Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaantuisitko, jos olisitte syömässä miehenne kanssa ja joku todella

Vierailija
04.02.2023 |

kaunis tarjoilija tulisi palvelemaan? Olimme hiljattain ulkomailla ja oli todella kiusallinen tilanne. Todella poikkeuksellisen kaunis nainen tuli tarjoilijaksi ja huomasin kun mies meni hämilleen. Tilanne oli todella kiusallinen kun mieskin huomasi kiusaantumiseni. Minkä ihminen ulkonäölleen voi enkä varmaan ole missään nähnyt niin kaunista ihmistä koskaan. Todella lapsellista, mutta jotenkin kiusallisia tilanteita. Ja nainen oli niin kaunis, että kukaan ei olisi voinut väittää, ettei niin olisi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiusaantuisi koska miksi pitäisi?

Vierailija
2/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi ihmeessä kiusaannuit itse?

Vierailija
4/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos muiden mielestä tilanteessa ei ole mitään noloa. Minun mielestä se vaan oli. Ja olen todellakin aikuinen ihminen jo, en mikään nuori.

Vierailija
5/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eniten kiusaantuisin Euroopan rumimmasta tarjoilijasta.

Vierailija
6/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi uskoa todeksi että naiset on oikeasti noin mustasukkaisia miehestää kun pitää oikein avatua ja kitistä siittä että tarjoilia oli kaunis nainen

Vierailija
7/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjoilija olisi niin häkellyttävän kaunis, tuijottaisin häntä varmasti itsekin ja hänen poistuttuaan sanoisin miehelle, että "siinäpä oli todella kaunis nainen".

En osaa olla tuollaisessa tilanteessa millään lailla mustasukkainen, jos kaikki kuitenkin käyttäytyvät asiallisesti.

Vierailija
8/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiusaantuisi. Ulkomailla lomaillessa useammin on käynyt niin, että tarjoilija on poikkeuksellisen komea mies, eikä mieheni ole siitä kiusaantunut. En ymmärrä miksi kauniista ihmisistä pitäisi kiusaantua. Mikä juttu se oikein on?

Vierailija
9/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi uskoa todeksi että naiset on oikeasti noin mustasukkaisia miehestää kun pitää oikein avatua ja kitistä siittä että tarjoilia oli kaunis nainen

Ei kaikki naiset, vain epävarmat.

Vierailija
10/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä aina pyytää ystävällisesti, että "Anteeksi, haluaisin rumemman tarjoilijan palvelemaan meitä, kiitos!"

Vierailija
11/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ihan luonteva tilanne ole. Mutta ilmeisen hyväitsetuntoista porukkaa täällä. Vähän sama tilanne kuin jos kolme naista on yökerhossa, tanssimassa tms. Vaikka olisi kyse jo iäkkäämmistäkin ihmisistä, niin eihän se kivalta tunnu jos muita haetaan koko ajan tanssimaan ja itse istut siinä ja kaikkii hakee kaveriasi. Pahalta se tuntuu oli ikää 20 v tai 60v.....

Vierailija
12/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että sen tarjoilija oli nainen!?!?!?!?!?!?????

Vierailija
13/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä saa tarjoilla vain ruma.

Vierailija
14/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi ap:n miestä. Ap:llä ei kaikki kunnossa.

Vierailija
15/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mstä tiedät että miehesi on mies!?!?!?!?!??????

Vierailija
16/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ihan luonteva tilanne ole. Mutta ilmeisen hyväitsetuntoista porukkaa täällä. Vähän sama tilanne kuin jos kolme naista on yökerhossa, tanssimassa tms. Vaikka olisi kyse jo iäkkäämmistäkin ihmisistä, niin eihän se kivalta tunnu jos muita haetaan koko ajan tanssimaan ja itse istut siinä ja kaikkii hakee kaveriasi. Pahalta se tuntuu oli ikää 20 v tai 60v.....

Mul on huono itsetunto enkä kiusaannut jos joku kaunis tarjoilija tulee tarjoilemaan minulle ja miehelleni.

Yökerhon tanssiinhaun kanssa ei oikein voi verrata, siinä haetaan tanssiin, tässä tulee tarjoilija pöytään kysymään että mitä haluutte tilata.

Vierailija
17/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tuommosesta. Mutta ravintolassa en tykkää käydä. Kaksi kaveriani teki mallintöitä nuorena, toinen ulkomailla. Itse olen keskivertoa lyhempi ja tarvis naamasta ja kroppa tasapaksu persjalkamalli. Ei ole nuorea kiva jos istut yksin pöydässä kun kaikki miesporukat katselee kaveriasi. Ne fiksutkin. Kyllä se vaatii luonnetta.

Vierailija
18/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul on huono itsetunto enkä kiusaannut jos joku kaunis tarjoilija tulee tarjoilemaan minulle ja miehelleni.

Yökerhon tanssiinhaun kanssa ei oikein voi verrata, siinä haetaan tanssiin, tässä tulee tarjoilija pöytään kysymään että mitä haluutte tilata.

Onko väliä jos sillä kauniilla tarjoilijalla onkin munat ja flirttailee miehellesi?

Vierailija
19/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi kukaan kiusaantuisi kauniin ihmisen näkemisestä? Onko oikeasti 80-luvun jälkeen syntyneiden naisten itsetunto niin alhainen, että jo kauniin ihmisen oleskelu samassa tilassa aiheuttaa tuollaista?

Vierailija
20/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas ihmiset menee niin helppoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä