Kun soitat jollekulle, miksi oletat että hänellä on aikaa pysähtyä juuri sinun puheluusi vastaamiseen ja jäädä jutustelemaan pitkäksi ajaksi?
Ettei hänellä ole mitään omaa tekemistä kesken? Töitä, tv:tä, harrastuksia, ruoanlaittoa, kylpyä, siivoamista, lastenhoitoa, romantiikkaa tms? Että hän voi keskeyttää sen ihan koska vaan vain siksi kun sinä soitat?
Mikset arvosta hänen tekemisiään lainkaan?
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Oot sinä ap kyllä vaikea.
Joo, olenpa vaikea kun mulle riittäisi täysin hyvin viestitse yhteydenpito kuten olen muidenkin kanssa tekemisissä ja joiden kanssa tapaillaan livenäkin eikä tällainen ihme soittelu. Ei tee mieli enää tavatakaan ko. ihmisiä tällaisen draaman jälkeen. Ja aivan hyvin osaavat viestitellä kuten monta vuotta aiemminkin ovat tehneet. Ja tietääkseni viestittelevät muiden kanssa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että tämä yksi kummi-jankkaaja on juurikin sellainen ihminen, joka ei tajua, mitä tarkoittaa "nyt en pysty puhumaan". Spämmää samaa yhtä tiuhaan kuin nämä soittelijat puheluita,
Taisi triggeröidä pahasti ketjun aihe.
Voi kirjoittaa viestin, jos on asiaa. Soittelu on huonoa käytöstä ja toisen ajan varastamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olenpa vaikea kun mulle riittäisi täysin hyvin viestitse yhteydenpito kuten olen muidenkin kanssa tekemisissä ja joiden kanssa tapaillaan livenäkin eikä tällainen ihme soittelu. Ei tee mieli enää tavatakaan ko. ihmisiä tällaisen draaman jälkeen. Ja aivan hyvin osaavat viestitellä kuten monta vuotta aiemminkin ovat tehneet. Ja tietääkseni viestittelevät muiden kanssa kyllä.
Onnittelut! Sinulla on ihanan helppo elämä, kun saat tehtyä puhelimen soimisesta elämäsi suurimman ongelman. Suurin osa ei tuohon pysty, koska on oikeitakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että tämä yksi kummi-jankkaaja on juurikin sellainen ihminen, joka ei tajua, mitä tarkoittaa "nyt en pysty puhumaan". Spämmää samaa yhtä tiuhaan kuin nämä soittelijat puheluita,
Taisi triggeröidä pahasti ketjun aihe.
Miksi jonkun sekopään spämmäykset triggeröisivät? :D
En tajua ihmisiä, jotka vastaavat soivaan puhelimeen vain sanoakseen, etteivät voi puhua juuri nyt..
"No miksi ketussa vastaat??"
Eli ongelmana on joku mt-potilas ja tuon takia kaikki "yllätyssoittajat" toimivat väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut! Sinulla on ihanan helppo elämä, kun saat tehtyä puhelimen soimisesta elämäsi suurimman ongelman. Suurin osa ei tuohon pysty, koska on oikeitakin ongelmia.
On mullakin muitakin epäkohtia mutta nämä puhelut nyt sattuivat valikoitumaan tämän ketjun aiheeksi. Ne muut aiheet on sitten toisissa ketjuissa...
Vierailija kirjoitti:
Voi kirjoittaa viestin, jos on asiaa. Soittelu on huonoa käytöstä ja toisen ajan varastamista.
PUHELIMEEN EI OLE PAKKO VASTATA. Voit tarvittaessa vaikka estää kaikki puhelut. Ei siinä kukaan sinun kallisarvoista aikaasi varasta, jos soittavat ja sinä et vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli ongelmana on joku mt-potilas ja tuon takia kaikki "yllätyssoittajat" toimivat väärin.
No ei hän tietääkseni ennen ole ollut mikään mt-potilas eikä tosiaan edes ainoa lähipiiristä joka käyttäytyy näin.
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä. Jatkossa emme varasta aikaasi, vaan jätämme soittamatta vaikka äiti tai kuka tahansa läheisesi makaisi teholla.
t. sairaalahenkilökunta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PUHELIMEEN EI OLE PAKKO VASTATA. Voit tarvittaessa vaikka estää kaikki puhelut. Ei siinä kukaan sinun kallisarvoista aikaasi varasta, jos soittavat ja sinä et vastaa.
Olen kirjoittanut ennenkin että puhelut tulevat äänettöminäkin esim. äänikirjasovelluksista läpi. Mitenhän on jos katsoo tv:stä jotain ohjelmaa kännykästä jaettuna, en ole onnekseni joutunut testaamaan.
Eletään 2020-lukua. Miksi kukaan tuhlaa toisten aikaa soittamalla kun tekstiviesti / wa on keksitty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä. Jatkossa emme varasta aikaasi, vaan jätämme soittamatta vaikka äiti tai kuka tahansa läheisesi makaisi teholla.
t. sairaalahenkilökunta
Sairaala ei soita kaverin nimellä. Enkä muutenkaan ole edes äitini lähin omainen sairaalassa. Teinien takia nimenomaan haluaisin pitääkin äänet päällä puhelimessa mutta nykyään yleensä aina äänettömällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut ennenkin että puhelut tulevat äänettöminäkin esim. äänikirjasovelluksista läpi. Mitenhän on jos katsoo tv:stä jotain ohjelmaa kännykästä jaettuna, en ole onnekseni joutunut testaamaan.
Eivät tule, kun laitat kaikki puhelut estoon. Vai etkö sen vertaa tajua, mikä ero on estolla ja äänettömäksi laittamisella? Tosin puhelimissa saa myös äänettömänä laitettua asetukset niin, etteivät puhelut tule läpi tietyn sovelluksen ollessa auki. Pyydä vaikka puhelinliikkeen poikia auttamaan, jos et itse osaa asetuksia muokata.
Vierailija kirjoitti:
En tajua ihmisiä, jotka vastaavat soivaan puhelimeen vain sanoakseen, etteivät voi puhua juuri nyt..
"No miksi ketussa vastaat??"
Muuten puhelin soi ja soi ja soi. Pakkohan puhelimeen on vastata että soiminen lakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hän tietääkseni ennen ole ollut mikään mt-potilas eikä tosiaan edes ainoa lähipiiristä joka käyttäytyy näin.
Itse olet lähipiirisi valinnut. Ei minua ainakaan ahdistella loputtomiin, jos en satu puhelimeen vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. sairaalahenkilökunta
Sairaala ei soita kaverin nimellä. Enkä muutenkaan ole edes äitini lähin omainen sairaalassa. Teinien takia nimenomaan haluaisin pitääkin äänet päällä puhelimessa mutta nykyään yleensä aina äänettömällä.
No shit Sherlock! Mutta tuossahan puhuttiinkin yleisesti puheluista. Ei lainaamani kirjoittaja määritellyt, kenen puhelut ovat ajan varastamista, vaan sanoi, että kaikki ovat.
t. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No miksi ketussa vastaat??"Muuten puhelin soi ja soi ja soi. Pakkohan puhelimeen on vastata että soiminen lakkaa.
Sulla siis ei ole matkapuhelinta? Muutenhan saisit puhelut estoon.