Kiusaantuisitko, jos olisitte syömässä miehenne kanssa ja joku todella
kaunis tarjoilija tulisi palvelemaan? Olimme hiljattain ulkomailla ja oli todella kiusallinen tilanne. Todella poikkeuksellisen kaunis nainen tuli tarjoilijaksi ja huomasin kun mies meni hämilleen. Tilanne oli todella kiusallinen kun mieskin huomasi kiusaantumiseni. Minkä ihminen ulkonäölleen voi enkä varmaan ole missään nähnyt niin kaunista ihmistä koskaan. Todella lapsellista, mutta jotenkin kiusallisia tilanteita. Ja nainen oli niin kaunis, että kukaan ei olisi voinut väittää, ettei niin olisi.
Kommentit (29)
No jos esim on treffeillä, ja mies alkaa kuolaamaan muita naisia, joitain ärsyttää. Jos taas on tasapainoinen suhde niin tuskin.
Ei pidä kiusaantua vaan olla itse luonnollisesti mukana tilanteessa, jossa tarjoilija tekee työnsä. Ei pidä alkaa ainakaan haukkumaan selän takana tarjoilijaa.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi ap:n miestä. Ap:llä ei kaikki kunnossa.
Höpö höpö. Tunteet on tunteita ja on ihan terveellistä tunnistaa itsessään myös negatiiviset sellaiset. Eri asia jos olisi vaikka käynyt käsiksi tarjoilijaan tuon tunteen pohjalta.
Jos miehen mielestä nainen olisi kaunis, hän varmaan sanoisi sen. Sitten sanoisin, että niin oli.
Mistä siinä pitäisi kiusaantua? Siitä, jos mies katsoo häntä ja tarjoilija vain tekee työtään? Eiköhän kaunis tarjoilija ole siihen tottunut. Ehkä voisin loukkaantua miehelleni, jos mies ja tarjoilija alkaisivat flirttailla keskenään (mieheni ei kyllä tekisi niin) ja sivuuttaisivat minut täysin.
Onkohan ap:lla kaikki kunnossa pääkopassaan 🤣🤣
Silmäkarkkia molemmille! Mikä voitto!
Kummallinen ajatus. Olen jo sen verran iäkäs, tai no, keski-ikäinen, että kyllä varmasti muutenkin puolet naisista on paljon kauniimpia kuin minä. Tarjoilijat lähes aina, ainakin nuoremmat. Mieheni pitää minusta silti. En vain osaa samaistua tähän hämmennykseen. Jos olisi ylimaallisen kaunis, ihailtaisiin varmaan sitten molemmat?
Vähän sama kuin nolottaisi kaunis naapuri. Tai kaupan kassa. Outoa.