksi pitkää parisuhdettani (20 v. & 6 v.) olivat sen verran julmia, että Sagrada Familia ehtii valmistua ennen kuin luotan taas ihmisiin. Tämä ihastus / rakkaus satuttaa vain silloin, kun olen juonut yhden lasillisen liikaa, ja suru kaiken saavuttamattomuudesta lyö yli. Tunne on myös sen verran vahva, ettei ole kaipuuta sukeltaa deittailumaailmaan. Eli omalla kohdallani tämä limerinssi on keino paeta ja pysyä turvassa. 

N47

Millä perusteella tunnet hänet todella hyvin? Jos olette tunteneet kauan, niin miksi olet ollut häneen ihastunut vasta kolme vuotta? 

Itsekin miettinyt, että kyllä ihmisen tuntee todella hyvin, jos on tuntenut hänet vaikka 30 vuotta, mutta silti en tiedä millainen hän olisi parisuhteessa eli ei tiedä millaista seksi olisi, vaikka tietäisi ruokailutottumuksista, siisteyskäsityksistä ja kaikesta muustakin lähes kaiken. Seksi kuitenkin on ratkaiseva asia suhteessa.

Vierailija
104/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suhtaudun tähän pääosin positiivisen kautta. Mies on tuttu lähipiiristä, en halua sen tarkemmin avata hänestä.

N47

Vierailija
105/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tuossa näe muuta vaihtoehtoa kuin ottaa etäisyyttä ihan vaimoon ja tavata kaveria ihan kahden kesken. Näet vaimon nyt aika ruusunpunaisten lasien läpi ja fakta kuitenkin on se että se vaimo on aika paljon muutakin sellaista mitä sinä et koskaan suhteen ulkopuolisena näe. Ulkopuolisille kuitenkin pyritään aina näyttämään ne parhaat puolet joten se oma kuvasi vaimosta ei ole millään muotoa realistinen.

Voi olla että teistä tulisi hyvä pari tai olisi tulematta. Mutta haluatko todella riskeerata ystävyyssuhteesi sen takia? 

Vierailija
106/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tästä naisesta tekee niin mieleenpainuvan sulle, ap?

Jaa, en osaa tarkalleen sanoa. Vuosien aikana tämä on rakentunut tämmöiseksi.

Vierailija
107/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, suhtaudun tähän pääosin positiivisen kautta. Mies on tuttu lähipiiristä, en halua sen tarkemmin avata hänestä.

N47

Mutta miksi vasta kolme vuotta sitten ihastuit, erositko silloin?

Vierailija
108/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tuossa näe muuta vaihtoehtoa kuin ottaa etäisyyttä ihan vaimoon ja tavata kaveria ihan kahden kesken. Näet vaimon nyt aika ruusunpunaisten lasien läpi ja fakta kuitenkin on se että se vaimo on aika paljon muutakin sellaista mitä sinä et koskaan suhteen ulkopuolisena näe. Ulkopuolisille kuitenkin pyritään aina näyttämään ne parhaat puolet joten se oma kuvasi vaimosta ei ole millään muotoa realistinen.

Voi olla että teistä tulisi hyvä pari tai olisi tulematta. Mutta haluatko todella riskeerata ystävyyssuhteesi sen takia? 

En minä ole häntä tai parisuhdetta hänen kanssaan tavoittelemassa. Haluaisin vaan saada tämän limerenssin (vastaoppimani sana) pois päästäni.

Ap

Vierailija
109/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säynätsalo kirjoitti:

Minä olen kajonnut kaverin vaimoon, muutaman kerran.

Kaverin vaimo kajosi minuun. Olin heillä nukkumassa, ja heräsin kun hän oli päälläni täydessä touhussa.

Ei siitä hyvää seurannut.

Siis tuohon on ilmeinen r*iskaus. Toivottavasti teit rikosilmoituksen.

Vierailija
110/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säynätsalo kirjoitti:

Kaverin vaimo kajosi minuun. Olin heillä nukkumassa, ja heräsin kun hän oli päälläni täydessä touhussa.

Mitenköhän monta naista Suomessa on tuommoisesta tuomittu??

-sama

Vierailija
111/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Kiinnostuin ja ihastuin kolme vuotta sitten, samoin hän. Pysyttiin silti molemmat uskollisina tahoillamme, eikä viety juttua eteenpäin. Erosin vähän reilu vuosi sitten. Jos tästä limerenssilimbosta tulisi jonkun ihmeen kautta totta, niin olisihan se suloinen ajatus (vai illuusio?), ettei kumpikaan meistä ole pettänyt puolisoaan.  Ja en siis tiedä hänen tämänhetkisistä ajatuksistaan omasta parisuhteestaan tai meidän haudatusta ihastuksesta, enkä aio kysyä. Parisuhteellisiin ei ole mun maailmassani kaatolupia.

Ymmärrän ap:tä täysin. Tässä riutuu, kärsii, haaveilee ja toivoo, eikä millään haluaisi päästää irti. Ei auta rationaalisuus eikä elämän täyttäminen kaikella mahdollisella tekemisellä. Onneksi osaan kuitenkin nauraa tälle ja itselleni. Sillä lailla lempeästi.

N47

Vierailija
112/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säynätsalo kirjoitti:

-sama

Varmaan nolla, kun ei miehet tee niitä ilmoituksia.

Vierailija
113/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Kiinnostuin ja ihastuin kolme vuotta sitten, samoin hän. Pysyttiin silti molemmat uskollisina tahoillamme, eikä viety juttua eteenpäin. Erosin vähän reilu vuosi sitten. Jos tästä limerenssilimbosta tulisi jonkun ihmeen kautta totta, niin olisihan se suloinen ajatus (vai illuusio?), ettei kumpikaan meistä ole pettänyt puolisoaan.  Ja en siis tiedä hänen tämänhetkisistä ajatuksistaan omasta parisuhteestaan tai meidän haudatusta ihastuksesta, enkä aio kysyä. Parisuhteellisiin ei ole mun maailmassani kaatolupia.

Ymmärrän ap:tä täysin. Tässä riutuu, kärsii, haaveilee ja toivoo, eikä millään haluaisi päästää irti. Ei auta rationaalisuus eikä elämän täyttäminen kaikella mahdollisella tekemisellä. Onneksi osaan kuitenkin nauraa tälle ja itselleni. Sillä lailla lempeästi.

N47

Täytyy sanoa, etten itse pystyisi moiseen jalomielisyyteen. Ehkä sitten, jos vaimo olisi hyvä ystävä tai sukulainen, mutta muuten ei. Vaan kokeilisin miten käy, koska ei niitä hyviä miehiä noin vain löydä. 

Oma suhde alkoi aikoinaan silloin, kun mies oli vielä toisen kanssa. Hyvin nuoria oltiin kaikki, mutta onneksi ei itsellä silloin ollut mitään periaatetta, ettei varattuihin kosketa, koska tämä rakkaustarina olisi jäänyt syntymättä. Me vain sovittiin paremmin yhteen kuin exän kanssa, joka hänkin on jo ollut paremmin sopivan kanssa yhdessä ainakin 15 vuotta.

Vierailija
114/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säynätsalo kirjoitti:

-sama

Olisko Märta Tikkanen tehnyt muuten kuin mielikuvituksessa?

Vierailija
115/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säynätsalo kirjoitti:

-sama

Ei ole tuossa asiassa tasa-arvo vielä toteutunut. Eikä taida ihan heti toteutua. Täytyy vaan olla varovainen.

-sama

Vierailija
116/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään psykiatrisessa päivystyksessä tästä. Diagnoosi oli että olen rakastunut eikä mitään parannuskeinoa ole.

-AP

Vierailija
117/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säynätsalo kirjoitti:

-sama

Ei ole tuossa asiassa tasa-arvo vielä toteutunut. Eikä taida ihan heti toteutua. Täytyy vaan olla varovainen.

-sama

No eihän se toteudu jos te miehet hyväksytte tuon ettekä tee niitä ilmoituksia. Ei ne naiset niitä teidän puolestanne tee.

Vierailija
118/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään psykiatrisessa päivystyksessä tästä. Diagnoosi oli että olen rakastunut eikä mitään parannuskeinoa ole.

-AP

Siis oikeasti ruuhkautit täpötäyttä päivystystä tällaisella asialla? Haloo nyt!

Vierailija
119/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.. pitäiskö teidän panna? Jos menis sillä ohi?

M32

Vierailija
120/128 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Siis oikeasti ruuhkautit täpötäyttä päivystystä tällaisella asialla? Haloo nyt!

Nyt tänne tuli joku herkkäuskoinen tosikko uskomaan jonkun pikkutrollausta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi