Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkä hiton takia miehen täytyy humalassa esittää???!!

Vierailija
15.10.2006 |

Onneks tätä tapahtuu äärimmäisen harvoin, mut kun on kaveri jonka kanssa ei olla usein tekemisissä, ni ton puheet ja käytös muuttuu alentaviks. esim. leffassa oli 3akkaa sängyllä, toteaa, et kyllähän mä tiedän missä se kolmas on ku 2muuta kainaloissa(on siis pannu 3kerralla joskus)hehehee! vitsi kun on hauskaa! Mees laittaa meil iltapalaa! aina muuten tekee tai auttaa, pyysin nyt raastamaa juuston, ni kuuluu et raastakoot lisää ite jos ei riitä! Jäävät sit siihe keittiöön kyttäämää ja sanoo kovaan ääneen et huome mä en sit tee mitää muuta ku makaan ja demonstroi oikeen käsillä! tietäen hyvin ettei niin tapahdu, koska ei ole sellanen.. Hitto et tuntuu pahalta..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti jo mietin et nostan meteliä tyhjästä. Sanon kyllä huomenna pari valittua sanaa!

ap

Vierailija
2/2 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ymmärrän sua, koska munkin miehellä vähän samaa taipumusta, kännissä on jotenkin niin miestä olevinaan, eikä raukka tajua, että nolo on vaan. Kerran juttelin sille tuosta asiasta ja vähäksi aikaa auttoi, mutta jotenkin se ihmeellinen uho aina tulee humalassa jostain muuten niin kiltin ja normaalin miehen uumenista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla