Missä asiassa pidät kulissia? Edes pientä?
Kommentit (595)
Että olisin kiinnostunut toisista ihmisistä ja heidän jutuistaan.
Olen olevinani kuten muut, mutta en ole.
En paljasta töissä kuinka ahdistunut ja neuroottinen olen. Työskentelen mielenterveyskuntoutujien kanssa, joten minun on pakko pitää pientä kulissia yllä. Tai no pitäisin sitä työpaikasta riippumatta.
Esitän, että minulla on ystäviä. Vaikka olisin käynyt esim. yksin teatterissa, kerron, että joku oli mukana.
Että olen rento ja iloinen ihminen. Hymyilen paljon! Todellisuudessa stressaannun helposti ja sorrun jo pientenkin vastoinkäymisten edessä. Sisäiseti tyhjä olo ja pelkään hylätyksi tulemista.
Vierailija kirjoitti:
Että olisin kiinnostunut toisista ihmisistä ja heidän jutuistaan.
Hyvä kulissi vaikka ei olekaan kulissi. Täällähän me tirkistelijät ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen sinkkuna enkä etsi suhdetta. Hah.
Sama muuten mutta suhteessa ja tyytyväinen. Nykyään kelpaa kaikki suhteet.
Huh. Äärimmäisen surullisia tarinoita kulissien takaa 😢 Haluaisin jotenkin teitä kaikkia tsempata, mut sanat juuttuvat kurkkuuni.
Kunpa jokainen teistä kokisi itsensä arvokkaaksi ja ainutlaatuiseksi ja löytäisi ilon elämäänsä
Esitän työkavereille, että en vapaa-aikana ole aina yksin. Todellisuudessa olen yksin jouluna, juhannuksena ja lähes kaikkina päivinä niiden välillä. Ei vaan ole ketään, ei sukulaisia eikä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan vihreiden nuorten keskuudessa jätän lihan syönnin pois, mutta kotona ja yksin lounaalla syön lihaa ja mäkkäriä.
Samantyyppistä. Riippuu seurasta mitä syön, ja mitä juon. Vedän myös huolella röökiä jos seura on oikea. Jos tupakointia paheksutaan, en tietenkään polta.
Nyt tuli mieleen se maskien käyttö. Johonkin kauppaan mennessä istuin autossa muutaman minuutin ja tarkkailin kaupasta ulos tulevia asiakkaita. Jos enemmistö käytti maskia, laitoin itsellekin. Jos ei niin en käyttänyt. Maskihommasta oli niin paljon ristiriitaista tietoa joten sekä käytin että en käyttänyt. Niin ja vielä sama rokotusten suhteen. Lupasivat rokotuttaa työterveydessä mutta odoteltiin ja odoteltiin kunnes eivät sitten rokottaneetkaan joten suurin osa meistä jäi rokottelematta. Kerran vuodessa on ollut kova flunssa, oliko koronaa vai ei no nythän sillä ei enää ole mitään väliä. Merkityksettömiä asioita on turha miettiä sen enempää, mennään massan mukana.
Teeskentelee että duunissa on mukavaa vaikka ahdistaa joka päivä kun ilmapiirissä on jotain vikaa.
Olen hiljaa siitä että miehelläni on myös miesystävä
Elän piilotettua perhe läheisyyttä... Läheisyydestä vaikkei minulla sitä oikeesti olekaan. Pidän kulissia.
olen tekevinäni töitä, oikeasti luen erilaisia palstoja päivät pitkät ja katson youtube -videoita
Esitän iloista ja positiivista, vsikka olen helvetin peloissani tulevista ajoista. En niinkään hallituksen takia, pitäköön tunkkinsa ja tunkekoon vaikka persuksiinsa (jos eivät muuta keksi.). Vaan terveydentilaani liittyvistä asioista. On mahdollista että olen sairastunut vakavasti, lopullisesti - eikä ole takeita, että hoito toimisi. Taisi olla että 11% elää hoidolla max 12 kk.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jatkuvia kipuja 24/7 ollut jo vuosikymmeniä.
Silti olen aina se hymyilevä, jaksava ja reipas.
Eniten tämä kulissi on mulle itselleni, en halua myöntää olevani kroonikko ilman normaalia elämää
Oletko käynyt kipuklinikalla?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tässä parisuhteessa. Olen nyt 9 vuoden jälkeen huomannut, että olemme aivan eri maasta. Mutta, jos eroan , tiedän, että mua odottaa todella suuri elintason lasku. Olen miehelle hyvä vaimo. Ihan mukavaa leikkiä
Aika karua luettavaa. Entä jos tapaat ihmisen joka onkin juuri se oikea sinulle, mutta joka on rahaton? Mitä sitten? Kumpi on tärkeää, se elintaso vai oman elämän onnellisuus?
Vierailija kirjoitti:
Että olen rento ja iloinen ihminen. Hymyilen paljon! Todellisuudessa stressaannun helposti ja sorrun jo pientenkin vastoinkäymisten edessä. Sisäiseti tyhjä olo ja pelkään hylätyksi tulemista.
Tätä en ymmärrä: Miksi ihmisen pitäisi olla rento? Kukaan minun ystävistäni ei pidä minua rentona. He tietävät, että olen hemmetinmoinen nipottaja, mutta jaksavat silti olla kanssani. Sitä paitsi oletan, että ihmislajin alkuhämärissä rentous jossakin savannilla on tiennyt varmaa kuolemaa, joten suurin osa täysillä käyvistä aikuisista on vielä nykyäänkin vähemmän rentoja.
Töissä. Työkaverit on pääasiassa ummehtuneine mielipiteineen rasisteja ja sovinisteja. Itse olen täysin päinvastainen tietyissä asioissa mutta en ole tuonut asiaa esiin ja mikäli kysyttäisiin nin varmasti puhuisin paskaa.
Helpompi olla töissä joten sen takia kulissit.