Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi ammatti, ja onko sinusta ok?

Vierailija
19.11.2006 |

Mulla putkimies, ja on musta hyvä ammatti. Vois kyllä hankkia tutkinnon,kun on aikoinaan vaan mennyt töihin ja sitä kautta hankkinut ammatin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkemmin rakennusinsinööri.. oikeinkin ok

Vierailija
22/35 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jees, te maksatte hänen palkkansa ja pitkä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok homma, hyvä liksa, osakkaana firmassa, ei työmatkoja (eli on apua kotonakin).

Vierailija
24/35 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä mihin työllistyy:)

Arvostan, että hän lähti tavoittelemaan unelmaa opiskeluissaan, eikä mennyt siihen lyhimpään, helpoimpaan ja rahallisesti kannattavimpaan muottiin. Itselläni ei ole mahdollisuutta opiskella itseä kiinnostavaa alaa, niin hyvä että meistä toisella on.

Vierailija
25/35 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksena insinööri amk, lisäksi luonnontieteiden yo.

Palkka ok, noin 3000e/kk + lisät ja bonukset.

Vierailija
26/35 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, työaika hyvä ja työt pysyvät työpaikalla. Harmittaa vaan, kun hänellä ns. " huonompi" koulutus, mulla ylmepi mutta mulla kuitenkin huonompi palkka..

Vierailija
27/35 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on hyvä palkka ja sen avecina pääsee kiinnostaviin pippaloihin ja tapaamaan " tärkeitä" ihmisiä. :)

Vierailija
28/35 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on ok. Työ on hänelle niin sopiva, viihtyy hyvin. Eläkkeeseenkään ei ole enää kymmentä vuotta, jos terveys kestää.

Vierailija
29/35 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarimiehen halusin ja sen sain. Olen tyytyväinen. Ainoa miinus ovat pitkät työmatkat (pelkään että jotain sattuu), mutta tärkeintä on, että mieheni viihtyy työssään. Ja taitaa hän siinä viihtyäkin, ja hommansa tekee myös hyvin; tulee kiitosta esimiehiltä ja työkavereilta. Olen hyvin ylpeä hänestä.

Vierailija
30/35 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ammatti, osaa myös tehdä kaikki remontit itse.

Vierailija
31/35 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein tyytyväinen, pitkiä ja raskaita päiviä kylläkin on toisinaan, mutta melko harvoin mitään vkl-vuoroja yms. Olen tyytyväinen myös siksi että mies viihtyy työssään ja työkaverit mukavia. Palkka on kyllä aika huono.

Vierailija
32/35 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työllistymisen kanssa ei liene koskaan ongelmia.

Vierailija
33/35 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksen johtotehtävissä, akateeminen koulutus. Olen tyytyväinen.

Vierailija
34/35 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä minulla on siihen sanottavaa, tuntuu olevan ihan tyytyväinen itse ja se on pääasia. Ja onhan tuo ihan kunniallinen ammatti.

Vierailija
35/35 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi korkeakoulututkintoa. Plussana on työn haasteellisuus miehelle ja pääsemme myöskin kutsuttuina paikkaan jos toiseenkin. Miinuksena se, että tekee jatkuvasti todella pitkää päivää ja reissaa paljon. Olen käytännössä arkena yh. Kolikolla on siis molemmat puolet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän