Miehesi ammatti, ja onko sinusta ok?
Mulla putkimies, ja on musta hyvä ammatti. Vois kyllä hankkia tutkinnon,kun on aikoinaan vaan mennyt töihin ja sitä kautta hankkinut ammatin.
Kommentit (35)
ihan jees, te maksatte hänen palkkansa ja pitkä...
ok homma, hyvä liksa, osakkaana firmassa, ei työmatkoja (eli on apua kotonakin).
Saa nähdä mihin työllistyy:)
Arvostan, että hän lähti tavoittelemaan unelmaa opiskeluissaan, eikä mennyt siihen lyhimpään, helpoimpaan ja rahallisesti kannattavimpaan muottiin. Itselläni ei ole mahdollisuutta opiskella itseä kiinnostavaa alaa, niin hyvä että meistä toisella on.
Koulutuksena insinööri amk, lisäksi luonnontieteiden yo.
Palkka ok, noin 3000e/kk + lisät ja bonukset.
On ok, työaika hyvä ja työt pysyvät työpaikalla. Harmittaa vaan, kun hänellä ns. " huonompi" koulutus, mulla ylmepi mutta mulla kuitenkin huonompi palkka..
Miehellä on hyvä palkka ja sen avecina pääsee kiinnostaviin pippaloihin ja tapaamaan " tärkeitä" ihmisiä. :)
Tottakai se on ok. Työ on hänelle niin sopiva, viihtyy hyvin. Eläkkeeseenkään ei ole enää kymmentä vuotta, jos terveys kestää.
Duunarimiehen halusin ja sen sain. Olen tyytyväinen. Ainoa miinus ovat pitkät työmatkat (pelkään että jotain sattuu), mutta tärkeintä on, että mieheni viihtyy työssään. Ja taitaa hän siinä viihtyäkin, ja hommansa tekee myös hyvin; tulee kiitosta esimiehiltä ja työkavereilta. Olen hyvin ylpeä hänestä.
hyvä ammatti, osaa myös tehdä kaikki remontit itse.
Olen oikein tyytyväinen, pitkiä ja raskaita päiviä kylläkin on toisinaan, mutta melko harvoin mitään vkl-vuoroja yms. Olen tyytyväinen myös siksi että mies viihtyy työssään ja työkaverit mukavia. Palkka on kyllä aika huono.
työllistymisen kanssa ei liene koskaan ongelmia.
Yrityksen johtotehtävissä, akateeminen koulutus. Olen tyytyväinen.
Mitäpä minulla on siihen sanottavaa, tuntuu olevan ihan tyytyväinen itse ja se on pääasia. Ja onhan tuo ihan kunniallinen ammatti.
kaksi korkeakoulututkintoa. Plussana on työn haasteellisuus miehelle ja pääsemme myöskin kutsuttuina paikkaan jos toiseenkin. Miinuksena se, että tekee jatkuvasti todella pitkää päivää ja reissaa paljon. Olen käytännössä arkena yh. Kolikolla on siis molemmat puolet.
ja tarkemmin rakennusinsinööri.. oikeinkin ok