Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tykästynyt kaverini vaimoon, eikä mene ohi

Vierailija
07.02.2023 |

Ongelma otsikossa - täytyy kai jättää kaikki kanssakäyminen heidän kanssaan pois kuvioista. Vai onko muuta neuvoa?
M

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee mielikuva harjotteita. Kuvittele sen kaverin nyrkki silmääsi, toinen purukalustoon, sen jälkeen napakka potku munille ja sotkeminen lumihankeen. Kyllä se siitä. Tuota sinä nimittäin kerjäät.

Eivätköhän aikuiset ihmiset osaa selvittää tunnedraamansa ilman mitään turpakäräjiäkin.

Joskus se vaan selkeyttää ja nopeuttaa asioiden käsittelyä. Varsinkin jos yksi osapuolista on yhtä

hidas älyinen kuin ap.

Vierailija
42/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et enää tapaa kaverisi vaimoa ja unohdat tietoisesti koko asian. Puolen vuoden päästä ihmettelet mikä sinua vaivasi. Näin nämä asiat hoidetaan, ihastuksia tulee ja menee, mutta niitä voi ja kuuluu myös hallita.

Niitä puolia vuosia on jo tehty useampia. Kuten sanottu, ongelma on kun ei se vaan mene ohi.

Ap

Minä ymmärrän sinua, useampia puolia vuosia minäkin aikanaan odottelin. Nyt on sitten tunnustettu ja kaikki on p*skaa. Eipä silti kaduta. Pakko oli saada tietää, ei se tunne olisi ikinä jättänyt rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisinpa melkein olevani ihastunut kaverin tyttöystävään. Mutta kun olen ihastunut itse kaveriini. Ensi alkuun lähti ihailuksi hänen lähes täydellistä, ainakin minun silmissä, kroppaansa kohtaan, sittemmin muuttui kokonaisvaltaiseksi ihastumiseksi. Asia on minulle vaikea kun en ole koskaan tuntenut näin toista karvajalkaa kohtaan. Pitäiskö katkaista välit pariskuntaan? Mutta kaveri on ollut tosi hyvä ystävä yli 10 vuotta.

M28

Vierailija
44/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että on yksipuolista?

Vierailija
45/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee mielikuva harjotteita. Kuvittele sen kaverin nyrkki silmääsi, toinen purukalustoon, sen jälkeen napakka potku munille ja sotkeminen lumihankeen. Kyllä se siitä. Tuota sinä nimittäin kerjäät.

Mitä et aloituksen sanassa "ongelma" ymmärtänyt?

Ap

Mitä osaa ohjeesta et ymmärtänyt.  Tuossa on sinulle ongelman ratkaisu. Kun teet sen mielikuvaharjoitteena, niin pääset paljon vähemmällä kuin siinä tapauksessa että se entinen kaverisi toteuttaa sen konkreettisesti.

Tuommoiset kaverin tai ystävän puolison perään kuolaavat mätäpaiseet; ovatpa ne sitten mies- tai naispuoleisia; ovat alinta pohjasakkaa mitä maailmassa voi olla. Käytävät luottamusasemaa hyväkseen madellakseen sotkemaan toisten parisuhdetta.

Ei ihminen voi tunteilleen mitään. Ei silloin, kun riittävän kovaa kolahtaa. Eri asia sitten tekeekö niille tunteilleen mitään.

Vierailija
46/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä osaa ohjeesta et ymmärtänyt.  Tuossa on sinulle ongelman ratkaisu. Kun teet sen mielikuvaharjoitteena, niin pääset paljon vähemmällä kuin siinä tapauksessa että se entinen kaverisi toteuttaa sen konkreettisesti.

Tuommoiset kaverin tai ystävän puolison perään kuolaavat mätäpaiseet; ovatpa ne sitten mies- tai naispuoleisia; ovat alinta pohjasakkaa mitä maailmassa voi olla. Käytävät luottamusasemaa hyväkseen madellakseen sotkemaan toisten parisuhdetta.

Mikäs sekopää täällä nyt vaahtoaa? Ihastumiselle ei voi yhtään mitään. Teoilleen voi, eikä ap ole mitään tehnyt.

Vierailija
47/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikäs sekopää täällä nyt vaahtoaa? Ihastumiselle ei voi yhtään mitään. Teoilleen voi, eikä ap ole mitään tehnyt.

Olenpas tehnyt - purin täällä tilannettani.

Ap

Vierailija
48/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sinulla kerrottavaa? Sattuiko pahasti? Kuinka kauan sitten näin tapahtui?

Vierailija
49/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä enkä oikeastaan haluakaan tietää, ainakaan nyt. Aion pitää etäisyyttä. Täytyi kuitenkin vähän purkaa.

Ap

Vierailija
50/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäisyys helpottaa. Joksikin aikaa, ei heitä tarvii lopun elämäänsä vältellä. Uusia ihastuksia tulee.

Ei välttämättä.

Itse suunnilleen samassa tilanteessa, paitsi että olen nainen ja toinen on mies.

9v mennyt. Välillä on kuukausiakin ettei nähdä mutta ei vaan mene ohi.

Vierailija
51/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäisyys helpottaa. Joksikin aikaa, ei heitä tarvii lopun elämäänsä vältellä. Uusia ihastuksia tulee.

Ei välttämättä.

Itse suunnilleen samassa tilanteessa, paitsi että olen nainen ja toinen on mies.

Hmm - 9 v?

Ap

Vierailija
52/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et enää tapaa kaverisi vaimoa ja unohdat tietoisesti koko asian. Puolen vuoden päästä ihmettelet mikä sinua vaivasi. Näin nämä asiat hoidetaan, ihastuksia tulee ja menee, mutta niitä voi ja kuuluu myös hallita.

Niitä puolia vuosia on jo tehty useampia. Kuten sanottu, ongelma on kun ei se vaan mene ohi.

Ap

Minä ymmärrän sinua, useampia puolia vuosia minäkin aikanaan odottelin. Nyt on sitten tunnustettu ja kaikki on p*skaa. Eipä silti kaduta. Pakko oli saada tietää, ei se tunne olisi ikinä jättänyt rauhaan.

Menikö välit?

Vierailija
53/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole mies.

0/5

Vierailija
54/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Menikö välit?

Ei oikeastaan, ainakaan vielä, vähän monimutkainen tilanne.

Vierailija
55/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.

Hmm - 9 v?

Ap

Jep.

Ekan vuoden olin ihan varma että menee ohi, niinkuin aina sanotaan.

Ehkä joku hetkellinen ihastus tosiaan menee, mutta eihän kaikki tykästymiset / ihastumiset / rakastumiset ole ohimeneviä.

Vierailija
56/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään ongelmaa, jos et ap siitä tee sellaista. Sinulla on täysi oikeus nauttia ihastumisen tunteista, kunhan pidät ne itselläsi.

Puolet minun mieheni kavereista on enemmän tai vähemmän ihastuneita minuun, mikä on vain hauskaa ja imartelevaa. (Tiedän sen mm  siitä, että aikuinen mies punastuu ja katsoo vähän syrjään kun hymyilen sille).

Pienet ihastumiset vaan piristää elämää, niin kauan kun pysyvät ajatuksen tasolla.

Miehellenikään tämä ei ole mikään ongelma, tosin olen huomannut että se ottaa minua kädestä tai pistää käsivarren vyötärölleni tai esittää muita "omistajan elkeitä" (ihan huomaamattaan, tosi söpöä) jos ihastunut kaverinsa on paikalla. Ei koskaan missään muussa seurassa. Tuo on aika liikkistä, mieheni on aika jäyhä eikä oikein pidä julkisista hellyydenosoituksista, PAITSI tosiaan jos täytyy näyttää ihastuneelle kaverilleen kenen on nautintaoikeus.

Vierailija
57/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Kaverini vaimo 12 vuotta nuorempi kuin me. Niin kuuma pakkaus...

Vierailija
58/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä enkä oikeastaan haluakaan tietää, ainakaan nyt. Aion pitää etäisyyttä. Täytyi kuitenkin vähän purkaa.

Ap

Entä jos vaimo nauttii seurastasi kaverina? Pidä kaverivälit.

Vierailija
59/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai murrosikäinen poika? "Ihastunut" joo joo, ajattelet vehkeelläsi. -M44

Tuonikäinen mies tietää mitä puhuu, ei ole enää niin testohuuruissa. t. nainen 65 v

Vierailija
60/128 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.

Hmm - 9 v?

Ap

Jep.

Ekan vuoden olin ihan varma että menee ohi, niinkuin aina sanotaan.

Ehkä joku hetkellinen ihastus tosiaan menee, mutta eihän kaikki tykästymiset / ihastumiset / rakastumiset ole ohimeneviä.

Ollaan ehkä turhan samoilla vuosilla, mutta et kumminkaan kirjoita kuten hän...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän